بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12422
تعداد نظرات:۱۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 بهمن 93 11:44 ق.ظ

شب شوم قاچاقچیان/

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در ساحل کنگان / کشف محموله «مواد بدنسازی و ترقه» به ارزش ۳ میلیارد + تصاویر

اختصاصی -به گزارش خبرنگار ثلاث ماموران نیروی انتظامی شهرستان کنگان یک محوله قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: در پی تماس و گزارشات مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت یک باند ورود و توزیع قاچاق کالا در نخلستانهای حاشیه ساحل شهرستان کنگان این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کرم دشتیان گفت: پس از اعزام اکیپ متشکل از ماموران انتظامی به محل مورد نظر؛ تعدادی از قاچاقچیان با رویت ماموران انتظامی در محل سریعاً با استفاده از تاریکی شب با قایق از محل متواری شده و بقیه اعضای باند هم بدون توجه به دستور ایست پلیس، قصد فرار از مسیر خشکی توسط خودرو با زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی داشتند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی با سرعت عمل مناسب و با هدف دستگیری قاچاقچیان و دفاع از جان خود و با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک هوایی نموده ولی در عین حال قاچاقچیان نسبت به هشدار دوم نیز بی تفاوت بودند.

وی گفت: در نهایت ماموران برای توقف خودرو به سوی آنان شلیک کرده که در این راستا راننده خودرو پژو ۴۰۵ به نام «عیسی .ب» مجروح و به شهر کنگان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در ادامه افزود: در همین راستا تعداد ۶۵۲ بسته انواع کپسول و قرص های نیروزا، ۶۵۵ قوطی انواع مواد نیروزا در سایز و مارک های مختلف و تعداد ۵۱۲۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

دشتیان گفت: یک دستگاه خودرو نیز در همین رابطه توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد و پلیس نیز در تلاش برای دستگیری اعضای این باند با همکاری یگان های مختلف انتظامی است.

موادنیروزاوترقه (۱) موادنیروزاوترقه (۲) موادنیروزاوترقه (۳) موادنیروزاوترقه (۴) موادنیروزاوترقه (۵) موادنیروزاوترقه (۶) موادنیروزاوترقه (۷)

کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان کشف محموله پودر بدنسازی، نیروزا و ترقه در کنگان

نظرات

  1. ناشناس says:

    برچسپ های خبرتون ما رو کشته

  2. armin says:

    این که مال ۱ ماه پیشه ثلاث جان خخخخخخخخخخخخ یکم بروز باش لطفا

  3. کنگونى says:

    اىنا همش مشتى پودر عوارضىه

  4. محمد says:

    من این کار نیروی زحمت کش انتظامی کنگان تقدیر میکنم و یه خواسته ای هم از از این نیرو دارم که به طور جدی جلوی مواد مخدر تو کنگان رو بگیرن که به خدا این جوانانمون دارن از دست میرن و هر روز شاهد پژمرده شدن یه گل تو کنگان هستیم ممنون

  5. احسان says:

    ثلاث جان اینطور که توی متن بالا نوشتی درگیری مسلحانه نبوده که.؟ طرف میخاسته فرار کنه و به ایست پلیس گوش نکرده.

  6. ناشناس says:

    خسته نباشند بچه های ثلاث
    این قضیه مال دو هفته پیش بیشتره

  7. سلام
    تا درس عبرتی باشه برا دیگر قاچاقچیان

  8. بی نام says:

    یه سوال اگر همین بار میرسید به مغازه ها و عرضه میشد بازم قاچاق بود؟ همونطور که همین مکملا الان تو بازار هست و دارن میفروشن.لازم به ذکر است طرف نخاعش معیوب شده.همسایمونه.بخدا گناه داره زنو بچه داره

    • مهدی says:

      ها والله اشتباهی تیر بهش زدن الان بنده خدا تو خونه افتاده

  9. غریبه says:

    لزومی به تشکر ندارن اقا محمد باید از مردم کنگان و گزارشات بی نقصشون تشکر کرد که مهم نیست چی به چیه فقط گزارش رد میکنن

  10. دینا says:

    شهر پر از شیشه و امثال اون شده؛؛؛؛؛ تموم جوونا الوده شدن؛ هیشکی نمیتونه جلو پخش مواد رو بگیره…..اوقت ترقه و پودر گرفتن؛؛؛؛ یه بنده خداام با تیر زدن……ب خودشون مینازنن…..اگه مرد عملین؛ جلو پخش شیشه بگیرین……

    • ناشناس says:

      دیناخانم،شمااطلاعی ازکشفیات موادمخدرندارین روزانه مامورین موادفروشان رامیگیرن،ای کاش سری به زندان بوشهرمیزدیدکه چندتاموادفروش فقط توسط مامورین کنگان الان توزندان هستن،این طبیعی است که جمعیت یه شهرچند برابرشده جرایم نیزچندبرابربشه،ودرضمن فقط پلیس وظیفه مبارزه باموادمخدروپیشگیری رانداره بایدبقیه ادارات نیزبه میدان بیان

  11. دینا says:

    شما درس میگی آقای ناشناس ؛؛؛؛ اخه هیچی بدتر از مواد نیست ؛؛ آتیش زده ب جون جووونا؛ ذره ذره آب شدنشون رو شاهدیم……اما چرا شهر پر از فروشنده هستش ک آزادانه دارن مواد رد و بدل میکنن؛ کاری ب اینا ندارن ؛؛؛ اما افتادن ب جون قلیون میوه ای؛ و پودر …….

    • ناشناس says:

      سلام،حرف شمادیناجان کاملادرسته امابایدعلت ریشه یابی بشه وفقط مامورین انتظامی نمیتونن موادراجمع کنن،تاتقاضاباشه عرضه هم هست بایدمشکلات بیکاری و٠٠٠حل بشه،مثلاالان چندتا محیط ورزشی برای جوانان هست برای دختران چی،سری به سالن های ورزشی بزنیدکه چندنفرتوان مالی دارن که اونجابرن،اگه یه مردخانواده که موادفروشه رازندانی کردیم چه فکری برای زن وبچه اش کردیم،چرااکثرافرادی که به زندان میافتن دیگراعضای خانواده اش به فسادوخلاف کشیده میشن وهزاران چرای دیگر….

  12. یاشار says:

    حتما شانسی گرفتنشون

  13. یا صاحب زمان says:

    همه اش از اینجا فکر کنم سرچشمه می گیره و خانه ها خواهش می کنم بگیرید رحم هم نکنید هم عطر هم اینها جوان ها ناخواسته مورد حمله قرار نگیرن یادتون بیات به بچه خودتون دیگه پول نمی گیرید در این مورد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن