بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15397
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 اردیبهشت 94 11:28 ب.ظ

اکبر پاریابی عنوان کرد:

قول های مساعد مسئولین گمرک کشور نیازمند پیگیری نهایی است/نماینده مردم نقش موثری در حضور مسئولین گمرک کشوری در منطقه داشت

اختصاصی ثلاث- رئیس شورای اسلامی بندر کنگان گفت: قول های مساعد و خوبی در سفر مسئولین گمرکات کشوری به شهرستان داده شد که همه این قول ها مشروط به پیگیری ما و نماینده مردم جنوب استان است.

به گزارش ثلاث، ارتقا گمرک کنگان از رئیسی مدیریت، ورود قطعات رایانه ای به گمرک کنگان، تخفیف ۲۰ درصدی برای ترخیص کالا از گمرک کنگان، بازگشایی دفتر گمرک سیراف پس از ۳۵ سال، امکان ورد کالاهای حجیم از اسکله ال ان جی کنگان، قسمت های عمده قول های مسئولین کلان گمرک کشور بود که در سفر خود به کنگان دادند که البته برای نهایی شدن آن هنوز یک گام باقی مانده است.

اکبر پاریابی در این خصوص ضمن اشاره به موارد بالا به ثلاث گفت: قول های مساعد و خوبی در این سفر داده شد و البته همه این قول ها مشروط به آن است که ما بتوانیم این موارد را در گمرک ایران ( بخشی در گمرک و بخشی در ستاد تدابیر ویژه نهاد ریاست جمهوری) با چانه زنی و پیگیری خود و نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر به سرانجام برسانیم.

وی افزود: باید از دکتر موسی احمدی نماینده محترم مردم تقدیر ویژه به عمل بیاوریم چرا که ایشان با رایزنی های مکرر و مجدانه خود توانست مسئولین ارشد گمرک کشور را جهت بازدید از اسکله و گمرک شهرستان به منطقه بیاورد تا ما بتوانیم مطالباتمان را جهت توسعه و رونق بیشتر شهرستان با آن ها مطرح کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالای کنگان امیدواریم در اینده شاهد ارتقا گمرک در سطح بالاتر باشیم.

پاریابی خاطرنشان کرد: در پایان باید از هه کسانی که برای این موضوع ( در گذشته و حال،) تلاش کردند نیز تقدیر و تشکر کنم.

 

 

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. حمید says:

    ارتقا گمرک کنگان حق این شهرستان و مردم بوده که الان بعد از ۳۰ سال به حقمون میرسیم.
    در ضمن مسئولین ارشد کشوری مگه کی هستند که باید رایزنی کرد برای قدم گذاشتنشون تو خاک جنوب ؟ این دیگر تقدیر و تشکر نداره.. اگر مردم جنوب و خاک جنوب نبود همین مسئولین هم نبودند. پس سعی کنید همیشه پای مسئولین ارشد کشوری رو به دیار جنوب و جنوب استان بکشید که هم برای شما ( مسئولین ) و هم برای مردم این دیار چیزی عادی شود. مسئولین ارشد کشوری هم بدانند که امام (ره) چه گفتند : مسئولین خادم ملت هستند . پس انتظار تقدیر و فرش قرمز نداشته باشند برای خدمت کردن به ملت. پس باید خودشون سرزده حضور پیدا کنند و شاهد کارهای زیر مجموعه ی خودشون باشند نه اینکه زیر مجموعه از آنها دعوت کنه..

    —————
    ثلاث- با تشکر از شما کاربر گرامی؛ البته موضوع اصلی نزدیک بودن شرایط هر اسکله یا گمرک برای ارتقا است که کنگان آن شرایط را دارد وگرنه در سطح کشور تعداد زیادی گمرک و اسکله وجود دارد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن