بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15072
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 5 اردیبهشت 94 8:52 ب.ظ

معارفه رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان انجام شد

ثلاث- رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان معرفی شد

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان به ریاست عباس جمشیدی فرماندار و با حضور آبداریان مدیر کل تعزیرات استان بوشهر در فرمانداری تشکیل و سراجی بعنوان سرپرست اداره تعزیرات معرفی شدند.

فرماندار کنگان در جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات گفت: جدیت در کار و تعامل با سایر دستگاهها و ادارات و گشت مشترک را در اولویت کاری خود قرار دهید.
وی افزود: خدمت به این مردم باید بی منت باشد.
جمشیدی در ادامه بیان کرد: جابجایی ها و تکریم و معارفه ها یک امر عادی و مدیریتی است و هر مدیری که در منصبی مشغول به کار است باید در پایان دوره مدیریتش بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد.

وی در ادامه گفت: پاک دستی، سلامت نفس و وفاداری به مجموعه نظام از خصلت جناب آقای شکرانی بود که بحمدالله با روحیه باز خدمات خوبی از خود به جا گذاشته است.

در این جلسه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: هدف از تغییرات عدم رضایت نبوده بلکه این جابه جایی ها باعث می شود که ما تجربه ای کسب کنیم و در جایی دیگر بتوان از این تجربیات خود استفاده و بهره ببریم.
آبداریان ادامه داد: اهداف اصلی ما نظارت بر بازار از حیث بهداشت، گران فروشی، کالاهای فاسد شدنی و … که برای سلامت مردم بوده در دستور کار تعزیرات می باشد.
مدیر کل تعزیرات در ادامه گفت: با استفاده از ظرفیت ها و امکانات ، برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم مدت رسیدگی به پرونده ها را کاهش دهیم.
وی در ادامه از کاهش چشم گیر بعضی از پرونده های متخلفین در زمینه بهداشت دارو و درمان و افزایش قاچاق کالا در سطح استان بوشهر خبر داد.

در پایان از جناب آقای شکرانی تقدیر و آقای سراجی بعنوان سرپرست اداره تعزیرات حکومتی کنگان معرفی شدند.

در این جلسه شکرانی گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوران تصدی خود در شهرستان کنگان به جلسه ارائه نمود.

 

indexi6665

 

//

 

نظرات

  1. یاعلی says:

    باسلام آقای جمشیدی فرماندارمحترم وآقای آبداریان مدیرکل محترم شما یه روز به پنج شنبه بازار تشریف بیارید و ببینید کالاهایی که در معرض آفتاب قرار می گیرند وبه خورد مردم می دهند وهیچ نظارتی در کار نیست بیایید از نزدیک ببینید اگه تو فکر مردم هستید ما این هفته منتظرشماییم از آب معدنی گرفته تا وسایل بهداشتی و خوراکی و غیره همه در آفتاب قرارگرفته ماازحرف زدن خسته شدیم یه کمی عمل کنید افلا تبصرون ، افلا تعقلون درپایان از مدیریت ثلاث تقدیروتشکربه عمل می آید

    • آقا رضا says:

      آقای محترم مردم میخوان نون بخورن شما که این همه بلبل زبونی بهتره به مسئولین بگی به فکر یه جایی برای پنجشنبه بازار بکنن که سایبون داشته باشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن