بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14383
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 فروردین 94 1:18 ق.ظ

پلیس راهور استان: تردد موتورسیکلت‌ها از ۱۳ تا ۱۵ فروردین‌ ممنوع

ثلاث- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون، تصادفات در استان بوشهر ۷۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، سرهنگ جابر پاپری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی هستیم و از همه رانندگان می‌خواهیم که با احتیاط کامل و به دور از شتاب و عچله رانندگی کنند.

وی خواستار رعایت فاصله طولی توسط رانندگان شد و افزود: رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان نقش بسیار مهمی در کاهش حوادث خواهد داشت و همه رانندگان باید از صحبت‌کردن با تلفن خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر به ممنوعیت حمل مسافر در بخش بار اشاره کرد و اذعان داشت: تردد کمپرسی در محورهای اصلی و فرعی استان تا پایان تعطیلات ممنوع است و در صورت مشاهده این موارد برخور لازم صورت می‌گیرد.

وی همچنین از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها از ۱۳ تا ۱۵ فرودین‌ماه در همه محورهای ارتباطی خبر داد و بیان داشت: رانندگان در محورهای دو طرفه با آرامش رانندگی کنند و در منتهی‌الیه سمت راست رانندگی کنند.

پاپری با تاکید بر لزوم بستن کمربند ایمنی توسط رانندگان و سرنشینان، افزود: در محورهای فرعی کوهستانی و مسیر تفرج‌گاه‌ها شاهد افزایش تردد خواهیم بود و با توجه به دوطرفه و کم عرض بودن این مسیرها، لازم است که رانندگان توجه به جلو و رعایت فاصله طولی را در دستور کار داشته باشند.

وی از کاهش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی و فوتی طی نوروز امسال در استان بوشهر خبر داد و گفت: هر خودرویی که دو تخلف حادثه‌ساز همزمان را انجام دهد توقیف می‌شود و تا کنون بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو در سطح استان بوشهر توقیف شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن