بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15686
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 25 اردیبهشت 94 11:23 ق.ظ

گزارش خبری :

امید بوشهری‌ها به دریانوردان است/ خیز مجدد قهرمان فوتبال ساحلی

ثلاث – تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر که پارسال موفق به قهرمانی درمسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شده بود، بار دیگر به سمت قهرمانی خیز برداشت تا افتخاری دیگر را برای استان بوشهر رقم بزند.

دریانوردان بوشهر

ثلاث – تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر که پارسال موفق به قهرمانی درمسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شده بود، بار دیگر به سمت قهرمانی خیز برداشت تا افتخاری دیگر را برای استان بوشهر رقم بزند.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، فوتبال استان بوشهر در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده است و تیم‌ها و نمایندگان استان در مسابقات کشوری نتوانسته‌اند آنگونه که باید و شاید به عناوین مورد انتظار دست یابند.

شاهین بوشهر پس از چند سال حضور در لیگ برتر فوتبال کشور، با وجود هزینه‌های هنگفت میلیاردی، بدون آنکه دستاوردی برای فوتبال استان بوشهر داشته باشد و بتواند بازیکنی از استان بوشهر را به فوتبال کشور معرفی کند، از لیگ برتر سقوط کرد و سپس از لیگ یک به لیگ دو و از آنجا به لیگ دسته سوم سقوط کرد و امسال در لیگ دسته سوم عملکرد ضعیفی داشته و در رده‌های انتهایی جدول دست و پا می‌زند.

ایرانجوان دیگر تیم بزرگ استان بوشهر است که چند سال در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و هر چند در فصل‌های اخیر در نیم‌فصل اول توانسته عملکرد خوبی داشته باشد ولی مشکلات مالی در انتهای فصل گریبانگیر این تیم شده و مجال حضور در لیگ برتر از ایرانجوان را می‌گیرد.

وضع و حال فوتبال چمنی در استان بوشهر خوب نیست و حال امید فوتبال‌دوستان بوشهری به دریانوردان در لیگ برتر ساحلی است که بتواند از فوتبال استان بوشهر دفاع کند.

البته تیم دریانوردان بوشهر نیز این فصل را خوب آغاز نکرد و نتوانست در دو بازی اول خود به نتیجه مطلوب دست یابد ولی بازی سوم خود را مقابل زینت گستر نوشهر پیروز شد تا بار دیگر امید بوشهری‌ها را زنده کند.

مسائل مالی مهمترین مشکل فوتبال بوشهر

امین رجب‌زاده یکی از ورزشی‌نویسان بوشهری به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر مشکلات مالی دست و پای بسیاری از تیم‌های فوتبال استان بوشهر را بسته است و نتوانسته‌اند به خوبی در سطح اول فوتبال کشور بدرخشند.

وی ادامه داد: تیم‌ها به سمت خصوصی‌سازی حرکت کرده‌اند و حمایت‌های دولتی از فوتبال کمتر شده است و رقابت تیم‌های کمتربرخوردار استان بوشهر با تیم‌های متمول، رقابتی ناعادلانه بوده است.

رجب‌زاده مشکل عمده تیم‌های فوتبال استان بوشهر را مشکلات مالی عنوان کرد و بیان داشت: هر چند که مسئولان استان نیز با مشکلاتی در زمینه حمایت مالی از تیم‌های فوتبال روبرو هستند ولی امیدواریم راهکارهایی برای تامین هزینه‌های باشگاه‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های اقتصادی است و باید تلاش شود که از این ظرفیت‌ها برای ورزش استان بیشتر و بهتر استفاده شود.

رجب‌زاده افزود: تیم دریانوردان بوشهر سال گذشته با حمایت مسئولان و به ویژه پارس جنوبی توانست حضور خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشد و این موضوع بیانگر این است که فوتبال بوشهر با حمایت، می‌تواند جایگاه خوبی در کشور داشته باشد.

شرایط دریانوردان روز به روز بهتر می‌شود

سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت این تیم اشاره کرد و بیان داشت: عصر روز پنجشنبه مسابقه‌ سوم خود در لیگ برتر را مقابل تیم زینت گستر نوشهر برگزار کردیم و موفق به پیروزی در این مسابقه شدیم.

عباس طبیب‌نژاد با اشاره به پیروزی پنج بر یک دریانوردان پارس جنوبی بوشهر مقابل تیم زینت گستر نوشهر، اضافه کرد: گل‌های ما را در این مسابقه حمید میهن دوست، مصطفی کیانی، احمدرضا حاجی‌پور، امیرحسین اکبری و محمد معصومی به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: از همه بازیکنان تیم‌مان که در این مسابقه با تمام توان برای پیروزی بازی کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم در بازی‌های آینده نیز با همین انرژی و توان به سمت پیروزی و موفقیت در لیگ حرکت کنیم.

سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر روند این تیم در مسابقات لیگ برتر را رو به بهبود خواند و خاطرنشان ساخت: شرایط تیم دریانوردان بوشهر در لیگ برتر روز به روز بهتر می‌شود و در همه مسابقات برای پیروزی به میدان می‌رویم.

 

وی به حمایت مردم استان بوشهر از این تیم اشاره کرد و بیان داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای شاد کردن دل این مردم استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر دست یابیم.

طبیب‌نژاد با بیان اینکه از امروز به فکر مسابقه آینده خود مقابل تیم ملوان بندرگز هستیم، تاکید کرد: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، ملی‌پوشان تیم ما از فردا عازم اردوی تیم ملی خواهند شد.

لزوم حمایت از تیم‌های فوتبال بوشهر

تیم‌های فوتبال در بوشهر با مشکلات مالی گسترده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و لازم است که مسئولان دست افرادی که در این تیم‌ها زحمت می‌کشند را بگیرند و به موفقیت فوتبال بوشهر کمک کنند.

استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در استعدادهای فوتبال است و نباید اجازه داد که این استعدادها در مشکلاتی چون نبود اعتبار بسوزند.

حضور موفق تیم‌های فوتبال بوشهر در مسابقات کشوری، البته اگر با تکیه بر بازیکنان و مربیان بومی صورت بگیرد، می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش داشته باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن