بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16224
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 خرداد 94 11:18 ب.ظ

جمالزاده خبر داد:

افزایش رشته در دستور کار دانشگاه آزاد/ امضای وزیر انجام شده است

ثلاث- نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: چند رشته در پروتال هست که تا وزارت علوم نیز رفته است و ما نیز برای یکی دو رشته به ایشان قول داده ایم و حتی برای یکی از آن ها( مهندسی شیمی) نیز امضای وزیر را گرفته ایم.

 

ایجاد شهرک ۱۰ هزار واحدی نفت در شهرستان کنگان

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در نشست با نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر و اساتید دانشگاه های شهرستان کنگان گفت: قرار است شهرک ۱۰ هزار واحدی نفت در شهرستان کنگان ایجاد شود. در این راستا مطالعات اولیه ان نیز انجام شده است.

وی گفت: با توجه به تحصیل کرده های خود شهرستان و نیروهای اقماری که از جاهای دیگر در منطقه حضور دارند، لذا این ظرفیت می تواند بستر رشد علمی را هم برای جوانان این شهرستان و هم کسانی که برای کار و شغلشان به منطقه می آیند یا سکونت می کنند، ایجاد کند.

دانشگاه های ما از مکان های مورد توجه دشمنان است

حجت الاسلام موسی احمدی اذعان داشت: یکی از مکان هایی که دشمن برای ان برنامه دارد، دانشگاه های ما است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس در ادامه با تمجید از ریاست دانشگاه ازاد اسلامی کنگاان و تیم وی گفت: جناب اقای پاکدامن علی رغم همه مشکلاتی که در بخش ها مختلف مانند پیمانکار و غیره وجود داشت، اما موفق به افتتاح ساختمان اختصاصی این دانشگاه در کنگان شد که جا دارد به ایشان خدا قوت بگوییم.

درخواست افزایش رشته و تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی کنگان از مرکز به واحد

این نماینده مجلس اظهار داشت: برای ثمر دادن دانشگاهی مانند ازاد اسلامی کنگان، باید آن را رشد داد.

احمدی مطرح کرد: درخواستی که بنده به نمایندگی از مجموعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کنگان از جناب دکتر جمالزاده دارم، افزایش تعداد رشته های کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد که ریاست این دانشگاه نیز به جد، پیگیر ان است، می باشد که انشالله به دستان مبارک شما( دکتر جمالزاده) انجام بپذیرد.

وی ضمن تقدیر از دکتر جمالزاده بابت حمایت از مهندس پاکدامن ریاست دانشگاه ازاد اسلامی کنگان، افزود: انشاءالله این حمایت با رشد دادن مهندس پاکدامن در زمینه های مختلف مانند افزایش رشته های این دانشگاه، بیش از پیش انجام بگیرد.

احمدی گفت: درخواست دوم ما با توجه به ظرفیت موجود این دانشگاه و منطقه این است که این مجموعه را از مرکز به واحد ارتقا دهید.

افزایش رشته در دستور کار دانشگاه آزاد/ امضای وزیر انجام شده است

دکتر عبدالرضا جمالزاده نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان کنگان و همچنین نماینده مردم جنوب استان بوشهر بخاطر پیگیری، حمایت و اهتمام وی در امر دانشگاه، بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی کنگان گفت: در خصوص افزایش تعداد دانشگاه باید عرض کنم که خود آقای پاکدامن( رئیس دانشگاه ازاد کنگان) نیز به صورت جدی پیگیر موضوع هستند. چند رشته در پروتال هست که تا وزارت علوم نیز رفته است و ما نیز برای یکی دو رشته به ایشان قول داده ایم و حتی برای یکی از آن ها( مهندسی شیمی) نیز امضای وزیر را گرفته ایم. در بخش رشته های علوم تحقیقات نیز یک رشته در صورت تایید به این دانشگاه اعطا می شود.

وی اضافه کرد: این نشت ها ایجاد صمیمت می کند و اخوت را قوی تر می نماید.

 

—–

 

در حال حاضر ۴ رشته جهت تایید نهایی به وزارت علوم رفته است که دوتای آن برای مقطع فوق لیسانس و دو تای دیگر آن برای مقطع لیسانس می باشد.

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن