بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13425
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 اسفند 93 7:05 ق.ظ

تصاویر /توزیع و کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال در شهرستان کنگان

ثلاث: به گزارش ثلاث کاشت نمادین نهال در سطح شهر کنگان انجام شد. این مراسم به همت منابع طبیعی شهرستان کنگان، شورا و شهرداری شهر کنگان و به مناسبت هفته منابع طبیعی در یکی از مدارس شهر و بلوار ساحلی  انجام و طی آن چندین اصله نهال به دست مردم و مسئولین کاشته شد. گفتنی است شهرداری […]

ثلاث: به گزارش ثلاث کاشت نمادین نهال در سطح شهر کنگان انجام شد.

این مراسم به همت منابع طبیعی شهرستان کنگان، شورا و شهرداری شهر کنگان و به مناسبت هفته منابع طبیعی در یکی از مدارس شهر و بلوار ساحلی  انجام و طی آن چندین اصله نهال به دست مردم و مسئولین کاشته شد.

گفتنی است شهرداری و شورای شهر در این هفته اقدام به توزیع دو هزار اصله نهال و منابع طبیعی نیز یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال به مردم هدیه دادند.

Image_001 (2) Image_001 Image_002 Image_003 Image_004 Image_005 Image_006 Image_008 Image_009 Image_010 Image_011 Image_012 درختکاری (۱) درختکاری (۲) درختکاری (۳) درختکاری (۴) درختکاری (۵) درختکاری (۶) درختکاری (۷) درختکاری (۸) درختکاری (۹) درختکاری (۱۰) درختکاری (۱۱)

نظرات

  1. وسط شهر says:

    سلام به همه
    خسته نباشید به تمامی زحمتکشان نیروهای شهرداری مخصوصا آقای علی سطحانیان مسئول خدمات شهری یکی از پر زحمتکش ترین افراد این نیروها می باشد.

  2. دوست دار محیط زیست says:

    درود به نیروی پرتلاش شهرداری آقای علی سطحانیان مسئول خدمات شهری شهرداری کنگان خداقوت با ارزوی موفقیت

  3. آوین says:

    بعنوان یک شهروند کنگانی خسته نباشید میگم به همه نیروهای فضای سبز و شهرداری ( نارنجی پوشان ) امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند .

  4. ایمان says:

    لطفا فکری هم بحال پروژه های ناتمامی مثل فضای سبز انتهای شهرک پریشانی بکنید که چرا بیهوده بحال خود رها شده.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن