بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1578
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 تیر 93 9:30 ق.ظ

برگزاری نخستین همایش ملی توانمند سازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه

نخستین همایش ملی “توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار می شود نخستین همایش ملی توانمند سازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات درتاریخ ۲۳ و ۲۴ مهر ماه سال ۹۳ برگزار می شود. این همایش با هدف ایجاد فضای علمی و […]

نخستین همایش ملی “توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار می شود
نخستین همایش ملی توانمند سازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات درتاریخ ۲۳ و ۲۴ مهر ماه سال ۹۳ برگزار می شود.
این همایش با هدف ایجاد فضای علمی و کاربردی برای اساتید و متخصصان بین رشته ای(  روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، مشاوره، علوم توان بخشی، فنی و مهندسی و…) و به منظور تبادل یافته های جدید بنیادی و کاربردی در ارتباط با توان افزایی و توانمندسازی افراد با نیازهای ویژه برنامه ریزی شده است.
نتایج حاصل از این همایش می تواند در خوداتکایی ، توانمندسازی و سلامت روان شناختی گروه های مختلف با نیازهای خاص ،خانواده های آنان و پیوند بین جامعه و دانشگاه اثرگذار باشد.
در این همایش شیوه های نوین در پیش گیری، تشخیص، و توانمندسازی و درمان انواع گروه های دارای نیازهای ویژه مانند اختلالات یادگیری، اختلالات فراگیر تحولی، اختلالات رفتاری، نقائص حسی و حرکتی، و هم چنین کودکان و نوجوانان در معرض خطر یا آسیب دیده اجتماعی مورد توجه قرار گیرند.
آسیب شناسی گروه های مزبور، توجه به حقوق فردی و اجتماعی آنان، موضوعات مرتبط با انواع توانمندسازی، نقش خانواده، نقش مراکز علمی و آموزشی، و سایر نهادهای اجتماعی از جمله محورهای تعریف شده برای این همایش است.
علاوه بر این، برگزاری کارگاه های متعدد توانمندسازی از جمله تمهیدات دیگر در این همایش خواهد بود. علاقه مندان و پژوهشگران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش مراجعه نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن