بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16630
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 خرداد 94 7:03 ق.ظ

مدیرکل جدید صداوسیمای بوشهر منصوب شد/ مدیرکل از اصفهان می آید+ زمان معارفه

ثلاث: از سال ۸۶ تاکنون منصور لاوری عهده دار مدیرکلی صداوسیمای بوشهر بوده است. وی که در صداوسیمای هرمزگان فعالیت می کرد، در آن سال با حکم ضرغامی رییس وقت صداوسیما و برای دومین بار به مدیرکلی مرکز بوشهر بازگشت.

 

ثلاث: سید حسین ناظر به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز بوشهر منصوب شد.

به گزارش ثلاث یک منبع آگاه در گفتگو با خلیج فارس ضمن اعلام این خبر افزود: محمد سرافراز حکم ناظر برای مدیرکلی صداوسیمای بوشهر را امضا کرده و دوشنبه آینده (۲۵ خرداد) با حضور موسوی مقدم معاون امور استان های صداوسیما، معارفه وی برگزار خواهد شد.

سمت قبلی «ناظر» معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای اصفهان بوده است.

گفتنی است از سال ۸۶ تاکنون منصور لاوری عهده دار مدیرکلی صدا و سیمای بوشهر بوده است.

وی که آن سال در صدا و سیمای هرمزگان فعالیت می کرد، با حکم ضرغامی رییس سابق  صدا و سیما و برای دومین بار به سمت مدیرکلی مرکز بوشهر بازگشت. لاوری پیش از این از سال ۷۸ تا ۸۱ عهده دار این سمت بود.

وی طی دوره دوم مسئولیتش بازنشسته بود، اما هر بار اشتغال وی تمدید می شد که برخی آن را به رابطه نزدیک لاوری با ضرغامی مرتبط می دانستند.

این گزارش می افزاید: از اواخر سال گذشته که تغییر مدیریتی در صدا و سیمای بوشهر قطعی شده بود، چندین گزینه توسط مسئولان استانی به محمد سرافراز پیشنهاد گردید، اما هیچ کدام مورد پذیرش واقع نشد تا نهایتا مدیرکل جدید مرکز بوشهر از اصفهان بیاید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن