بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10962
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 دی 93 9:57 ب.ظ

با هدف نخبه پروری و توانمند سازی علمی دانش آموزان

انعقاد تفاهمنامه همکاری علمی و آموزشی منطقه ویژه پارس با فرمانداران کنگان و جم

ثلاث- با هدف نخبه پروری و توانمند سازی علمی دانش آموزان تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی میان منطقه ویژه اقتصادی پارس با شهرستان کنگان و جم منعقد شد

 به گزارش ثلاث و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این تفاهمنامه با هدف نخبه پروری و توانمند سازی نوجوانان و جوانان و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، امروز یک شنبه (۲۸ دی) با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرمانداران شهرستان های عسلویه،کنگان و جم امضا شد.

نخبه پروری، سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی متخصص است

مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی گفت: از آغاز فعالیت های وزارت نفت در منطقه تاکنون فعالیت های قابل توجهی در زمینه خدمات عام المنفعه انجام شده که همه این اقدامات در راستای  عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و البته بیشتر در حوزه سخت افزاری بوده است.

مهندس یوسفی افزود: به ثمر رسیدن پروژه های وزرات نفت در بزرگترین میدان گازی جهان که همه مردم ایران اسلامی از نتایج آن منتفع می شوند جز با همراهی مردم شهرستان های پیرامونی صنعت نفت که واقعا میزبانان شایسته ای برای صنعت نفت بوده اند، امکان پذیر نبوده است.

وی ادامه داد: در بازدید اخیز مهندس زنگنه وزیرنفت از منطقه ویژه پارس ایشان بر نخبه پروری و تربیت نیروی انسانی تاکید ویژه ای داشتند که امیدواریم با انعقاد این تقاهم نامه گام موثری در زمینه ارایه خدمات علمی و آموزشی  در جهت ارتقای سطح دانشی و علمی دانش آموزان  برداریم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه توانمند سازی نیروی انسانی هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاری است افزود: این سازمان در گام نخست، برنامه های علمی و آموزشی  در جهت تربیت و تقویت دانش آموزان  با هدف افزایش احتمال موفقیت دانش آموزان به منظور ورود به دانشگاه های خوب را برگزار خواهد کرد. 

وی ادامه داد: البته وزیر محتر نفت تاکید داشتند که در گام بعدی نیز آن دسته از دانش آموزانی که در رشته های خاص و دانشگاه های معتبر پذیرفته می شوند بتوانند کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند که قطعا در اجرای دستورات ایشان مقدمات اجرایی آن را فراهم خواهیم کرد.

مهندس یوسفی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی مدون آموزشی نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی و متخصص دارد یادآور شد: لازم است از بستری که با انعقاد این تفاهم نامه در زمینه نخبه پروری فراهم شده استفاده کرد و قطعا  با استفاده از این رویکرد زمینه بروز استعداد های جوانان این منطقه تسریع خواهد شد.

اهتمام جدی صنعت نفت در عمل به مسئولیت های اجتماعی

عبدالله نادری فرماندار شهرستان جم نیز در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی ضمن تقدیر از وزیر نفت،مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جدیت آنها در زمینه توجه به مسایل زیر ساختی گفت: توجه خاص به جوانان و بازگشت عقلانیت در تصمیم گیری ها نشات گرفته از سیاست های دولت تدبیر و امید است وامیدواریم این روند رو به جلو تداوم  یابد.

نادری با بیان اینکه رویکرد مهندس زنگنه به محیط پیرامونی ستودنی است افزود: انتخاب مشاور اجتماعی به منظور مدیریت جامع تعامل صنعت نفت و محیط پیرامونی در صنعت نفت،توانمند سازی نیروی انسانی وبسیاری از موضوعات دیگر از اقدامات اثرگذار مهندس زنگنه در این زمینه بوده  و خوشبختانه چشم انداز روشنی در این زمینه پیش روی جوانان این مناطق است و نتایج آن  نیز طی سال های آینده مشخص خواهد شد.

 رویکرد  اجتماعی وزرات نفت مثبت و سازنده است

 عباس جمشیدی فرماندار کنگان نیز دراین جلسه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: اقدامات بسیار موثری از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در شهرستان کنگان انجام شده است و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بخشی از دغدغه های مردم در زمینه آموزش و پرورش دانش آموزان برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر رفع شود.

جمشیدی با بیان اینکه با وجود اهمیت ماموریت های اصلی صنعت نفت در منطقه، نوع نگاه اجتماعی وزارت نفت نگاه مثبت وسازنده ای است افزود: قطعا در فضای تعامل و همکاری می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و پرورش استعداد ها به جایگاه شایسته ای دست یافت.

 

نخبه پروری 4

نخبه پروری 8

نخبه پروری 5

نخبه پروری 3

نخبه پروری 2

نخبه پروری 1

نخبه پروری 10

نخبه پروری 11

نخبه پروری 7

نخبه پروری 6

نخبه پروری 12

نخبه پروری 13

نخبه پروری 14

 

همایش کنکور 1 

همایش کنکور 9همایش کنکور 4

همایش کنکور 7

همایش کنکور 3

همایش کنکور 10

همایش کنکور 11

همایش کنکور 5

نظرات

  1. مهرگانی says:

    درود بر جناب آقای فدایی دولت عزیز

  2. اسماعیل مباهات says:

    سلام خسته نباشین مسلولین خدا قوت …دورود برشما

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن