بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12905
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 2 اسفند 93 5:46 ب.ظ

یوسفی :

احداث دو پروژه با اعتبار ۹ میلیارد در شهر بنک / پیشرفت ۸۰ درصدی میدان ورودی

پروژه تکمیل فاز اول بلوار امام حسین (ع) شهر بنک و احداث میدان ورودی و خروجی شهر از پروژه های در دست اجرای شهرداری شهر بنک است.

پروژه تکمیل فاز اول بلوار امام حسین (ع) شهر بنک
 کارشناس عمران شهری شهرداری بنک گفت : پروژه تکمیل فاز اول بلوار امام حسین (ع) شهر که همزمان با ایام الله دهه فجر آغاز گردید، از محل اعتبارات استانی به مبلغ هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است .
یوسفی افزود : این پروژه شامل اجرای سنگ فرش به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع – زیرسازی و آسفالت کندروها به متراژ ۱۰۰۰۰ متر مربع و تعریض دو دهانه پل و اجرای سنگ جدول است.
 کارشناس عمران شهرداری افزود : با توجه به پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه انتظار می رود تا قبل از نوروز به بهره برداری برسد . گفتنی است در انتخاب و نصب موزائیک پیاده رو های بلوار موزائیک های مخصوص جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان با رنگ و فرم مخصوص استفاده شده است.
پروژه احداث میدان ورودی و خروجی شهر
یوسفی کارشناس عمران شهرداری بنک از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه میدان ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت : این پروژه با هدف توسعه شهری و تسهیل در تردد و به منظور ساماندهی و زیبایی ورودی شهر بنک از محل اعتبارات استانی به مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در حال اجرا است.
بلوار-بنک (۱) بلوار-بنک (۲) بلوار-بنک (۳) بلوار-بنک (۴) بلوار-بنک (۵) بلوار-بنک (۶) بلوار-بنک (۷) میدان-بنک (۱) میدان-بنک (۲) میدان-بنک (۳) میدان-بنک (۴) میدان-بنک (۵)

نظرات

  1. ناشناس says:

    میدان الکی زدن فقط راه مردم رو سخت تر کردن

  2. حاجی م پ says:

    از شهردار محترم وشورای اسلامی تشکر

  3. aram says:

    جنگل حرا بنک چه شد؟
    قراربود ۱۰۰هکتار جنگل ایجاد گردد؟

  4. قاسمی ساکن بنک says:

    با سلام خدمت شهردار محترم ازشما تقاضامندیم نسبت به باسازی ایجاد جوب فاضلاب واسفالت کوچه خ غدیر بنک فرعی ۴ اقدام لازم مبذول فرمایید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن