بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15718
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 28 اردیبهشت 94 3:27 ب.ظ

همراه با انهدام باند بزرگ قاچاق ؛

کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان

ثلاث – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با انجام عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و هرمزگان، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ثلاث ؛ سرهنگ وحید زرین‌کلاه اظهار داشت: تلاش های خوبی در راستای مقابله جدی با مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته و فضای فعالیت سوداگران و قاچاقچیان در استان بوشهر ناامن شده است.

وی به افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر در سال گذشته و سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: افزایش برخوردها باعث شده تا عرصه برای فعالیت سوداگران تنگ و قاچاقچیان مسیر ترانزیتی مواد مخدر خود را از استان بوشهر تغییر دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به اجرای عملیات مشترک اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری خوبی بین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و استان‌های همجوار وجود دارد و در این راستا شاهد اجرای عملیات‌ متعدد مشترک هستیم.

وی از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در عملیات مشترک بین پلیس بوشهر و هرمزگان خبر داد و اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر برنامه‌های یک باند بزرگ قاچاق را کشف و برنامه‌های اطلاعاتی و مراقبتی بیشتری را در دستور کار قرار داد.

زرین‌کلاه با بیان اینکه این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به استان بوشهر را داشته است، افزود: این باند با استفاده از یک خودرو باری قصد انتقال این مواد مخدر را داشت که پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، خودرو در نزدیکی پلیس راه حاجی آباد بندرعباس متوقف شد.

وی از دستگیری دو نفر قاچاقچی در این عملیات خبر داد و بیان داشت: ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز در این زمینه کشف و متهمان تحویل دستگاه قضایی شدند./مهر

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. حسن says:

    با سلام و سپاس از پلیس همیشه در صحنه و هوشیار.خداقوت میگم به همشون.احسنت احسنت احسنت.دعای خیر همه خانواده ها پشت پلیس های غیور مملکتمون هست.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن