بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15591
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 اردیبهشت 94 1:34 ق.ظ

سالاری:

شهرک مسکونی «دریا شهر» در کنگان ساخته می‌شود

استاندار بوشهر گفت: برای تامین مسکن کارکنان پارس جنوبی شهرک دریا شهر در یکی از شهرهای کنگان ساخته می‌شود

 
به گزارش ثلاث و به نقل از استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در جلسه‌ای برای تعیین محدوده جغرافیایی شهرک مسکونی دریا شهر در محدوده یکی از شهرهای کنگان با بیان اینکه ساخت شهرک دریا شهر درهمجواری پارس جنوبی مورد بررسی قرار دارد اظهار داشت: مرحله نخست این شهرک برای ظرفیت ۲ هزار واحد مسکونی پیش بینی و طراحی و در افق طرح حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است.
 
وی با بیان اینکه ساخت شهرک یاد شده درهمجواری پارس جنوبی باید همسان شهرهای همجوارآن باشد تاکید کرد: مطالعات جامع کل محدوده شهرستان کنگان و دیر برای پرهیز از احداث مجتمع های مسکونی پراکنده در خارج از محدوده شهرها و پیش بینی اسکان جمعیت ناشی از فعالیت صنایع بزرگ پارس جنوبی و پارس شمالی در شهرهای واقع در این دو شهرستان آغاز می‌شود.
 
 دکترسالاری، با تاکید براین نکته که تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است تاکید کرد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی در هر نقطه‌ای از استان بوشهر ممنوع است.
 
 دراین نشست محدوده کلی شهرک مسکونی برای استقرار کارکنان صنعت نفت در محدوده کنگان، بنک، بردستان و دیر بررسی و مقرر شد این شهرک مسکونی در محدوده یکی از شهرهای موجود و با کسب مجوزهای مربوطه از شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ساخته شود.

نظرات

  1. امید says:

    سلام.متاسفانه طرح بردن شهرک به لب دریا سیاست بعضی هاست که میخواهند زمین هاشان که قبلا اونجا خریداری کرده اند به قیمت گزاف بفروشند.اقای مسولی که اسمتون رو نمیگم به فکر بدبختیای مردم باش کنگان باش نه جیبت و پول.

  2. مهرگان says:

    هیچ نظری ندارم زیرا عکسی که برای این خبر گذاشتین گویای همه چیز هست. متاسفم

  3. ک says:

    اسکان خانواده ها باید در محیط بدون الودگی و دور از پالایشگاها باشد و متاسفم برای ان هایی که فکر جیبشان هستند و سلامت خانوادها اصلا مهم نیست برایشان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن