بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13068
تعداد نظرات:۳۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 اسفند 93 2:57 ب.ظ

صبح امروز رخ داد:

تجمع صنفی معلمان مقابل آموزش و پرورش کنگان/ معلمان خواستار بازگرداندن حقوق از دست رفته شان هستند + تصاویر

به گزارش ثلاث صبح امروز شمار زیادی از معلمان شهرستان کنگان با تحصن و تجمع در محوطه آموزش و پرورش شهرستان کنگان خواستار رسیدن به حقوق از دست رفته شان بودند.

به گزارش ثلاث صبح امروز شمار زیادی از معلمان شهرستان کنگان با تحصن و تجمع در محوطه آموزش و پرورش شهرستان کنگان خواستار رسیدن به حقوق از دست رفته شان بودند.

گزارش خبرنگار ثلاث می افزاید؛ این گروه از فرهنگیان پس از قرائت بیانیه ای و ارائه بندهای مد نظرشان آن را امضاء کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز پس از حضور در میان معلمان و فرهنگیان وعده پیگیری مشکلات و خواسته های آنها را داد.

در لحظه انتشار این خبر با وعده های مسئولین، همه معلمان به کلاس های درس خود بازگشته و مجدداً روند تدریس را از سر گرفته اند.

از بندهای این بیانیه که معلمان خواستار پیگیری آن بودند، می توان به مواردی نظیر ، رفع تبعیض در پرداخت و حقوق و مزایا نسبت به وزارتخانه های دیگر، افزایش حقوق سالیانه متناسب با روند افزایش تورم های واقعی، بازگرداندن شان و منزلت معلم به جامعه، برخورداری از بیمه کارآمد، انتخاب یا عزل مدیران با هماهنگی فرهنگیان و بدون دخالت دیگر ارگان ها، بازگرداندن حق مناطق محروم و نوار مرزی و … اشاره کرد.

 

تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان تجمع معلمان

نظرات

  1. مجید says:

    البته حضرات محترم راست میگن سالی فقط پنج ماه بغیر از تعطیلات رسمی و پنج شنبه و جمعه تعطیل هستند و اکثر شون هم فوق دیپلم هستند .

    حق دارند چون جامعه کارگری که هیچ امنیت شغلی و درمانی نداره چکار باید بکنه

    • کارگر says:

      من یک کارگر هستم ، حقوقم حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومانه و در شرایط سخت و به دور از خانواده زندگی میکنم و معتقدم این حرکت دور از شان معلم هاست

    • ناشناس says:

      زمانی که بچه هات بزرگ شدن میفهمی که چقدر بدبختی با این تورم ۸۰۰۰۰۰۰ هم کمه

    • ناشناس says:

      کجاش تعطیلیه اقا چرا چیزی که نمفهمی قضاوت میکنی مگه تابستون بچه های تجدیدی وامتخانات وبرگه هاو کلاسای ضمن خدمت وهزار تا کوفت دیگه که باز مقصر ما ییم که شما را درست با خق وحقوق یک شهروند اشنا نکردیم چرا چون با این همه مشکلات نمیشه وشما غصه حقوق معلم میخوری برای خودت دفاع نمیکنی

  2. آوین says:

    احسنت ،درس عبرت بشه برای همه اقشارها که حرف زور را نپذیریم که حق دادنی نیست ، حق گرفتنی است .که اجازه ندهیم به هر دلیلی غیر منطقی حق مردم جنوب رو زیر پا بگذارند . کاش همه مردم دست از ترس بردارند و خواستار حقمون باشیم .

    • ایرانی says:

      نیست الان تمام چیزهای که خواستین رو بهتون دادند.گفتن برین انجام میشه ….
      بزک نمیر بهاربهار

  3. شکر says:

    با سلام
    حق معلمای این جامعه واقعا ضایع شده و متاسفانه هر چی جلوتر میریم وزرایی بد تر بر اموزش و پرورش حکمران میشوند…
    درود بر تمام معلمین علی الخصوص معلم های کنگان

  4. مختار says:

    ای کاش زمان ما معلما اعتصاب میکردن (:

    دانش آموزا هم از خداشونن

  5. حمید says:

    احسنت.
    اما خزانه دولت خالیه.. سال ۹۴ از پول خبری نیست و باید بریم یخ در بهشت بفروشیم و تو کشورهای افغانستان گدایی کنیم.. احمدی نژاد پامال مملکت کردی و رفتی.. روحت شاد که روح مرده هامون شاد کردی

    • زهرا says:

      چه ربطی به احمدی نژاد داره ادم سودجو و دزد همیشه بوده و هست اینکه یکی بیاد و از موقعیتش سواستفاده کنه تقصیر رئیس نیست که، والله ما زمان احمدی نژاد اینقدر احساس بی پولی و بدبختی نمیکردیم خزانه دولت خالی نیست خزانه ملت پولدار خالی شده ،خداروشکر

    • ناشناس says:

      درود براحمدی نژاد

  6. رهگذ says:

    باسلام
    وقتی فرهنگیان ما این کار کنن از بقیه چه انتظاری می رود . واقعا پیداست که معلمان خیلی خوشی زیر دلشون زده ، معلمان در سال تقریبا چهار ماه بیکار هستند و پول مفت و مجانی دولت به حسابشان واریز می گردد اینها که ادعای حقوق دارند باید از ساعت ۵ صبح تا ۷ شب برن تو شرکتا کار کنن تا قدر عافیت بدانند بازم میگم برای یک فرهنگی از این کارا زشته

    • ناشناس says:

      بدبختیم که شما دیگه حسرت معلمان میخوری تو هم ۸۰۰تمن زیادیته با این طرز فکرت

  7. ناشناس says:

    وای بر ما .

    این از حال معلمان و اساتیدمون

  8. فرهاد says:

    با سلام خدمت مدیر محترم ثلاث:
    در رابطه با تجمع اعتراضی مسالمت آمیز معلمان باید عرض کنم که بنده نیز بعنوان عضوی کوچک از این جامعه فرهیخته،از ابتدای سال تحصیلی امسال افتخار حضور در کنار سایر اساتید بعنوان نیروی آزاد را دارم و در دبیرستانهای پسرانه تدریس میکنم.اما بنده از ابتدای مهرماه تا امروز که ۱۱ اسفند است به مدت ۶ ماه حقوق نگرفته ام،و همچنین ما که بعنوان نیروی آزاد در خدمت آموزش و پرورش کنگان هستیم نه قرارداد کار داریم،نه بیمه،نه مزایا و حق اولاد و نه حق امضاء در دفتر حضور غیاب مدرسه و…..یعنی یک فرد بی هویت که ۶ ماه تمام با داشتن زن و فرزند با ذلت و بدبختی زندگی میگذراند و شرمنده خانواده اش است.از شما عاجزانه تقاضا دارم از ریاست محترم آموزش و پرورش کنگان پیگیری بفرمایید که آیا قصد جذب ما را دارند یا خیر؟حقوق ما را بالاخره کی پرداخت میکنند؟
    خدا خیرتون بده.

  9. محمد رضا says:

    ای ول جان خودتون هر روز اعتصاب کنید جان هر کی دوست دارید.

  10. محمد رضا says:

    ای ول معلم های مدرسه معلم عشق فقط خودتون هزارتا لایک برای تک به تکتون

  11. M@tin says:

    درود بر معلمان و مدیران کنگان اللخصوص محله پارک لاله

  12. احمد says:

    سلام

    این اعتصاب ها فقط در دولت اصلاح طلبان اتفاق می افتد و گرنه در دولت احمدی نژاد معلم ها حق کوچکترین اعتراض را نداشتند و فوری متهم به برانداز و مخل امنیت ملی و خرابکار و ضد انقلاب می شدند

    برید خدا را شکر کنید که تونستید اعتصاب کنید و سالم به خونه هاتون رسیدیدید

  13. يكى از دانش آموزان says:

    هههههههه………چه به سر معلمامون آوردید؟؟؟؟

    ولى ایول یه روز کامل کلاس ها تعطیل شد

    • دانش آموز says:

      ولی ما رو تعطیل نکردند دبیرامون هم اومدن درس دادن

  14. حسین says:

    چرا اللکی میدی خود روحانی زدهمه مملکت خراب کرده معلما هم خوبشون میشه همه رای به روحانی دادن

  15. پير سيراف says:

    مشکلتون حل نمیشه.اگه راس میگین کلاسا تعطیل کنین

  16. علی says:

    به نظر من کارمندان آموزش و پرورش بدلیل بیکاری ۶ ماهه و نبود تعهد در کارشان این آشوب ها را درست کردند که اصلا در شان یک معلم نیست .

    • ناشناس says:

      آقای محترم محض اطلاع هم شما هم بقیه معلمان یکی از سخت کوش ترین اقشار جامعه هستند وتا زمانی که در موقعیت دیگران قرار نگرفتیم نمی توانیم حکم کنیم

  17. Ali says:

    خدا کنه از این اعتراض معلما بیشتر بشه کلاساتون هم تعطیل بشه

  18. مسلم says:

    امان از وقتی که ما سیر میشیم ، چه کارهایی که نمیکنم
    بیمه ی طلایی
    مرخصی زایمان ۹ ماهه خانم ها و ۳ ماهه آقایان
    تعطیلات تابستان
    پرداخت حق آلایندگی
    پرداخت کرایه ی خانه و پول آب و برق و گاز
    انتقالی آسان بین وزارتخانه ها
    خانه ی معلم تو همه ی کوره دهانها البته باید بگیم هتل معلم

    ما هم بودیم اینقد امتیاز بهمون میدادن اعتراض میکردیم و بیشتر میخواستم.

    • اسماعیل says:

      خواب نما شدی دوست عزیز،یا اینکه خودت رو زدی به گیجی و نفهمی.مرد حسابی میشه بگی حق آلایندگی به کی تعلق گرفته که معلم دومیش باشه؟پرداخت کرایه خونه و پول آب و برق و گاز رو هم به معلم ها میدن؟؟؟خانه معلم رو هم لابد فکر کردی مفت و مجانیه دیگه آره؟؟خودت که از هیچی اطلاع نداری حداقل قبلش از یه نفر که اطلاع داره بپرس بعد بیا نظر بده.وای معلما مردن از بس بهشون امتیاز دادن!معلومه که معنی امتیاز رو هم نمیدونی،متاسفم برات،شدید..

  19. علی says:

    بنده خدایی دار بالا گفته بود تقصیر دولت روحانی هست وگرنه دولت احمدی نژاد اینگونه نبود.
    بله درست میگید خاتمی کاشت احمدی نژاد برداشت کرد ! الانم خزانه خالی هست همین هم که میدن باید خدا رو هزار بار شکر کرد. چیزی نمونده همش توسط خاوری ، امیر آریا، معاون اول، بابک خان و …………… برده شدن. اون وقت که باید میبودید نبودید!

  20. كنگوني says:

    معلمان عزیز شما را به صبر و حوصله دعوت می کنم و عاقبت اندیشی . گردوندن مملکت فقط با نفت اینجور مشکل هم درست می کند . معلمان عزیز زمانی که شما سر کلاس درس می دهید به فرزندان مملکت اگر تفکر و تفحص و تحقیق و اکتشاف یاد دادید و مطمئنا” این درسها منجر به پیشرفت کشور میشه و ما و شما و همه به رفاه خواهیم رسید ولی اگر شما سر کلاسهایی که باید درس تفکر و تحقیق دهید قصه بگویید و از فوتبال بگیید و سر کلاس مطالعه نکرده بروید و مطالب سوخته به خورد دانش آموزان بدهید نتیجه پس رفت کشور است و هیچ وقت وضع اقتصادی ما خوب نمی شود و مقصر شماها قشر و کارخانه انسان سازی است که قادر به تولید انسانهای متخصص نمی باشد . معلمان بایستی تیز هوش ترین باشند والله زمان ما معلمان فقط دانش آموزان متوسط و خیلی مواقع دانش آموزان ضعیف می رفتند و نتیجه شد جامعه ای که ما داریم .

  21. ناشناس says:

    اگر قرار است رفع تبعیض شود باید در همه زمینه ها باشد یکی اینکه همه کارمندان در فصل تابستان استراحت کند- تعطیلات عید نوروز برای همه یکسان باشد- ساعت کاری در هفته برای همه یکسان باشد. در زمان بارندگی همه تعطیل باشند- در هنگام گرد وغبار همه تعطسل باشند- اداره مربوطه در هر کجا که نیرو لازم داشته باشد پرسنل را انتقال دهد و…

    • فرهاد says:

      شما دانش آموزاتو بفرست مدرسه مطمئن باش تمام معلمان محترم با افتخار سر کلاس حاضر میشن،در ثانی غصه حقوق چندرغاز تابستون معلم و فرهنگی رو نخور لابد فکر کردی واسه تابستون پنج شش میلیون حقوق میگیرن که شما حقت ضایع شده نه؟یا کارانه های هر سه ماه یکبار آنچنانی میگیرن؟یا پاداشهای چند میلیونی آخر سال؟یا وامهای کلان خرید خانه و خودرو و..؟؟یا هر شش ماه سکه بهار آزادی واسه خودش و خانوداش هدیه میگیره که به شما نرسیده؟؟

  22. احمد says:

    امام جماعت هم کار خلاف و در تجمع غیر قانونی شرکت می کند. این معلمان که بایستی الگو باشند اقدام خلاف قانون را برای دانش آموزان آموزش می دهند

    • اسماعیل says:

      دوست عزیز،لطفا ناهنجاری ها و مشکلات خانوادگی و عاطفی و مالی و …را که خود شما میتوانید مقصر آن باشید به گردن معلم نگذارید.بزرگترین معلم هر دانش آموز خانواده یعنی پدر و مادر اوست،لطفا شما معلم خوبی برای فرزندت باش.

  23. فرهنگی says:

    بابا تو جم امروز ۱۲/۲۳ هم اعتصاب بوده

  24. دختر سیرافی says:

    سلام اینکه هر قشری بخواد در بهترین حالت حقیقی و حقوقی باشه در آن شکی نیست ولی همیشه پایین دست هاتونم ببینید همدیگرو متهم به عدم شعور نکنید اونم این سخنان از زبان یک فرهنگی واقعا شرم آوره که با کوچکترین انتقادی طرف رو بی خرد بنامه…داغ کردید برید حقوقتون بگیرید نیاز نیست آشوب لسانی اینجا داشته باشید .بنظر منم حقوق معلم ها نسبت به سایر اقشار بهتره.یه شیفت سرکارن با امنیت شغلی.تابستان ها تعطیل.و خیلی مزایای دیگه…ولی امیدوارم حقوقشون بالا ببرند ببینم کیفیت آموزش بالا میره یا خیر؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن