بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12932
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 اسفند 93 7:00 ب.ظ

احمدی:

دستور فوری لاریجانی برای حل مشکل گوجه کاران استان بوشهر/ صفایی از طرف وزیر مامور حل مشکل شد

ثلاث – در ادامه پیگیری های نمایندگان استان های بوشهر و هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نامه ای خطاب به دکتر لاریجانی برای رفع مشکل گوجه کاران تنظیم و به وی تحویل شده است.

در ادامه پیگیری های نمایندگان استان های بوشهر و هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نامه ای خطاب به دکتر لاریجانی برای رفع مشکل گوجه کاران تنظیم و به وی تحویل شده است.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: روی این نامه به سمت وزارتخانه های جهاد کشاورزی ، امور اقتصادی و دارائی، صنعت، معدن و تجارت ، سازمان امور گمرکات، و کمیسیون های کشاورزی و صنایع ، معادن و اقتصاد مشکل حل شود.

وی افزود: پیشنهاد داده شده که ضمن تشکیل کمیسیون های اقتصاد، صنایع و کشاورزی برای حضور در منطقه، تهیه گزارش و گفتگو با مسئولین محلی مربوطه این مشکل به طور صحیح رصد و حل و فصل شود.

وی گفت: طبق آخرین پیگیری های بعمل آمده طی دستوری وزیر جهادکشاورزی به مهندس صفایی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور جهت خرید گوجه از گوجه کاران به وی ابلاغ شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی پس از مذاکره ای با صفایی اظهار داشت: در سریع ترین وقت ممکن با برنامه ریزی و مذاکره با استان این مشکل پیگیری و حل خواهد شد.

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    بابا بقول رییس جهاد کشاورزی مقصر داستان خود کشاورزان هستند که بیشتر مقداری که جهاد کشاورزی براشون مشخص کرده، زمین زیر کشت بردند

    بارها جهاد کشاورزی در مورد کود غیر بهداشتی به این کشاورزان تذکر داده بود، اکثرا با جهاد کشاورزی همراهی نمیکنند

    الان چه توقعی دارن؟

    اما در هر حال باید کمکشون کرد

  2. صفا says:

    خیلیا مزرعه شون رو ول کردن ها گوجه ها در حال گند شدنن
    چرا زودتر به این فکر نیفتادن

  3. گوجه says:

    تشکر و قدردانی از نماینده محترم بزرگوارمان جناب دکتر احمدی اما دوست عزیز گفتم که بگه ، گفته که می گم که دردی از درد های کشاورز زحمتکش کم نمیکند.. ای که دستت می رسد کاری بکن ……….

  4. کشاورز سیرافی says:

    چرا درشهر سیراف هیچ تعاونی چیزی نیست که به داد ما کشاورزا برسه ما باید ازکجا پیگیری کنیم که گرجه هامون رو ۳۰۰کیلویی بفروشیم به تعاونی بابا به دادمون برسید ای مسوولین

  5. کشاورز سیرافی says:

    بخدا چین اول گرجه هامون حاضریم به رب گوجه هم بچینیم کجا باید برویم ای خداااااااااا آیا این انصاف است روحانی متشکریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن