بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14686
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 فروردین 94 2:06 ب.ظ

هاشمی رفسنجانی عنوان کرد:

لزوم تبدیل وضعیت دانشگاه ازاد اسلامی کنگان از مرکز به واحد

اختصاصی ثلاث- معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: بحث تبدیل وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان به واحد را در نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد کشور مطرح خواهم کرد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور در حاشیه بازدید و افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد بندر کنگان گفت: فضای مناسبی برای دانشجویان در بندر کنگان ایجاد شده است و می توان از این امکانات ایجاد شده بهترین استفاده را برد.

محسن هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه امکانات آزمایشگاهی، رفاهی و … در این دانشگاه مهیا شده است اظهار داشت: در حال حاضر اولویت ما در حوزه سخت افزاری دانشگاه آزاد بندر کنگان،تکمیل فضای فیزیکی و زیباسازی محیط آن است.

وی افزود: محوطه دانشگاه آزاد بندر کنگان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باید هر چه سریعتر این وضعیت سامان یابد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور گفت: خود دانشگاه می تواند به صورت امانی بحث محوطه سازی را به عنوان متولی کار انجام دهد و ما نیز از این بحث حمایت می کنیم.

هاشمی رفسنجانی بیان داشت: با توجه به موقعیت کنگان و همجواری با صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین تعداد دانشجوها و هیئت علمی موجود در این مرکز آموزشی، لزوم ایجاد تبدیل وضعیت دانشگاه از مرکز به واحد احساس می شود.

وی اظهار داشت: بحث تبدیل وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان به واحد را در نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد کشور مطرح خواهم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان با دو هزار دانشجو متشکل از کارکنان پارس جنوبی و فارغ التحصیلان مدارس شهرستان های کنگان، دیر، جم و شهرستان های دیگر استان بوشهر و سایر استان ها دارای وضعیت مناسبی است که از ابتدا تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر فارغ التحصیل داشته است.

احسان پاکدامن گفت: خوشبختانه امکانات مناسبی در سالهای اخیر مانند فضای مناسب آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی راه اندازی شده و این امر نشان دهنده توجه بیش از پیش مسولان دانشگاه به همجواری این موسسه آموزشی با تاسیسات عظیم نفت و گاز پارس جنوبی و همچنین ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه و نزدیک کردن این دو محیط به هم است.

وی افزود: برنامه های مختلف و منسجمی برای افزایش بار علمی و تجربی دانشجویان و آماده سازی آنها برای ورود مستقیم به صنعت و آشنایی بیشتر آنها با محیط های شغلی در نظر داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان اظهار داشت: خوشبختانه نگاه مثبت مدیران ارشد دانشگاه آزاد کشور به شهرستان کنگان به جهت مرکزیت این دانشگاه بین چهار شهرستان جنوب استان بوشهر باعث دلگرمی بیشتر این مجموعه در کنگان شده و مطمئناً این نگاه در آینده ای نزدیک باعث ترقی و توسعه این مرکز به یکی از مهمترین مراکز علمی استان بوشهر خواهد شد.

وی در پایان از منطقه ویژه پارس و شخص مهندس یوسفی مدیر عامل آن بخاطر مساعدت و همکاری در خصوص انجام فضای سبز و محوطه سازی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان به صورت ویژه تقدیر نمود و افزود: تعامل منطقه ویژه پارس با مناطق پیرامون گامی موثر در توسعه این مناطق و به خصوص دانشگاه ها می باشد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

نظرات

  1. حسن says:

    سلام. متاسفانه به دستور رییس فنی و حرفه ای بنک دارند درختان قدیمی و باارزش فنی و حرفه ای را قطع میکنند. تا الان دهها درخت قطع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد. خواهشمند است پیگیری کنید

  2. بنکی says:

    سلام ثلاث. آره راست میگه منم خودم بچه بنکم و از نزدیک شاهد قطع درختان بوده ام. اگه باور نمیکنی خودت بیا ببین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن