بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13248
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 اسفند 93 3:49 ق.ظ

با حضور مسئولین/

معرفی نفرات برتر دومین جشنواره نمایشنامه خوانی استان بوشهر+ تصاویر

به گزارش ثلاث ؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی استان بوشهر اسفند ماه ۹۳ در بندر کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث ؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی استان بوشهر اسفند ماه ۹۳ در بندر کنگان برگزار شد

مراسم پایانی  دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی کنگان  روز چهارشنبه  ۶ بهمن ماه ۹۳ در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری کنگان برگزار شد.

حسن مختارزاده  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان گفت : این جشنواره از چهارم تا ششم اسفندماه ۹۳ با حضور ده گروه نمایشنامه خوان  از بوشهر، دیر، تنگستان ، دشتی و کنگان  اجرا شد.

وی افزود: نمایشنامه خوانی از نیازهای اساسی و زیر بنایی هنر نمایش است که می تواند بازیگران را در مسیر تخصصی خود راهبری نماید.

مختار زاده در خصوص نتایج جشنواره نیز اضافه کرد : براساس رای هیئت داوران  در بخش بروشور، اسما اسلامی خواه طراح بروشور نمایش« سوپ کرفس» از کنگان  و در بخش صحنه خوانی هنگامه بهرامی برای نمایش «هنر» از کنگان حائز رتبه برتر شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان افزود: رویا داودی به عنوان نقش خوان اول زن، برای نمایش «پرواز فاخته» از بوشهر،فرشته جمالی به عنوان نقش خوان دوم زن،برای نمایش «آشی برای واسموس» از تنگستان،فاطمه شعرانی به عنوان نقش خوان سوم زن، برای نمایش «R.E.Q» از دیر ، معرفی شدند.

مختار زاده در ادامه صحبتهای خود گفت:رضا داودی به عنوان نقش خوان اول مرد، برای نمایش «پرواز فاخته» از بوشهر، سعید گلچمن به عنوان نقش خوان دوم مرد، برای نمایش «فقط برای جشنواره» از تنگستان،یاسین امراری زاده، برای نمایش «یک اتفاق ساده» از کنگان، و سعید باقرزاده برای نمایش «هنر» از کنگان به طور مشترک به عنوان نقش خوان سوم مرد، انتخاب شدند.

مختارزاده اضافه کرد: عنوان نویسندگی برتر به  رضا داودی ، برای نمایشنامه «پرواز فاخته» از بوشهر رسید؛و در بخش کارگردانی :مقام  اول کارگردانی به سعید گلچمن، برای نمایش « فقط برای جشنواره» از تنگستان ،مقام  دوم کارگردانی به حسین مباهات  برای نمایش « هنر » از کنگان ،مقام سوم کارگردانی به طاهره گلچمن و فاطمه کاظمی نژاد، برای نمایش « آشی برای واسموس» از تنگستان، رسید.همچنین هیئت داوران از آریا نصوری بازیگر نوجوان و از محسن کرمی  و حمید اسلامی خواه به عنوان بازیگران پیشکسوت هر سه از کنگان  تقدیر کرد.

 

هیات داوران دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی بندر کنگان متشکل از نفراتی چون رضا طاهری، محمود حیدری، مژگان صفری بود.

نمایشنامه-خوانی۳ (۱) نمایشنامه-خوانی۳ (۲) نمایشنامه-خوانی۳ (۳) نمایشنامه-خوانی۳ (۴) نمایشنامه-خوانی۳ (۵) نمایشنامه-خوانی۳ (۶) نمایشنامه-خوانی۳ (۷) نمایشنامه-خوانی۳ (۸) نمایشنامه-خوانی۳ (۹)

نمایشنامه-خوانی (۵)

نمایشنامه-خوانی (۱) نمایشنامه-خوانی (۲) نمایشنامه-خوانی (۳)

نمایشنامه-خوانی (۴)

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن