بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16281
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 15 خرداد 94 7:15 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد:

توسعه صنعت باید با رعایت مسائل زیست محیطی انجام گیرد

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: صنعت و اجرای پروژه ها برای کشور ضروری است اما توسعه صنعت باید با رعایت مسائل زیست محیطی انجام گیرد.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تجلیل از حضور میلیونی مردم در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی افزود: ۱۴ خرداد امسال نیز جلوه ای مثال زدنی از عشق مردم به امام، رهبری، اسلام، انقلاب، شهیدان و پایبندی به اصول و ارزشها بود.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: تحریف شخصیت امام، مجهول ماندن یا غلط معنا شدن ارکان شخصیت ایشان است و راه جلوگیری از این کار، بازخوانی اصول امام است.
امام جمعه کنگان، تشکیل حکومت نوپای دینی بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) را از ثمره مجاهدت امام دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی بی بدیل برای همه ملت های مسلمان و آزادگان عالم است و ثمره این نظام در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی هویدا شده است.
محمودی ادامه داد: امروز به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اگر ملت ایران بخواهد به آن هدف ها برسد و این راه را ادامه دهد باید راه امام بزرگوار را و اصول ایشان را درست بشناسد و نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند.
وی در در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد گفت: بذر انقلاب در ۱۵ خرداد کاشته شد.
امام جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست گفت: در برخی مناطق برای حفظ جان حیوانات، آن منطقه را حفاظت شده اعلام می کنند تا آسیب به آنها نرسد، آیا جان افزون بر ۱۰۰ هزار شهروند شهرستان کنگان ارزش ندارد تا نسبت به برطرف کردن آلایندگی و مسائل زیست محیطی شهرها و روستاهای آن اقدام جدی صورت گیرد؟
محمودی با بیان این که صنعت و اجرای پروژه ها برای کشور ضروری است اظهارکرد: توسعه صنعت باید با رعایت مسائل زیست محیطی انجام گیرد.

۶۰ در صد تاسیسات منطقه ویژه پارس در شهرستان کنگان قرار دارد. این شهرستان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، سومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود./ ابوذر حسین پور

 

۸۱۶۳۴۸۰۹-۶۴۹۹۲۳۱ ۸۱۶۳۴۸۰۹-۶۴۹۹۲۳۲ ۸۱۶۳۴۸۰۹-۶۴۹۹۲۳۳

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن