بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15203
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 اردیبهشت 94 10:56 ق.ظ

همزمان با سالروز آزادسازی جزیره هرمز انجام شد؛

رونمایی از چاپ سوم کتاب «رضا طاهری» در جشنواره بین المللی خلیج فارس

ثلاث – دهم اردیبهشت در تقویم رسمی ایران به مناسبت سالروز آزادسازی جزیره هرمز به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و هر ساله جشنواره های فرهنگی و هنری و علمی با محوریت استان های ساحلی که با این آبراهه ی تاریخی ارتباط دارند برگزار می شود.

دهم اردیبهشت در تقویم رسمی ایران به مناسبت سالروز آزادسازی جزیره هرمز به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و هر ساله جشنواره های فرهنگی و هنری و علمی با محوریت استان های ساحلی که با این آبراهه ی تاریخی ارتباط دارند برگزار می شود.  خلیج-فارس

پنجمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با رونمایی از هشت کتاب مرتبط با خلیج فارس و سمفونی خلیج فارس استاد شهداد روحانی و تابلو فرش خلیج فارس احد خرسند با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسؤلان محلی و اساتید تاریخ و جغرافیایی ایران چون دکتر مجتهد زاده و ارفعی در تالار آوینی بندرعباس پایان یافت.

در این همایش ملی از چاپ سوم کتاب «از مروارید تا نفت / تاریخ خلیج فارس از بندر سیراف تا کنگان و عسلویه »  نوشته ی رضا طاهری در دسته ی هشت کتاب مرتبط با خلیج فارس رونمایی شد.

 گفتنی است چهارمین همایش ملی توسعه دانایی محور، پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج‌ فارس و همایش روز ملی خلیج‌ فارس نیز از جمله برنامه های روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر بود که با حضور جنتی وزیر ارشاد اسلامی و استاندار و مسؤلان محلی در استان بوشهر برگزار شد.

نظرات

  1. مهرگانی says:

    با سلام
    استاد رضا طاهری یکی از استعدادها و نابغه های دیار ما می باشند و امیدواریم این استاد عزیز همیشه موفق و پیروز باشند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن