بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1383
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 تیر 93 8:34 ق.ظ

گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفتم تیر

(طالب عاشوری/اینترنت) و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است. قوه […]

(طالب عاشوری/اینترنت)
و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین
هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره ) هفته قوه قضائیه را به همه مسئولین دستگاه قضائی، کارکنان وخدمتگذاران این قوه در استان بوشهر و شهرستان کنگان تبریک عرض نموده و امید دارم در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت، با استعانت از انوار نورانی قرآن کریم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت موفق و مؤید باشند.

طالب عاشوری نائب رئیس شورای اسلامی شهر دیر ۳ / ۴ / ۹۳

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن