بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15859
تعداد نظرات:۴۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 خرداد 94 1:14 ب.ظ

درمانگاهی که همچنان بلاتکلیف است

سیر تا پیاز درمانگاه ۲ تخصصی کنگان که همچنان مورد مناقشه است

اختصاصی ثلاث- وجود درمانگاه آن هم تخصصی برای هر شهر و منطقه ای یک امتیاز محسوب می شود.

به گزارش ثلاث، وجود درمانگاه آن هم تخصصی برای هر شهر و منطقه ای یک امتیاز محسوب می شود.

پس از تصویب شدن درمانگاه تخصصی برای کنگان، هتل آرامیس برای این مکان پیشنهاد شد و اندکی بعد، قراردادی نیز در همین راستا منعقد گشت. قرارداد این درمانگاه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به مدت پنج سال تنظیم شده است. با وجود اینکه دقیقا یک ماه از این قرارداد می گذرد، قرار بود سه شنبه ۵ خرداد این درمانگاه با حضور دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رسما افتتاح شود و حتی در این راستا بنرهایی در سطح شهر نصب شد ولی بنا به دلایلی آیین افتتاح لغو شد.

 

قرارداد درمانگاه دوم تخصصی کنگان

قرارداد این درمانگاه تخصصی بدین صورت است که ۱۵ میلیون تومان برای اجاره ساختمان، ۲۶ میلیون تومان برای خدمات و امکانات داخل ساختمان و ۱۵۰ میلیون تومان نیز برای پول پیش آن است.

موافقان این ساختمان و قرارداد معتقدند که با توجه به ظرفیت بالای ساختمان هتل، این قرارداد دو سر برد می باشد. این ساختمان زیبا و به اصطلاح موبله، در موقعیتی قابل دسترسی قرار دارد.

از طرفی دیگر این موضوع منتقدانی دارد که خود را منتقد قراردادنامه می نامند. این افراد معتقدند که قرارداد به هیچ وجه کارشناسی و منصفانه نیست و فقط هر ماه هزینه ای میلیونی را از بیت المال به یغما می برد. منتقدان معتقدند با توجه به حجم انبوه سازی های تجاری و مسکونی سالیان گذشته در کنگان، ساختمان هایی دیگر با قراردادی منصفانه تر وجود دارد و احیانا اگر قرار بر این ساختمان باشد( هتل آرامیس)، بهتر است با قراردادی منصفانه برای مدتی معلوم بدون تغییر کاربری هتل آرامیس، به عنوان پانسیون پزشکان استفاده شود.

کلینیک-کوثر-کنگان

هتل ارامیس در آستانه تغییر کاربری/ هتل جهان نما در باتلاق عدم همکاری

شاید در حال حاضر تنها هتل بخش خصوصی کنگان بجز هتل ارامیس که قرار است به درمانگاه تخصصی کوثر تبدیل شود، هتل سه ستاره جهان نما ( متعلق به جهانگیر مذکوری) باشد که متاسفانه در پیچ و خم قوانین اداری یکی از بانک ها بلاتکلیف مانده است و حتی این هتل را علی رغم اینکه بزرگ ترین هتل شهرستان است، در مزایده ی بگذارد و کنگان را از تنها هتل سه ستاره خود در بخش خصوصی محروم کند؛ لذا نیازمند همت نماینده محترم مردم جنوب استان، فرماندار، شورای اسلامی، امام جمعه کنگان می باشد تا این موضوع را از طریق نشست با بانک مربوطه در مرکز استان و یک نفر از استانداری، حل کنند. مطمئنا با مزایده رفتن این هتل، بخش اعظم آن به راحتی به بخش تجاری و مغازه تبدیل کاربری خواهد داد.

 

در ادامه مشرح نظرات موافق و منتقد این قرارداد و ساختمان را می خوانید.

 

 

درمانگاه تخصصی کوثر به لحاظ ظرفیت مطلوب است

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان در این خصوص به ثلاث گفت: درمانگاه تخصصی کوثر به لحاظ جانمایی در هتل آرامیس، مکان بسیار مناسبی محسوب می شود. این مکان از لحاظ اتاق برای بحث درمان جا دار و کافی است. فضای داخلی این درمانگاه به لحاظ تردد و نشستن بیمار و همراه، باز و مناسب است.

اکبر پاریابی افزود: امکانات و تجهیزات موجود به لحاظ خدماتی در این مکان نیز خوب ارزیابی شده است.

قرارداد منصفانه است

وی تصریح کرد: روی هم رفته از نظر ما قرارداد منعقد شده نیز برد برد و منصفانه است یعنی بنفع دانشگاه علوم پزشکی و مالک ساختمان است.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان خاطرنشان کرد: از دیگر مزایای ساختمان کنونی درمانگاه تخصصی کوثر می توان به دسترسی آسان آن اشاره کرد، ضمن اینکه این مکان در کنار مسجد نیز قرار دارد.

پاریابی ابراز داشت: داروخانه و آزمایشگاه نیز برای این درمانگاه در نظر گرفته شده است و از این بابت نیز مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص قرارداد نیز اظهار داشت: ۱۵ میلیون تومان برای اجاره ساختمان و ۲۶ میلیون تومان نیز برای خدمات آن در نظر گرفته شده است. ۱۰ تا ۱۲ نفر نیروی انسانی( نیروی خدماتی، حراست و تاسیسات) طی دو شیفت در این درمانگاه کار خواهند کرد، ضمن اینکه بخش قابل توجهی از این قرارداد نیز بابت بیمه و مالیات واریز می شود که ان نیز بر عهده مالک ساختمان است.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان یادآور شد: درمانگاه تخصصی کوثر با تعرفه دولتی کار خواهد کرد.

درمانگاه امام رضا با قدرت به کار خود ادامه می دهد

پاریابی در خصوص درمانگاه امام رضا واقع در خیابان ۱۷ شهریور نیز اطمینان داد: این درمانگاه مانند سابق با همان ظرفیت به کار خود ادامه خواهد داد و با راه اندازی درمانگاه تخصصی کوثر، چیزی از ظرفیت درمانگاه امام رضا کاسته نخواهد شد و حتی تقویت نیز می شود.

وی عنوان کرد: باید به سمت و سویی برویم که موضوع درمان در جنوب استان تقویت شود تا مشکلات درمانی جنوب استان به حداقل برسد و مردم برای رفتن به پزشک متخصص در انتظار نمانند.

منتقدین و رسانه ها از ساختمان مد نظر دیدن کنند

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان افزود: منتقدین این قرارداد و ساختمان درمانگاه می توانند به همراه اصحاب رسانه از نزدیک ساختمان مذکور( هتل آرامیس) را مورد بازدید قرار دهند و از هزینه های منعقد در قرارداد نیز اطلاع یابند تا قضاوت منصفانه ای داشته باشند.

پاریابی اظهار داشت: موضع کل شورای اسلامی کنگان بر وجود این درمانگاه است و محلی نیز که هم اکنون در نظر گرفته شده، مکان خوب و مناسبی محسوب می شود.

هتل شهرداری اماده اسکان است/ مشکل هتل سه ستاره جهان نما با تعامل و همکاری حل می شود

وی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون هتل ساحلی شهرداری کنگان داریم و البته امیدواریم با تعامل و همراهی همه مسئولین که انجام خواهد شد، هتل سه ستاره جهان نما نیز به نتیجه برسد و دغدغه کسانی که موضوع اسکان مهمانان و مسافران را مطرح می کنند حل خواهد شد؛ به عبارتی ساده تر ما هم اکنون مشکلی از بابت اسکان نداریم زیرا هتل شهرداری کنگان و انشاءالله با راه اندازی هتل سه ستاره جهان نما دغدغه ای وجود نخواهد داشت.

لزوم رعایت انصاف و حفظ حرمت ها

 

کلینیک تخصصی کوثر

رئیس شورای اسلامی کنگان تاکید کرد: دوستان اگر انتقاد یا نظر خاصی در این خصوص دارند بهتر است بجای انتشار در فضای مجازی و خدای نکرده ایجاد بی حرمتی، به دستگاه های نظارتی اعلام دارند و چنانچه قرار است مطلبی در سایت ها منتشر شود، نباید اصل رعایت انصاف فراموش شود.

ظرفیت ساختمان هتل آرامیس با درمانگاه امام رضا قابل قیاس نیست

پاریابی تصریح کرد: درمانگاه امام رضا در خیابان ۱۷ شهریور به هیچ وجه ظرفیت اتفاقی که قرار است در درمانگاه کوثر( هتل آرامیس) رخ دهد را ندارد. درمانگاه امام رضا نیز تقویت خواهد شد تا مردم از دو درمانگاه در شهرستان کنگان بهره ببرند و لذا ظرفیت، گنجایش و خدماتی که قرار است در درمانگاه کوثر( در ساختمان هتل ارامیس) ارائه شود با درمانگاه امام رضا قابل قیاس نیست.

وی گفت گفت: در پایان از جناب دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بخاطر نگاه ویژه و مثبتشان به موضوع درمان در کنگان کمال قدردانی را به عمل می آوریم همچنین از تمام کسانی که در خصوص موضوع درمانگاه تخصصی کوثر همت و همکاری کردند نیز تشکر می کنیم.

 

قسمت عمده ای مطلبی که در ادامه می خوانید به نقل از سایت پارس خلیج از زبان منتقدین قراردادنامه تشریح شده است. مطلب نقل قول درون ” ” قرار دارد.

 

ساختمانی به نام هتل آرامیس در خیابان آزادی بندر کنگان برای درمانگاه تخصصی اجاره شده که ظاهرا در رهن یکی از بانک ها قرار دارد.

اجاره بهای کل ساختمان ۱۵ میلیون تومان در ماه است و اجاره بهای تاسیسات و انجام خدمات نگهبانی و نظافت آن حدود ۲۶ میلیون تومان و ودیعه آن ۱۵۰میلیون تومان است و سالانه ۱۵درصد به مبلغ اجاره کل اضافه می شود.

تنها هتل گردشگری بخش خصوصی کنگان از بین می برد

تنها هتل گردشگری کنگان که به عنوان امتیازی به مردم این شهرستان داده شده، با تغییر کاربری مواجه شده است.

این ساختمان دارای پنج دهنه مغازه در طبقه هم کف متعلق به مالک است اما ظاهرا در قرارداد به نام (واحد) مطرح شده و اجاره آن نیز توسط مالک دریافت خواهد شد.

اقلام موجود در هتل دسته دوم و مورد بحث است

تاسیسات مندرج در قرارداد عبارتند از ۱۹ عدد آبگرمکن، ۱۷ عدد تلویزیون ۳۲ اینچ، ۱۷ عدد یخچال ۹ فوت، شش عدد کپسول آتش نشانی و آسانسور، هشت نفر کارگر به عنوان منشی و نگهبان و نظافت چی که در این خصوص چند سوال مطرح است:

  1. به کدام دلیل منطقی نمی توان همین اقلام دست دوم مذکور را با مبلغی معادل دو ماه اجاره بهای همین ساختمان، با کیفیت بالاتر یکجا خرید و برای همیشه صاحب شد؟!
  2. با توجه به انبوه سازی های تجاری و مسکونی صورت گرفته در کنگان، ایا واقعا نمی توان ساختمانی با همین مساحت، همین کارکرد با پول پیش معادل ۱۰ تا ۲۰ درصد ودیعه ای ۱۵۰ میلیون تومانی که به این هتل پرداخت شده و اجاره ماهانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان اجاره کرد و همین خدمات درمانی متصور را به مردم ارائه داد؟

شیفت کاری متخصصین درمانگاه یک و دو تداخل دارد

  1. با توجه به اینکه حدوداً ۹ نفر از متخصصین درمانگاه شماره یک کنگان تک پزشک هستند، و در دو شیفت فعالیت می کنند، چگونه می توانند همزمان در درمانگاه شماره ۲ نیز حداقل تا آخر مهرماه فعالیت کنند؟
  2. آیا حقیقتا تاسیس درمانگاه تخصصی در کنگان فقط منحصرا با تعطیلی تنها هتل این شهر ممکن است؟
  3.   مسئولان محترم بیمارستان امام خمینی کنگان چه توضیح و توجیهی دارند که قرارداد راه اندازی درمانگاه تخصصی شماره ۲ را با کلینیک تخصصی امام رضا(ع) که تا حد امضاء پیش رفته بود و اجاره آن حدود ۶ میلیون با ودیعه ای در حد ۱۵ میلیون تومان را رها کرده و این هزینه سنگین را برای هدفی مشابه و خدماتی مساوی به بیت المال تحمیل کرده اند؟!

آیا سزاوار است در روزگاری که ایران اسلامی با تنگناهای اقتصادی روبروست و بهره وری حداکثر از حداقل هزینه ها به عنوان نکته ای راهبردی در اقتصاد مقاومتی، توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اینگونه چوب حراج به اعتبارات تخصیصی و درآمد بیمارستان زد؟

 

پیشنهاد:

اجاره کلینیک تخصصی امام رضا که آماده و بستر سازی شده است فضای مناسبی دارد، داروخانه و آزمایشگاه در همان ساختمان دایر است با هزینه ای بسیار کمتر که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در صورت نیاز، از هتل آرامیس با کاربری هتل، به عنوان پانسیون مورد استفاده کادر تخصصی درمان استفاده شود تا هر دو مشکل حل شود و با صرفه جویی در هزینه، در راه رفع مشکلات کادر تخصصی درمان مورد بهره مندی قرار گیرد.

با عنایت به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در وسط شهر یک قطعه زمین بزرگ و مناسب دارد، می توان با همت وزارت بهداشت و درمان، وزارت نفت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم در مجلس با اختصاص بودجه مناسب زیر بنای درمانگاه تخصصی مورد نظر با شرایط مناسب شروع و تا یکی دو سال آینده از آن بهره برداری نمایند.

در پایان درخواست برگزاری جلسه ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان، فرمانداری، شورای اسلامی، امام جمعه و معتمدین جهت برون رفت از این معضل برای انتخاب محلی مناسب برای درمانگاه و پانسون داریم.

مجددا از زحمات مسئولان محترم استان و شهرستان بخاطر تمهید مقدمات راه اندازی درمانگاه تخصصی شماره ۲ تقدیر و تشکر به عمل می آید. همچنین جا دارد از جناب دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بخاطر احترام به نظرات منتقدین قرارداد و مردم کنگان تقدیر به عمل آوریم.

 

 

نتیجه گیری ثلاث:

 

می توان نتیجه گرفت که تمام حرف منتقدین به نوع و محتوای قراردادنامه درمانگاه ۲ تخصصی برای اجاره ساختمان هتل آرامیس با مبلغ قید شده و عدم امکان حضور تک پزشکان متخصص به طور همزمان در درمانگاه های موجود و تجهیزات داخلی ساختمان مذکور که آن را دسته دوم میدانند، خلاصه می شود و از طرفی دیگر موافقان، این قرارداد و ساختمان را مطلوب و دو سر برد و منصفانه می دانند و معتقدند دستگاه های نظارتی مربوطه می توانند موضوع را در صورت وجود هرگونه ایرادی بررسی کنند.

 

————–

گزارش: مصطفی صفایی

 

نظرات

  1. مجید says:

    خب بجای ایجاد این کلینیک با اینهمه هزینه مگر نمیشد جای کمتر اجاره کرد – حتی می توان از خانه های شبکه بهداشت هم کمک گرفت – در ثانی با این هزینه پنج ساله میلیاردی چرا تاکنون نسبت به ایجاد ساختمان در سطح شهر اقدامی صورت نگرفته است ؟؟؟؟؟؟؟/

    • روح اله صفایی says:

      دقیقا همینگونه است …
      شما هزینه کنونی و همکاری ارگان های مرتبط را دارید ، پس با توجه به پلان زمان بندی
      در شش ماهه ساختمان با کاربری و طراحی درمانگاه ساخت ، حتی پیش بینی برای تخصص در یک زمینه و انجام عمل را در نظر گرفت .
      و در سه ماه بعد تجهیزات آن نصب گردد .
      این پروسه مهندسی ، تامین تجهیزات و ساخت و بهره برداری را می توان قبل از سال دید .

  2. غریبه says:

    اقایون و خانومایی که میفرمایند و نظر میدهند اجاره دهند کارشناسان نظر بدهند

  3. م says:

    با سلام بجای این همه خرج چهارتا متخصص خوب بیارن تو شهرستان.این همه متخصص کجاست که بیاد تو این ساختمون.

  4. دلسوز says:

    به نظر م ۱۵۰ میلیون ودیعه را بدن به یک پیمانکار و ماهیانه ۴۰ میلیون بهش بدن سر سال صاحب یک در مانگاه بسیار خوب خواهیم بود . نه بعد ۵ سال که اجاره میلیاردی بره داخل جیب یه نفر و درمانگاه از صفر شروع کنه

  5. اکبر از کنگان says:

    راستی اگر آقایان دلشان برای مردم می سوزد سری به بیمارستان بزنند و ببینند که به علت کمبود متخصصان مانند قلب – مغز و اعصاب – کلیه – ارتوپد – پوست – اعصاب و روان – چشم – جراحی در شیقتهای صبح و عصر ، بیماران سرگردان ، و در نوبت می باشند که هفته ای ۲ تا ۳ روز بیشتر چشمشان به این متخصصین بیافتد . چطور آقایان مطرح می نمایند که درمانگاه تخصصی شماره ۲ دو شیفته و با تعداد ۱۱ نفر خدمات که بار سنگینی بر دولت میگذارد می تواند دو شیفت کار کند؟؟؟

  6. یوسف از گوده says:

    اگر قرار شده در سایه پول دولت و بیت المال هتل آرامیس را از ورشکستگی در بیاورند حداقل اهانت به مردم و شهر کنگان نکند و بدانند که در سالهای اخیر کنگان از نظر ساخت و ساز و انبوه سازی و ساختمانهای مجلل در کشور هم رتبه ممتاز داشته است و هیچگونه کمبودی از لحاظ کیفیت و مزایای دیگر که به درد درمانگاه شماره ۲ (دولتی ) بخورد ندارد و با نازلترین قیمت که به نفع مردم و بیت المال و بیمارستان باشد راه اندازی نماید.

  7. کریم از بنک says:

    آنهایی که معتقدند که اگر با تعطیلی هتل آرامیس می توان درمانگاه تخصصی راه اندازی شود و قلبشان برای مردم سوخته است بروند و نگاه کنند که در محله های حسین آباد شمالی – شهرک بهشتی – دارائی جدید – قائم – شهرک پریشانی و خیلی از شهرکهای تازه تاسیس آنچنان ساختمانهایی وجود دارد که از نظر قیمت با یک سوم نرخ هتل آرامیس و از نظر زیبایی و فضای داخلی هم هیچ گونه کمبودی نسبت به این هتل ندارد

  8. حمید از وسط شهر says:

    ما فروشگاههای متعددی سراغ داریم که تلویزیون – یخچال و آبگرمکن و غیره با گارانتی و نو به تعداد کولرهای دسته دوم هتل آرامیس برای درمانگاه تخصصی و با قیمت حداکثر ۴۰ میلیون تومان ، که نیازی به ماهانه ۲۶ میلیون تومان برای مدت ۵ سال بخاطر این وسایل پرداخت شود ، ندارد

  9. احمد از شهرک شهید بهشتی کنگان says:

    آقای رئیس شورا اگر به نظر شما قرارداد منصفانه و برد برد می باشد ، بیائید کل ساختمان را که ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان قیمت گذاشته اید برای بیمارستان قرارداد ببندید و وسایل یخچال و تلویزیون و …. را قیمت گذاری کنید و یکجا بخرید و برای ۸ ماه تا یکسال برای ۴ نفر نیروی خدماتی و حراستی در یک شیفت که حداکثر آن ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد ( با شرایط کمبود متخصصان ) در نظر بگیرید ، با یک قرارداد حداکثر ۱۹ تا ۲۰ میلیون را می توان گفت قرارداد نسبتا برد برد است ولی با این قرارداد فعلی برد باخت محسوب می گردد.

  10. شهروند کنگانی says:

    با سلام خدمت اقای پاریابی.
    اقای پاریابی از اینکه حضرتعالی یک انسان دلسوز ی هستید شکی نیست اما من سراغ دارم در کنگان در خیابان اصلی و بالای فروشگاه رفاه ۱۰ واحد مسکونی را هر واحدی ۱ میلیون تومان اجاره داده شده است یعنی ۱۰ واحد ماهی ۱۰ میلیون تومان
    اقای پاریابی به نظر حضرتعالی قرارگرفتن یک درمانگاه در کنار مسجد چه حسنی دارد بجز اینکه در زمان مراسمات فاتحه ایجاد مزاحمت کردن برای بیماران .
    اقای پاریابی عزیز حضرتعالی بهتر از هر کسی میدانید مسجد خیابان گردان شلوغ ترین مساجد شهر از نظر حضور شهروندان در مراسمات انجاست پس ازدهام ترافیک در این خیابان و دقیقا کنار هتل یک معضل بزرگ خواهد بود.
    اقای پاریابی عزیز شما که برای گرفتن امتیاز درمانگاه تخصصیاینهمه شبانه روز تلاش کرده اید پس چگونه راضی خواهید شد یک چیز مهم دیگر که زیر بنای توسعه هر شهر و شهرستان خواهد بود را فدا کنید .
    اقای پاریابی شما به هتل مذکوری اشاره کرده اید و گفته اید مشکلش حل خواهد شد اما بنده به صراحت عرض میکنم نام هتل مذکوری را از حافظه کنگان پاک کنید یک روئیایی بیش نبود.
    اقای پاریابی محض رضای خدای اینهمه پای این قرارداد صوری پافشاری نکنید

  11. حمیدرضا says:

    بنده به عنوان یک شهروند مشکوک هستم. برادر من این کارها را نکنید. شورا توی شهر کنگان ساختمان قحطی آماده؟

  12. سینا says:

    سلام
    اینجور که از شواهد ماجرا برمیاد
    دوستان خیلی دلشون به حال مردم و راه اندازی درمانگاه نمیسوزه !!!
    میخوان یه جوری پول خرج بشه ..
    آقای پاریابی خواهشمندیم موضوع رو بیشتر کارشناسی و تحلیل کنید .

  13. ناشناس says:

    شهروند کنگانی چند نکته بر گفته‌های اقای پاریابی ۱ اقای پاریابی باید کارشناس کارکشته باشد که گفته ازمایشگاه داروخانه ورادیولزی در انجا راه اندازی میشود ولی از هزینه‌های ان نگفته از کجا تامین میشود ۲ اقای پاریابی گفته که کلینیک در کنار مسجد قرار دارد ولی نگفته که مسجد محل عبادت است نه محل ویزیت بیمار ۳ اقای پاریابی هتل ارامیس ولی نگفته به چه قیمتی باید امتیاز هتل از شهرستان گرفته شود ۴ اقای پاریابی که این قرارداد برد برد است ولی نگفته با کمتر از این مبلغ میشود جای دیگر اجاره کرد ۵ اقای پاریابی گفته که این کلینیک جهت رفاه حال مردم است ولی نگفته که با همین پول پیش و اجاره هر ماه ان میشود درزمینی که مربوط به شبکه بهداشت است مردم شهرستان را برای همیشه صاحب درمانگاه کرد متشکرم

  14. ناشناس says:

    شهروند کنگانی باسلام شما شما کجا دیده اید هتل شهر را به درمانگاه تبدیل کنند در صورتی که در شهر جزء دوهتل آپارتمان وجود ندارد شاید رئیس بیمارستان وریس شواری شهر بخواهند بیمارستان شهر ستان به هتل تبدیل نمایند چون در حال حاضر در شهر حساب کتابی نیست

    • اهل و ساکن کوقه says:

      خطاب به ناشناس : جهت اطلاع در حال حاضر این مکان موقعیت خوبیست فقط چون کلینیک تو محله منتقدان نیست . دست به سنگ شده اند متاسفانه :d

  15. ناشناس says:

    محمد کارمند بیمارستان من از اقای دکتر رییسی که زحمت زیادی جهت توسعه درمان میکشند تشکر میکنم فقط به عنوان یک کارمند درمان آز ایشان خواهش میکنم که تحت تاثیر حرفها ی رییس بیمارستان و رییس شورای شهر قرار نگیرند چون واقعا رییس بیمارستان روی حرفی که میزند پایبند نیست و هیچ احترامی به پرسنل وحتی پزشکان متخصص نمیگذارد جنابعالی اگربه حرف پرسنل وپزشکان گوش دهید متوجه امر خواهید شد

  16. اهل و ساکن کوفه says:

    سلام
    عامل اصلی بیشتر اختلافات حسادت است . لطفا دوستان ابتدا اطلاعات و تخصص کافی در مورد موقعیت و جزییات انعقاد قرار داد داشته باشند سپس اظهار نظر بفرمایید . ضمنا پیشنهاد میشود از هتل ارامیس دیدن کنید اگر بفکر کنگونی …

    • ناشناس می گوید says:

      آقای اهل و ساکن کوفه
      اعتراض به پول مفت دادن به اشخاص و طرفداری کردن از مردم و دولت حسادت تعبیر می نمایید؟؟ . دوست عزیز ، اگر مردم به جزئیات قرارداد اشراف نداشتند و یا هتل را ندیده بودند چگونه می توانستند نظر دقیق از جزئیات قرارداد بازگو نمایند ولی شما دوست عزیز تشریف ببرید تمام محلها و شهرکهای تازه تاسیس و ساختمانهای زیبا و آنچنانی ببینند و بعدا از کلمه حسادت استفاده نمایند.

  17. محمد says:

    مشکل کنگان مشکل راه اندازی درمانگاه تخصصی نیست مشکل پزشک متخصص است. الان درمانگاه تخصصی در بیمارستان وجود دارد ولی متخصص نیست فردا با این همه هزینه این درمانگاه همه راه اندازی شود متخصص کجاست .می شود همان آش وهمان کاسه بعلاوه منت گذاشتن مسئولین استان که ما به شما مجوز درمانگاه تخصصی داده ایم

  18. از محله کوزه گری says:

    چند نکته و حرف منصفانه:

    ما نیز از هتل آرامیس با این مبلغ ناراضی هستیم. درمانگاه امام رضا نیز شاید اندکی کوچک باشد. در همان محله های دارایی و حسین آباد ساختمان هایی مناسبی با قیمت خوب پیدا می شود.

    ضمن اینکه مردم محله کوزه گری هیچ گاه اصرار به اومدن درمانگاه در این محله نداشتند. هتل ارامیس مناسب است ولی با این مبلغ واقعا بی انصافی است .
    این پول ها متعلق به بیت المال است.
    داستان امام علی با برادرش و موضوع بیت المال را همه ما خوانده ایم.
    لطفا فرافکنی نکنید.
    تمام تجهیزات داخلی هتل آرامیس حدودا ۵ سال از عمرشان می گذرد. دانشگاه علوم پزشکی با دو ماه پول اجاره میشود همه این وسایل را یک جا بخرند و برای همیشه صاحب بشوند. ولی طبق این قرارداد پس از پنج سال درمانگاه کوثر موظف است تمام تجهیزات را به صورت نو خریداری کند و در اختیار هتل و مالک بگذارد.

    اهل کوفه هم کسانی هستند که منافع بیت المال را نادیده میگیرند.

  19. ناشناس says:

    نکته ای بر اهل کوفه وجدانا اگر کنگانی هستی سری به هتل ارامیس بزن ببین چطور بیماران بدحال که با برانکارد حمل و یا بیماران ارتوپدی چطور باید طبقه بالا بروند وبعد ازمایشگاه داروخانه ورادیولزی کجای این ساختمان باید قرار داشته باشد چون بخش دولتی است در این ساختمان که نمیشود چون باید هزینه‌های زیادی انجام گیرد واگر بیرون از ساختمان دوباره بیمارستان هزینه دیگری بابت اجاره پرداخت نمایدهمشهری محترم این نقطه نظرها از روی حسادت نیست بلکه واقعیت است که قراردادهای خارج از عرف بسته میشود کجای درمانگاه استان یا استانهای دیگر دیده‌اید که در اتاق معاینه بیمار تلویزیون یخچال آبگرمکن وکپسول اتشنشانی باشد تا پزشک بیمار را معاینه کندو بعد از هر بیمار دوش بکیرد اهل کوفه وجدانا عقلت راقاضی قرار بده که ایا این گفته‌ها از روی حسادت است یا خدای نکرده غفلتی در کار است

  20. اسماعیل says:

    باسلام
    مسئولین محترم بیمارستان و شورای شهر بجای صرف این هزینه های کلان از جیب بیت المال لطفا به فکر تجهیز همین بیمارستان فعلی با این وضعیت اسفبارش باشن چون اگه تجهیز بشه ظرفیت بسیار بالایی در پذیرش و ارائه خدمات به مردم داره،همچنین درمانگاه های قدس و ۱۷ شهریور دارای اتاق های خالی و بلامصرف زیادی بوده که بازهم میتواند جوابگو باشد.به عنوان مثال،همین درمانگاه ۱۷ شهریور،میشه بگید پزشکش کجا تشریف دارن؟؟ساختمان به اون بزرگی حداکثر خدمتی که ارائه میده تزریق واکسن نوزادان هست چون بدون هیچگونه امکانات اولیه پزشکی اداره میشه اما از کارمندان محترم اونجا تشکر میکنم که تمام تلاششون رو میکنن که این کمبودها به چشم نیاد.هزار و یک مشکل مدیریتی در بدنه بیمارستان و درمانگاه های کنگان مشاهده میشه اونوقت دوستان شورای شهر طبق معمول دست به کارهایی میزنن که منظور از این کارها برای همه اظهر من الشمسه،.شما اگه پول دارید لطفا چهارتا لامپ توی بیمارستان بذارید که حداقل ملت از هزارتوی اژدها با ترس و لرز رد نشن.فقط متاسفم برای کارهای غیرعلمی و غیرکارشناسی ………………….

  21. نماهنگ says:

    چه صحبتهای غیر کارشناسانه ای .این بنده خدا کل ملکش را با ماهی کمتر از بیست میلیون در اختیار بیمارستان گذاشته و چه تقدیری دارین ازش میکنید .زشته به خدا زشته. ثلاث لطفا روشنتر این قضیه را دنبال فرما.قرارداد این ملک را رسانه ای کن لظفا

  22. نماهنگ says:

    مطمعنن دوستانی که اینظور مغرضانه اضهار نظر میکنند نه از اصل و محتوای قرارداد خبر دارند و نه تا کنون محیط داخلی هتل ارامیس را از نزدیک مشاهده کردند .

  23. محمد نبی says:

    سلام.چرا ماباید همش دنبال ظاهر باشیم .چرا باید با ظاهر هتل مردم شهرمونو گول بزنیم .مسولینی که واقعا به فکرید تورو خدا اول برید بیمارستان ببینید متخصص دارند که رفتن کلینیک افتتاح کنند.یه نوبت متخصص میخوایم بکیریم دکتر یا رفته مرخص یا کسالت داره یا فعلا مریض نمیبینه.اخه چجوری این دکتر میره تو این کلینیک .وقتی تو بیمارستان نمیتونن نظارت به متخصصاشون داشته باشن دیگه وای بحال وقتی که نظارتیم نباشه.

  24. عباس says:

    باسلام.
    من اهل دیر هستم.یادم می آد ریاست فعلی بیمارستان را برای درمانگاه دیر پیشنهاد داده بودند,بعد از یه خورده تحقیق منصرف شدند.
    جای تعجب هست که با اومدن پانزده میلیارد تومن پول هنوز سیستم بهداشت و درمان کنگان تغییری نکرده.
    آیا این جز نبود مدیریت درست و کارآمد می تواند باشد.
    یا علی

  25. حرف منصفانه says:

    ساختمان هتل ارامیس از نظر تجهیزات و زیبایی کامل است،
    قیمت قرارداد هم میشه با صاحب هتل صلاح اومد

    اینکه مردم جنوب استان شایسته همچین ساختمان زیبایی و بزرگ و شیکی هستند نباید شک کرد
    چیز خوب، مفتی که نمیشه
    ببینید عین این ساختمان در استان چندتا هست؟

    فقط موضوع تک پزشکان متخصص و شیفت بندی اندکی قابل بحث است

  26. جواد says:

    به نظر من همه باید به این موضوع اعتراض کنند و به فرماندار این اعتراض رو محکم بگن.من که به سامانه ۱۰۰۰۳۷۲۲ پیام دادم دوستان دیگر هم این کار را بکنند که فکر نکنند ما بیخیالیم

  27. کنگونی says:

    مسئولین عزیز جا هست دکتر نیست بیمارستان این همه جا دارد به جای هزینه برای جا فکر دکتر خوب باشید

  28. ناشناس says:

    ثلاث جان نظرات بده مسئولین بخوانند

  29. محسن says:

    عملاً اومدن امتیاز درمانگاه تخصصی برای شهرستان کنگان به خودی خود یک مزیت ارزشمند است که زحمات بی دریغ دکتر رئیسی رو نشون میده و قابل تقدیر است ولی بحث ساختمان این مرکز مد نظره که امیدوارم به زودی حل بشه .

    ما مردم امیدواریم هر چه زودتر این مرکز تخصصی راه اندازی بشه و تجهیز با پزشکان متبحر برای رفع درد و رنج مردم و کم کردن هزینه ها و جلوگیری از خروج هزینه های اضافی از جیب مردم .
    تشکر از دکتر رئیسی ، دکتر راستگو ، آرامیس ، مردم فهیم کنگان و ما بقی عزیزان

  30. اشرف says:

    رئیس محترم شورا اگر قرار است درمانگاه امام رضا با قدرت به کارخود ادامه دهد ، پس چگونه میشود که وقتی متخصصان قلب – جراحی عمومی – اطفال – زنان – داخلی و غیره که هم اکنون در درمانگاه امام رضا مطب دارند و با افتتاح درمانگاه شماره ۲ کوثر همگی آنها هم در یک زمان بتوانند در بیمارستان ( درمانگاه شماره ۱ ) و هم در درمانگاه شماره ۲ کوثر و هم در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) انجام وظیفه نمایند ؟؟ بنابراین فرمایشات جنابعالی غیر کارشناسی و غیر مرتبط است ، لطفا برای توجیه و تعطیلی درمانگاه امام رضا (ع) و هم تعطیلی هتل آرامیس این مطالب را نفرمائید و بیشتر در فکر مردم و دولت باشید تا به فکر شخص خاص

  31. حبیب says:

    آقای پاریابی از شما بعید است که می فرمایی که هتل آرامیس بهترین مکان و مناسبترین قیمت است . اگر شما ریاست شورا نبودید و یک فرد عادی بودید می گفتیم درست می گوئید و آیا این نه یک توهین به مردم شریف کنگان و شورا و شهردار محترم کنگان است که این همه توسعه ساختمانی و انبوه سازی که افتخار شهرداری و شورای و مردم هم بوده نادیده گرفته شود ؟این یک ظلم و توهین نابخشودنی است

  32. ناشناس says:

    بیمار دیالیزی دکتر راستگو حداقل با این پولچند دستگاه دیالیز برای بیمارستان خرید کنید که چندین ماه خراب است این مسئول محترم دیالیز چقدر نامه بنویسد ولی شما ترتیب اثر نمیدهید فقط توی فکر شهرت خودت هستی فکری به حال ما بیماران دیالیزی ندارید من از رییس محترم دانشگاه میخواهم هر چه زودتر این رییس را بردارند

  33. ناشناس says:

    آقایونی که میگید اول برید هتل ببینید بعد نظر بدید بنده دیدم حالا از شما خواهش می کنم برید کلنیک ببینید تا بفهمید کلنیک یعنی چه عزیزم مردم که میان اونجا برای درمان میان برای دیدن هتل نمی آن بعد میشد این ساختمان اجاره به شرط تملیک گرفت نه بعد از ۵ سال مشکل هتل حل بشه با بانک بگه شما را به خیر ما به سلامت

  34. غلام says:

    نماهنگ جان از محتوای قرارداد بی اطلاعیم شما که اطلاع دارید و دستت توی کاسه است مگر ۱۵ میلیون اجاره ساختمان و ۲۶ میلیون تجهیزات که به غیر از کولر بقیه بی مصرف هستند نیست بگو نیست اینکه اینقدر نفر حراست و تاسیسات و … همش سیاهی لشکره بیشتر نیست توی نظرات دوستان گفتند جاهای دیگر با همین امکانات قیمت کمتر هست!

  35. لا ابالی says:

    چرا طبق خبر موثق از دوستمون توی یکی از شهرهای استان گفته:در جلسه روسای بیمارستانها همه آنها بودجه ساخت کلنیک یا درمانگاه را گرفتند بجز رییس بیمارستان کنگان که گفته ما اجاره می کنیم بهتر و ارزانتر و به صرفه تر هست الان قضاوت با شماست! یعنی همه شهرهای استان بعد از مدت اندکی صاحب درمانگاه توی شهر می شند ولی سر کنگونیا بی کلاه میمونه!

  36. ناشناس says:

    اکبر از دیر اقای اهل کوفه واقعا منتقدان دلسوزی دارید که این همه تو فکر شهر خود هستند طبق انچه در سایت دوراهک نیوز خواندم همه چیز به نفع مردم گنگان است وبرای انها مهم نیست درهرجای شهر کلینیک راه اندازی شود فقط آنها در فکر امتیاز هتل شهرستان وقرارداد بسته شده بابت پرداخت پول تلویزیون یخچال و آبگرمکن وکپسول آتشنشانی هستند ودر فکر قرارداد خود ساختمان؟؟؟؟؟

  37. حرف منصفانه says:

    دوستان اصلا طرف ماجرا هتل و صاحب آن نیست
    پزشک هست یا نیست، شیفت بندی برنامه ریزی شده یا خیر، تعداد پرسنل ۱۲ نفر باشن یا کمتر، به صاحب هتل ربط نداره زیرا در قرارداد تا سقف مذکور پوشش داده میشود، اگر انتقادی و یا بهتر بگوییم جای سوالی هست بهتره محترمانه از مسولین بهداشت و درمان و رییس بیمارستان بپرسیم.
    بخش خصوصی باید به فکر منفعت خودش هم باشه، و این طبیعی است و هیچ موضوع حاد و خاصی نیست.

    ۲۵ واحد اجاره داده شده.

    اگه ممکنه متن قرارداد رسانه ای شود اینجوری همه در جریان قرارداد قرار میگیرند

    اقای محترمی که نظر تفرقه افکنی میذاری، موضوع هتل و درمانگاه هیچ ارتباطی به محله گردان و کوزه گری و حسین اباد و وسط شهر نداره، لطفا فرافکنی و تفرقه افکنی نکنید

  38. 1ادم says:

    مردم باید مسایل کارشناسی را به کارشناسان واگذار کنند بابت کمبود پزشک متاسفانه بله کمبود نیروی متخصص بیداد میکند اما از امتیازات این طرح درمانگاه جمع اوری و جذب پزشک متخصص میباشد بایستی اگاهانه پیشنهاد دهیم این امتیاز حق مردم کنگان است

  39. شهروند کنگانی says:

    با سلام خدمت دوستان منتقد
    به نظر من هیچکدام از این نظرهای که دوستان گذاشتن کارشناسی شده نیست این ها همه خاله زنک بازی دو دوستان کلاً از اینکه این درمانگاه در محله گردان (آزادی)واقع شده مشکل داران ولا دلشون بهال پول بیت الامال نسوخته

  40. وحید بحرینی says:

    با چشم خودم موش توش دیدم
    اولش باور نمی کرد تا وقتی خودم دیدم موش توش جولان میده
    چطور رئیس شورا میگه منتقدین بازدید کنند؟
    اینم تایید نکنید

  41. ابراهیم says:

    دم آقای حیدری گرم با این کارش چیه یه کلینیک داریم تو ۱۷ شهریور که هر وقت میریم نزدیکه بمیریم با این کلینیکشون.حیدری کجایی بیام صورتتو ببوسم احسنت بر کارت.

  42. ناشناس says:

    سلام کاش می شد یکیش هم توی شهرک یاس می زدند

  43. رسول says:

    ای بابا ، قرارشده بود یه فکری کنند تا یه ذره خدمات پزشکی تو شهر اضافه بشه ، بخدا دمتون گرم ادامه بدید خوبه ، نه دانشگاه علوم پزشکی نه ، نه وزارت نفت که مبلغ خوبی کمک کرده بود ، نه ،اینقدر بووم بووم کردید که حتی اگر قرار بود پزشکی هم بیاد کار کنه هزار تا سئوال براش پیش بیاد . نکنه …. . شاید و…… بیاد و منصرف بشه و مثل همیشه برای کوچکیرین سر درد روانه اطراف بشن ملت . یه کم یه ذره فکر کنید بعضیا کار درست کن نیستن ولی تا می تونن مانع کار خیر میشن ،

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن