بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11464
تعداد نظرات:۲۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 بهمن 93 0:13 ق.ظ

حیدری عنوان کرد:

افتتاح ۴ پروژه بزرگ طی دهه فجر در سیراف با ارزشی بالغ بر ۹ میلیارد تومان

اختصاصی ثلاث- شهردار سیراف گفت: از جمله مهمترین پروژه های قابل افتتاح طی دهه فجر امسال در بندر تاریخی سیراف، تعریض خیابان اصلی در ورودی سیراف با اعتبار ۸ میلیارد تومان است.

به گزارش ثلاث، شهرداری سیراف از جمله شهرداری هاییست که با وجود مشکلات فراوان عملکرد نسبتا خوبی داشته است هرچند نباید فعالیت مثبت شهرداری سابق را نیز نادیده گرفت.

 

غلامحسین حیدری شهردار سیراف در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: از جمله مهمترین پروژه های قابل افتتاح طی دهه فجر امسال در بندر تاریخی سیراف، تعریض خیابان اصلی در ورودی سیراف با اعتبار ۸ میلیارد تومان است که محل اعتبار آن شرکت محمدیان و پالایشگاه فجر جم می باشد.

وی افزود: فاز ۱ دیوار حائل رودخانه بنگسار واقع در محله چهارباغ با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرداری سیراف برای دهه فجر می باشد که محل اعتبار آن تملک دارایی می باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر شهر سیراف با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان که از برکات سفر مقام معظم رهبری می باشد نیز از  دیگر پروژه های این شهرداری بوده است.

شهردار سیراف گفت: پارک ناخدا (جنب اسکله) نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است. ۱۵۰ میلیون تومان از این رقم را منطri ویژه اقتصادی انرژی پارس تامین نموده که جا دارد تشکر ویژه ای از جناب مهندس یوسفی به عمل بیاوریم.

حیدری در پایان از حمایت های شورای اسلامی، امام جمعه سیراف، فرماندار شهرستان و مردم خونگرم سیراف بابت همکاری و حمایت، قدردانی نمود.

 

با توجه به اینکه راه ها از عوامل مهم توسعه هر منطقه محسوب می شوند، بدون تردید پروژه ورودی سیراف نیز جزء موثرترین و ماندگارترین پروژه های سیراف طی یک دهه اخیر است که نقش بسیار مهمی در توسعه و شناساندن سیراف خواهد داشت.

با توجه به اینکه از زمان حضور مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نوع همکاری و تعامل پارس جنوبی با مناطق همجوار شکل ملموس تری به خود گرفته و باعث خوشحالی مردم نیز شده، امید می رود این تعامل که نشات گرفته از نگاه مثبت وی به مناطق پیرامون صنعت است، همچنان سیر صعودی داشته باشد و در آینده شاهد همکاری های بیشتری با مجموعه شهرداری ها و فرمانداری شهرستان کنگان نیز باشیم.

سیراف از جمله شهرهای پیرامونی صنعت است که به نوعی با تاریخ خلیج فارس نیز گره خورده و بی گمان هر نوع تعامل و همکاری از جانب پارس جنوبی یا دیگر شرکت های منطقه که منجر به توسعه این بندر تاریخی شود، کمک به حفظ هویت تاریخی خودمان بر خلیج فارس است.

نظرات

  1. علي says:

    از رسانه ثلاث میخواهیم که از شهردار چرا تعریف میکند دوم اینکه اقای واعظی از اول شهر سیراف تا اخر شهر سیراف به طول پنج کیلومتر جاده را دوبانده کرده ولی شهردار جدید یک کیلومتر اسفالت کرده در بوق کرنا گذاشته است در صورتی که هیچ مزاحمتی جلوی راهش نبوده است ولی اقای واعظی پنج کیلومتر با تمام مردم سرو کله زده تا این جاده را دوبانده کرده اقای ثلاث اقای واعظی میدانید چقدر ماشین خریده میدانید چقدر زمین برای شهرداری خریده وچقدر کار کرده اما حیدری ماشین خریده چیزی به تجهیزات شهر داری اضاف شده پس اگر کار میکند بخاطر اینکه تمام دستگاهای اقای واعظی استفاده میکند اگر این جاده نمیزد به نظر شما چه کار میکرد

    • رضا says:

      دوست عزیز اقای واعظی طی ۹سال توانست این تجهیزاتی ک میگید بخره.ولی اقای حیدری الان یک سال و نیم هست ک اومده.اقای واعظی طی این۹سال حتی ساختمانی برای شهرداری نزد ک همش تو خونه اجاره ای از این ور ب اون ور میرفت.انصاف خیلی چیز خوبیه.موفق و سر بلند باشید

    • ناشناس says:

      دقیقا بگو کدوم ماشین راه سازی متعلق به شهرداری بوده.از کجا میدونی اقای حیدری زمین برای شهرداری نخریده.شایعه پراکنی گناه است برادر

  2. منصف says:

    با سلام به اطلاع میرساند که آسفالت کوچه های شهر سیراف هزینه آن جز برکات سفر مقام معظم رهبری است که مربوط به طرحهای شهردار و شورای قبلی است – راه ورودی سیراف از جمله تلاشهای شورا و امام جمعه و بخشدار سابق آقای صفایی که با شرکت محمدیان و آقای اسلامی رییس پالایشگاه رایزنی کردند و منتج به چنین نتیجه ای شد که بنر شهرداری سیراف موید صدق مطلب است . دیوار حایل رودخانه بنگسار که از طرحهای فرمانداری سابق برای این محله در زمان شورا و شهردار قبلی است که ربطی به سیراف هم ندارد-ما مردم سیراف از آقای حیدری می خواهیم که طرحهای خود را جهت افتتاح ارایه دهند؟

    • رضا says:

      کسی ک از کسی خوشش نمیاد صد در صد کارای خوب ایشون هم نمیتونه ببینه.اگه صد سال دیگه هم کوچه ها اسفالت میشد باز هم میگفتید مال فلان موقست.بزار بشه حالا مال هر زمان هر دوره باشه فرقی نمیکنه در هر صورت همش برای ابادی شهر

    • ناشناس says:

      تنگ نظری تا کی .مگه امام جمعه و فرماندار و شورا وبخشدار در زمان اقای واعظی این کارها انجام دادند انها به دعوت و درخواست اقای حیدری در این زمینه با شرکت محمدیان وپالایشگاه مذاکره کردهاند.شما چشم دیدن کارهای اقای حیدری ندارید.

    • ناشناس says:

      اگه حیدری به شما عسل هم بده دستش گاز میگیرید چون

  3. علي says:

    سلام ای کاش شش کیلومتر دوبانده واعظی هم میدید ثلاث

    • ناشناس says:

      دوبانده کردن جاده داخل شهر که هنر نیست اگه میتونست جاده رو طوری دو بانده میکرد که جای پیاده رو داشته باشه و بعضی جاها اینقد خطرناک نشه.اقای واعضی تعامل نداشت وگرنه الان حیدری مجبور نبود برای پیاده رو ها و خانه رستمی این همه دردسر بکشد

    • ناشناس says:

      اگه شصت کیلومتر هم دوبانده میکرد ارزش دو بانده کردن ورودی شهر نداشت

  4. مسلم ا says:

    با تشکر و خسته نباشی به شهردار پرتلاش وشورای اسلامی بندر سیراف در راستای آبادانی شهرمان

  5. ماني says:

    عجب رسانه پولی است این ثلاث نظرات مردم هم نمیزنه مگر که به نفعش باشد

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی مانی!
      حجم بالای نظرات سایت و کمبود نیرو در سایت ثلاث اجازه بررسی و تائید همه نظرات، در زمان مد نظر کاربران را به ما نمی دهد.
      لطفاً کمی شکیبا باشید.
      مسلماً نظرات فارغ از هرگونه اتهام، افترا، توهین و مطالب غیر واقع که با هدف اصلاح امور و اعتلا و توسعه باشند تائید و درج خواهند شد.

  6. حرف منصفانه says:

    احسنت بر شهردار پرتلاش سیراف

  7. حرف منصفانه تر says:

    سوگند خوردید که امانتداری کنید چرا نظرات انتقادی نمی نویسید

  8. عماد says:

    خسته نباشی شهردار

  9. ناشناس says:

    با تشکر اززحمات شورا وشهردارگرامی

  10. ایمان says:

    درود بر حیدری

  11. دریا دل says:

    هرجای شهر که ببینی تغییرات ایجاد شده ممنون حیدری بزرگوار

  12. علی says:

    احسنت بر مرد عمل

  13. یک فرهنگی says:

    با تشکر از زحمات اقای حیدری برادر عزیز و ارجمند امیدوارم موفق باشید

  14. علی says:

    اقای حیدری به حرف های دشمنانت توجه نکن اینها شما هر کاری که بکنید نمی بینند

  15. پسرباغ شیخ says:

    سیراف با حیدری گلستان میشود اگر بگذارند

  16. ناشناس says:

    خسته نباشی شهردار پرتلاش

  17. بیگانه says:

    خوش به حالتون قدر شهردارتون بدونین خیلی داره تلاش میکنه

  18. ناشناس says:

    لطفا بعضی ها که با شهردارشدن اقای حیدری منافعشون به خطر افتاده به فکر اخرت خودشون هم باشن اینهمه کینه و تنگ نظری تا کی.

  19. ناشناس says:

    شهردار محبوب و پرتلاش و ابادگر خسته نباشی

  20. ریز بین says:

    با سلام لطفا آقای حیدری طرحهای اجرایی یا در دست اجرای خود را بیان کنند نه من آنم که رستم بود پهلوان (طرحهای واعظی)…سوال بسیار ساده ای است ولی مدت یک سال و نیمه که پاسخ تعطیل است بنرهای موجود خود موید است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن