بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15911
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 خرداد 94 7:27 ق.ظ

استفاده دولت از ظرفیت سمن ها/

چراغ سبز معاون سیاسی به NGO ها در تعامل برای توسعه شهرستان

اختصاصی ثلاث – معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان : جایگاه و ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد بسیار بالاست و توسعه منطقی آنها به عنوان راهکاری اساسی و علمی برای پیشرفت شهرستان مد نظر است.

به گزارش خبرنگار ثلاث، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان در نشست با نمایندگان سمن ها و تشکل های مردم نهاد گفت : جایگاه و ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد بسیار بالاست و توسعه منطقی آنها به عنوان راهکاری اساسی و علمی برای پیشرفت شهرستان مد نظر است.

احمد خاک‌نژاد گفت:امروزه بیشترین دغدغه های اجتماعی مربوط به خانم ها است و باید در این خصوص ورود کنیم.

وی افزود: چرا گروه های فعال و مستقلی وجود نداشته باشند تا با همفکری متخصصین شان در هر زمینه پیگیر مسائل شهرستان شده و با روحیه مطالبه گری از مسئولان به طور جدی پیگیر مشکلات باشند.

وی گفت: مردم باید مسائل و مشکلات خود را در چارچوب مطالب علمی و با مستندات کلیدی توجیه پذیر، ارائه داده تا مورد استقبال قرار گیرد.

خاک‌نژاد گفت: باید حداقل ۴۰ تشکل تخصصی در حوزه های مختلف در شهرستان داشته باشیم و این تشکل های مردم نهاد ضمن رصد کردن نیازهای جامعه امروز و مردم ما به طور علمی وارد میدان شوند.

در این نشست نمایندگان موسسات اعتلای جنوب، کانون توسعه، باور زمین، سیراف پارس و موسسه چشمک حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ثمن-مردم-نهاد

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام … احسنت جناب خاکنژاد
    یه سوال سمن چیست؟؟؟

  2. ناشناس says:

    آقای شکر، سمن جانوری است تک سلولی بدون هیچگونه اعضا وجوارح وبی خاصیت که بیشتر جهت مانور سیاسی استفاده می شود ودر زمان دولت اصلاحات بصورت رسمی متولد شده است/

  3. رهگذر says:

    سمن مخفف سازمان مردم نهاد است. تشکل های غیر دولتی یا NGO (Non-governmental Organization، انجمن ها و سازمانهای مردم نهاد همه به یک معنا هستند

  4. شهروند 3 says:

    سلام. این بحث ها مربوط به ۲۰ سال پیشه ، لو رفته و رنگ باخته حتی تو کشورهمسایه یعنی افغانستان هم برایش بهائی قائل نشدن وزیرمجموعه های “لویرجرگه” را بر این عناوین ترجیح دادن ، …
    و دراینجا اولویت ها فراموش شده و با اموری ازاین دست فقط کاغذی را مصرف میکنیم…

  5. شکر says:

    با سلام… ممنونم از پاسختون جناب رهگذر…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن