بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10177
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 15 دی 93 6:55 ق.ظ

فرماندار کنگان در گفتگو با ثلاث :

لزوم بهره گیری از ظرفیت مردم در توسعه منطقه / از نقد سازنده استقبال می کنیم

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: خبرنگاران باید به گونه ای صادقانه، شفاف و صحیح نسبت به انعکاس ظرفیت ها و همچنین نیازها و مشکلات عمل کرده و به مثابه بازوی توانمند مدیران اجرایی به آنها در انجام وظایف خطیری که به عهده دارند، یاری رسانند.

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: خبرنگاران باید به گونه ای صادقانه، شفاف و صحیح نسبت به انعکاس ظرفیت ها و همچنین نیازها و مشکلات عمل کرده و به مثابه بازوی توانمند مدیران اجرایی به آنها در انجام وظایف خطیری که به عهده دارند، یاری رسانند.

عباس جمشیدی گفت: تخریب و توهین هیچ جایگاهی در رسانه ها ندارد و این اقدام هیچگاه در شان و منزلت اصحاب رسانه نیست و مسلماً بروز آن موجب آسیب های جبران ناپذیری است.

وی با بیان اینکه مبنای کاری ما قانون گرایی و در نظر گرفتن سیاست های کلان شهرستان و همچنین مطابق با منافع نظام است، افزود: وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما ایجاب می کند که همه طبقات و اقشار جامعه را با نگاهی مثبت، پدرانه، فراگروهی و جناحی دیده و از همه گروه ها و پتانسیل ها برای رشد و توسعه شهرستان بهره ببریم.

وی اظهار داشت: ضمن اینکه خود را مکلف به خدمت رسانی به مردم می دانم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی کنم، مجری سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در شهرستان هستم.

وی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه تلاش کنند تا با گفتار و قلم صادق خود در ایجاد و افزایش فضای وحدت، همدلی، همیاری و اعتماد نقش بسزایی داشته باشند.

جمشیدی گفت: همه باید تلاش کنند تا شهرستان کنگان به جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار شهرستان کنگان، رسانه ها را پنجره دید مردم به فعالیتهای مسئولان دانست و گفت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع می تواند سبب ایجاد روحیه، امید و نشاط در جامعه شود.

وی با بیان اینکه مسئولین نیز باید پذیرانی نقد منصفانه از سوی رسانه ها باشند، افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم حق دارند اطلاعات شفاف را از مقام مسئول دریافت کرده و نهادها نیز مکلف به همکاری هستند.

وی افزود: مسئولین نهادها و ادارات مختلف شخصیت و جایگاه قابل احترامی دارند که باید حفظ شده و ضمن جاری بودن این روابط حسنه مورد نقد نیز قرار گرفته تا شهرستان از پویایی لازم برخوردار باشد.

جمشیدی گفت:یکی از راه های  ارزیابی مدیران شهرستانی توسط فرمانداری شهرستان بازخوردهای منفی و شکایات مردمی از نهاد آنها است .

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام . پس میشه انتقاددددددددد کرد
    که اینطور…

  2. شکر says:

    با سلام نکنه این کلمه ی سازنده که بعد از واژه ی نقد آوردین ، باعث میشه که آدمی حساب کار دستش بیاد و …
    شده مثل قضیه فیلم ساختمان پزشکان که دکتر افشار هر جا می رفت انتقاد کنه ،مسئولین بهش میگفتن ما با نقد سازنده موافقیم، و تا دکتر افشار میومد از خودشون انتقاد کنه ،مسئولین همون جا بهش میگفتن مگه ما عیب و ایرادی داریم ،ما گفتیم نقد سازنده ولی نه از ما

  3. سیراف says:

    بنظرم منظور از نقد سازنده نقدی می باشد که با رعایت همه جوانب و ارایه راهکار شکل گرفته باشد و بتواند مشکلات را از سر راه بردارد نه این که حاشیه ها را افزایش دهد.نقد باید سازنده باشد وگرنه نتیجه آن وقت تلفی می شود و بیشتر به احساس و هوای نفس و تسویه حساب شخصی نزدیک می شود.مطالبی که در خبر فوق گفته شده است را بسیار عاقلانه و با پشتوانه علمی می دانم.امید که در عرصه عمل نیز همه عامل به آن باشیم …

  4. علي says:

    باسلام اقای فرماندار تمام کارها رها کن فقط به شهرداری بی تجربه سیراف برسید که داد مردم دراورده وهیچ ارگانی هم پاسخ گو نیستد اخر شما فرماندار محترم چرا از شورا سیراف یا بخشدار نمی خواهید چرا ریس شورا سیراف اقای سید جلال هاشمی واقای عطار از شورا کنار گذاشتید ونفر هفتم شورا وارد کردید تمام کارها را رها کنید فقط به مشکل سیراف برسید من رای دادم چرا شورا با رای پنج هزار رای مردم اینجوری میکند اقای جمشیدی خواهشن به فکر رای مردم سیراف باشید ………………….

  5. مهناز says:

    بله اقای فرماندار مردم رای دادند خواهشن برسی کنید که چرادو نفر انسان های با شخصیت ودبیر سی ساله اموزش پرورش از شورا کنار گذاشتن خواهشن از اقای عطار وسید هاشمی از سیراف بخواهید تابه فرمانداری بیایند و همه چیز براتون روشن شودممنون اصلاح طلب

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن