بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15162
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 3:31 ب.ظ

حجت الاسلام عاشوری:

مرکزِ بخش شدن سیراف در اولویت قرار گیرد

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ثلاث حجت الاسلام محمد صادق عاشوری در جلسه ی روزگذشته که با حضور دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر ، شهردار و شورای اسلامی و لنج داران سیرافی برگزار شد، پس از تبریک اعیاد مبارک ماه رجب و همچنین روز شوراها به بیان مسائل و مشکلات مردم سیراف پرداخت و گفت: متأسفانه شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف و مرکز بخش شدن و بازگشایی گمرک این بندر باستانی از رؤیاهای مردم شده است.

بخش شدن سیراف حق مردم است

امام جمعه سیراف در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: با توجه به موقعیت شهرستان کنگان و اینکه این شهرستان از زمان تفکیک عسلویه، فقط داری یک بخش است، جا دارد سیراف هرچه سریع تر به بخش تبدیل شود و مردم این منطقه به حق خود برسند و از مزایای آن بهره مند شوند.

شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام عاشوری در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرکت ها و پالایشگاه منطقه و جمعیت موجود و رو به افزایش، شهرک های منتصب به نفت که در آینده ساخته خواهد شد، درمانگاه کنونی سیراف شایسته مردم منطقه نیست. این درمانگاه از امکانات اولیه نیز محروم است.

وی افزود: جمعیت رو افزایش سیراف و فاصله زمانی تا مرکز شهرستان، لزوم تبدیل درمانگاه سیراف به درمانگاه شبانه روزی را امری اجتناب ناپذیر کرده است.

عاشوری ابراز داشت: با توجه به تصویب احداث ساختمان درمانگاه سیراف از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، انتظار می رود نهادهای مربوطه شهرستانی و استانی این کار را تسریع بخشند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن