بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16052
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 خرداد 94 12:30 ب.ظ

عدم بکارگیری بومی ها در امر اشتغال موجب شد

تجمع اعتراض آمیز مردم در مدیریت اشتغال منطقه ویژه پارس+عکس

ثلاث- افراد با شکستن برخی از وسایل و سر دادن شعارهایی باعث شدند که مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعطیل شود که با حضور به موقع نیروهای امنیتی این فضا آرام شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پارس خلیج: تعدادی از جوانان و اهالی شهرستان عسلویه ،بخش چاه مبارک و شهرستان پارسیان نسبت به عدم بکارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکت های مستقر در پارس جنوبی، با حضور در مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به این رویه اعتراض کردند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: صبح امروز تعدای از جوانان و اهالی جویای کار شهرستان عسلویه،بخش چاه مبارک و شهرستان پارسیان با حضور در دفاتر اداری مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باعث درگیری و شکستن درو پنجره اتاقهای این اداره شدند.

وی که نخواست نامش فاش شود در ادامه گفتگویش با این سایت خبری افزود: این افراد با شکستن برخی از وسایل و سر دادن شعارهایی باعث شدند که مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعطیل شود که با حضور به موقع نیروهای امنیتی این فضا آرام شد.

این افراد از مسئولان خواسته اند با توجه به مدارک تحصیلی آنان فرصت های کاری را در اختیار آنها بگذارند و نسبت به بی توجهی مسئولان معترض شده اند.

این در حالیست که تا زمان مخابره این خبر از ورود ارباب رجوع به این اداره جلوگیری به عمل می آید.

گزارش پارس خلیج حاکی از آن است که طی یکی دو سال اخیر شاهد پیگیری جدی مسئولان صنعت نفت و به ویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس برای به کارگیری نیروهای بومی در صنایع این منطقه بوده‌ایم و نتایج خوبی نیز کسب شده است.

 

تجمعتجمع اشتغال

 

 

 

نظرات

  1. حمید says:

    همیشه با بند پ تمام کارها حل میشه.. یه سری افراد در این سازمان و شرکت های وابسته مشغول کار شده اند که بهتر از اونها در سطح جنوب استان داریم اما دریغ از اهمیت دادن به نیروی بومی ( کنگان – دیر – عسلویه ).. کلا دوست دارن که ملت باهاشون بد برخورد کنند تا کاری رو پیش ببرند

  2. کنگونی says:

    باز هم دم بچه های عسلویه گرم ولی بچه های کنگون که هیچ!!!!باید ما هم پاشیم و ۲روز در فاز ۱۲وایسیم ببینید مشکل اشتغال کنگون حل میشه یا نه؟؟؟فقط شعار بخدا نماینده مجلس و فرماندار فقط شعار بلدن بدن وقتشه بلند شیم و خودمون حقمون رو بگیریم البته جای تشکر از آقای سالمی اشتغال پارس۲ که خیلی بیشتر از مسولین فکر اشتغالمونه…………

  3. حامد says:

    خدا قوت بچه های عسلویه

  4. شکر says:

    با سلام … خدا قوت میگم به همه ی معترضایی که اعتراضشون به حق بود… واسه مسولین بی وجدانی که وضع اشتغال نیروهای بومی رو میبینن و از روی بی خیالی و یاگرفتن السکوت و رشوه به اونا رسیدگی نمیکنن متاسفم… مسئولینی که صحبت ها و درددل های مردم رو شنیدن و واکنش نشون ندادن و اعتنایی نکردن الان باید منتظر این چیزا باشن… هم استانی خدا قوت… دیگه کار از این گشته که با مسئولا حرف بزنیم و اونا هم الکی بگن رسیدگی میکنیم و جلسه میزاریم…

  5. سلمان says:

    آفرین دمشون گرم. کنگونیا شما هم بلند شید یه کاری کنید.

  6. کنگون says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران ثلاث
    نظر کل دوستان قابل احترام است ولی راه حل این موضوع تو اشتغال منطقه ویژه حل نمیشه چون موقعی که شما برید منطقه ویژه و نامه بخواهید واسه هرکجا بخواهید نامه میدن ولی مشکل ما این شرکت ها هستن که اهمیتی نمیدن پس راه حل مشکل تو منطقه ویژه نیست اگر ۲ روز جوونای کنگون بیان در فاز ۱۲ که به بهره برداری رسیده وایسن و اجازه تردد به ماشین ها ندن مشکل اشتغال کنگون هم حل میشه پس راه حل بچه های عسلویه تجمع درب مجتمع هاست نه منطقه ویژه. وقتی که مسئولان و نماینده کنگون برن تو فازها به جای پیگیری اشتغال نیروهای بومی فکر ۲ تا۳ نفر نیروی خودشون باشن دیگه از اونها چه توقعی دارید وقتشه پاشیم ngo ها یا همان سازمان های مردم نهاد باید پیشرو بشن ما جوونها پشتشونیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن