بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15171
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 اردیبهشت 94 10:33 ق.ظ

صبح امروز؛

برخورد شدید پراید با مینی بوس یک مجروح بر جای گذاشت+ عکس

به گزارش خبرنگار ثلاث برخورد یک دستگاه پراید و مینی بوس یک مجروح بر جای گذشت.

صبح امروز و در مسیر کنگان به عسلویه یک دستگاه پراید و یک دستگاه مینی بوس هیوندای به صورت عقب به جلو با یکدیگر برخورد نمودند.

به گزارش خبرنگار ثلاث این حادثه حوالی ساعت شش بامداد در مسیر خروجی شهر کنگان به سمت شهر عسلویه و روبروی پمپ بنزین به وقوع پیوست. از آنجا که در این مکان سرعت گیر نصب شده است،خودروی جلو که مینی بوس بوده سرعت خود را کاهش می دهد که سواری پراید به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل به موقع خودرو و عدم رعایت فاطله طولی به شدت با مینی بوس برخورد می کند.

راننده سواری پراید در حالی که در خودرو محبوس شده بود با کمک افراد از طریق صندلی عقب خارج شد. وی از ناحیه دست خونریزی زیادی داشت ولی حال عمومی او خوب گزارش شده است.

 لازم است رانندگان عزیز ضمن حفظ فاصله طولی از خودروی جلویی، در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کوشا باشند.

پراید-تصادف (۱) پراید-تصادف (۲)

نظرات

  1. اسماعیل says:

    در این محل چندمین بار است که این اتفاق می افتد و متاسفانه خسارات جانی و مالی زیادی به افراد زده و هیچ مسئول مربوطه ای هم عین خیالش نیست.اینجا مکان بسیار خطرناکیه چون در محل دوربرگردون،تریلی و ده چرخ و اتوبوس و لودر و هر چی ماشین سنگینه خلاف مسیر میان بطرف پمپ بنزین.بارها برای خودم پیش اومده که از پمپ بنزین داشتم میومدم بیرون و یه ده چرخ با سرعت تمام مسیر رو بصورت خلاف اومده توی سینه ماشنهای سواری.شرمنده ها،اما راهنمایی و رانندگی بجای رسیدگی به موضوعات اینچنینی که با جان مردم سروکار داره بیشتر وقتش رو سر فلکه پریشانی صرف میکنه برای جریمه ملت.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن