بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12733
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 بهمن 93 9:27 ق.ظ

اجرای طرح نخبه‌پروری در عسلویه

ثلاث – معاون آموزش و پرورش عسلویه گفت: طرح نخبه پروری در عسلویه به خوبی در حال اجرایی شدن است. به گزارش ثلاث ؛ حسین غلامپور در حاشیه بازدید مسئولان پارس جنوبی از کلاس های نخبه پروری در عسلویه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تاکید وزیر نفت و عنایات مدیر عامل منطقه ویژه […]

حسین غلامپور آموزش و پرورش عسلویه

ثلاث – معاون آموزش و پرورش عسلویه گفت: طرح نخبه پروری در عسلویه به خوبی در حال اجرایی شدن است.

به گزارش ثلاث ؛ حسین غلامپور در حاشیه بازدید مسئولان پارس جنوبی از کلاس های نخبه پروری در عسلویه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تاکید وزیر نفت و عنایات مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی برنامه ریزی برای نخبه پروری و توانمند سازی نیروی انسانی در دستور کار سازمان منطقه ویژه قرار گرفته است.

معاون آموزش وپرورش عسلویه افزود: به همین منظور تفاهمنامه همکاری های علمی و آموزشی در پارس جنوبی با هدف نخبه پروری و توانمند سازی علمی دانش آموزان بین آموزش پرورش عسلویه و منطقه ویژه امضا شد.

غلامپور با بیان اینکه نخبه پروری سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی متخصص است، افزود: در گام نخست، برنامه‌های علمی و آموزشی در راستای تربیت و تقویت دانش‌آموزان با هدف افزایش احتمال موفقیت دانش آموزان به منظور ورود به دانشگاه‌های برتر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با مدیریت مهندس یوسفی به مسئولیت های اجتماعی خود و تعامل با مناطق پیرامونی به خوبی عمل می کند و رویکرد اجتماعی مسئولان وزارت نفت دولت تدبیر و امید و همچنین منطقه ویژه پارس جنوبی مثبت و سازنده است.

غلامپور تصریح کرد: از اوایل ماه جاری کلاس‌های تقویتی دروس متوسطه با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان های عسلویه، کنگان و جم در مرکز علمی کاربردی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شده است که تا پایان اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

حسین غلامپور با تقدیر از زحمات مهندس یوسفی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه در طرح‌های روستا مرکزی نیز کمک های بسیار خوبی به آموزش و پرورش عسلویه داشته است.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن