بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1640
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 تیر 93 2:58 ب.ظ

نما

آبونمان تلفن ثابت چقدر گران شد؟

مخابرات بعد از دریافت مجدد مجوز اجرای هم‌کدسازی در تمامی استان‌های کشور تا پایان شهریور ماه جاری، افزایش آبونمان ثابت و متغیر را به عنوان راهی برای جبران هزینه‌هایش اجرایی می‌کند. به گزارش ثلاث و به نقل از نما شرکت مخابرات ایران که بعد از گذشت یک سال و پشت سر گذاشتن تمام موارد چالشی […]

مخابرات بعد از دریافت مجدد مجوز اجرای هم‌کدسازی در تمامی استان‌های کشور تا پایان شهریور ماه جاری، افزایش آبونمان ثابت و متغیر را به عنوان راهی برای جبران هزینه‌هایش اجرایی می‌کند.
به گزارش ثلاث و به نقل از نما شرکت مخابرات ایران که بعد از گذشت یک سال و پشت سر گذاشتن تمام موارد چالشی مربوط به هم‌کدسازی و افزایش تعرفه‌های ارتباطی، سرانجام توانست نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را که در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم با افزایش تعرفه‌های ارتباطی مخالفت می‌کرد، جلب کند.

این کمیسیون در روزهای پایانی آخرین ماه سال گذشته تعرفه‌های تلفن ثابت را مشخص و در مصوبه خود، مخابرات را ملزم به ادامه طرح هم‌کدسازی در سطح هر استان برای تمامی استان‌های باقیمانده تا پایان شهریور ماه سالجاری (۹۳) کرد.

با توجه به اینکه اجرای چنین طرحی از درآمدهای مخابرات می‌کاهد و در مجموع به نفع مشترکان است، روش جبران هزینه‌ای توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تحت عنوان آبونمان دیده شد و آبونمان ماهیانه هر خط تلفن ثابت از ابتدای سال ۹۳ به شرح جدول زیر مصوب شد.

اعمال آبونمان تعیین شده در این بند، صرفا پس از اجرای طرح یکسان‌سازی کد در سطح هر استان و از آغاز اولین دوره صورتحساب پس از اجرای طرح مذکور انجام می‌شود.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن