بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10310
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 دی 93 11:27 ق.ظ

تیم والیبال بانوان کنگان به مسابقات کشوری راه یافت + تصاویر

ثلاث – بانوان والیبالیست کنگانی پس از شکست رقیبان خود و قهرمانی در استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

ثلاث – بانوان والیبالیست کنگانی پس از شکست رقیبان خود و قهرمانی در استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش ثلاث ؛ تیم منتخب بانوان کنگان که در مسابقات والیبال استانی هلال احمر شرکت کرده بود توانست با پشت سر گذاشتن تیم های دیر و بوشهر به مقام قهرمانی دست یابد.

مسئول ورزش بانوان شهرستان کنگان و سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: این رقابت ها با حضور تیم و در قالب مسابقات هلال احمر در سالن ورزشی انقلاب شهر بوشهر برگزار شد و تیم کنگان در پایان این مسابقات توانست از بین ۶ تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی برسد و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند.

زهرا نوری گفت: تیم کنگان در دیدار با منتخب دیر توانست این تیم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ شکست داده و تیم بوشهر را نیز با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر  ۱۴ از پیش رو بردارد.

تیم های دیر و بوشهر نیز در این رقابت ها به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است مسابقات کشوری والیبال بانوان عضو هلال احمر در شما کشور برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی استان بوشهر و از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سه رشته آمادگی جسمانی – شنا و نجات غریق و والیبال در بوشهر برگزار شد.

اعضای تیم :

 مرضیه رنجبری – منی دغلاوی – زهرا علمداری – حلیمه چترنور – مرضیه دوراهکی – هدیه غلامی – زهره ذبیح پور – زهره بازجو – فاطمه حیدری – امینه سعیدیان

سرمربی : زهرا نوری 

سرپرست : محدثه نوری

salas_1

والیبال-بانوان-کنگان (۱) والیبال-بانوان-کنگان (۲)

نظرات

  1. محمدزاده says:

    سلام.تبریک وآرزوی سلامت برای تک تک این عزیزان.افتخاری برای بانوان خوب کنگان.دست مریزاد.

  2. نادراحمدی says:

    ضمن تقدیر وتشکراز تلاشهای شما برای توسعه وتشویق به ورزش وسلامتی،این قهرمانی را از صمیم قلب به تک تک شما ورزشکاران قهرمان ،مربیان وسرپرستان تبریک وتهنیت عرض مینمایم.
    آرزومند پیشرفت وموفقیت در سطوح ومیادین ورزشی بالاتر برای شما شایستگان عرصه تندرستی و ورزشی هستم.امیدوارم با توکل به خداوند وهمت والای شما وحمایت دست اندرکاران در سطوح وقهرمانیهای بیشتر خود ،خانواده و جامعه را شاد نمایید.

  3. نادراحمدی says:

    ضمن تقدیر وتشکر از تلاش شما زحمتکشان عرصه سلامتی وتندرستی این قهرمانی را از صمیم قلب به تک تک شما ورزشکاران،مربیان،سرپرستانخانواده محترم وجامعه ورزشی تبریک وتهنیت عرض می نمایم.آرزومند موفقیت وپیشرفت در سطوح ومیادین ورزشی بالاتر برای شما قهرمانان هستم وامیدوارم با توکل به خداوند وهمت والای شما وحمایت دست اندرکاران، جامعه را با فتح مقام های شیرین شاد نمایید.

  4. شکر says:

    با سلام .تبریک میگم .

  5. علی says:

    با سلام و تشکر از سایت ثلاث

    این موفقیت مدیون تلاش های صادقانه خانم زهرا نوری می باشد که به عنوان یک مربی با تجربه و تحصیل کرده توانست چنین تیمی را هدایت نماید و با شایستگی تمام به موفقیت برساند..

  6. مهرگانی says:

    درود و خسته نباشید به تیم والیبال بانوان شهرمون و خدا قوت به بانوی ورزشکار شهرمون سرکار خانم نوری بانوی اول ورزش کنگون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن