بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14611
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 فروردین 94 6:59 ب.ظ

در پی انتشار یک خبر

تکذیب خبر جذب نیروی انسانی در شرکت ملی گاز ایران( NIGC )

به گزارش ثلاث ؛ روابط عمومی شرکت ملی گازایران، انتشار خبر جذب آگهی استخدام این شرکت در برخی از سایت ها و شبکه های مجازی را تکذیب کرد .

به گزارش ثلاث ؛ روابط عمومی شرکت ملی گازایران، انتشار خبر جذب آگهی استخدام این شرکت در برخی از سایت ها و شبکه های مجازی را تکذیب کرد .

 

بنابراین گزارش، روابط عمومی این شرکت موضوع شایع شده در برخی از سایت ها و فضاهای مجازی مبنی بر جذب نیروی انسانی در شرکت ملی گاز ایران با ذکر تاریخ ۲۷/۱/۹۴را تکذیب کرد .
بر این اساس هر گونه جذب و یا استخدام در این شرکت فقط از طریق سایت رسمی شرکت ملی گاز ایران به آدرس WWW.NIGC.IR ؛ صداوسیما و روزنامه های کثیر الانتشار و رسانه های گروهی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

 

لذا از هموطنان عزیز در خواست می نماید، قبل از هر گونه اقدامی از صحت اخبار منتشر شده در این خصوص اطمینان حاصل کنند.

هر چند این آگهی از سوی روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران رد شده است اما انتشار این تکذیبیه به معنای رد هرگونه استخدام در سال جاری نیست و خبرهایی به گوش می رسد که در شهریور یا مهرماه امسال این اتفاق رخ خواهد داد. بنابراین متقاضیان برای کسب هرگونه اطلاعات در مورد این آگهی می توانند به آدرس سایت ذکر شده در بالا مراجعه نمایند

نظرات

  1. سعيد says:

    سلام.
    البته در مورد شهریور یا مهر، صرفا گمانه زنی است و چه بسا زودتر یا در زمستان آگهی بزنند.
    علی ای حال جوانان کنگانی آماده باشن.

  2. امید says:

    جوان کنگانی؟ یه سوال؟ برای جزب نیرو اداره بندر مگه فرمانداری اسم نویسی نمیکردند؟ چه شد؟ چند نفر از بچه های کنگان رو استخدام کردند؟ همشون غریبن بجز دو نفر.اینجا که اسکله کنگانه و حق ما پس چیشد؟بخدا این درست نیست.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن