بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16634
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 خرداد 94 10:21 ق.ظ

برگزاری کنکور در کنگان با حضور ۶۵۶ داوطلب

ثلاث : رئیس آموزش و پرورش کنگان از برگزاری کنکور در کنگان با حضور ۶۵۶ داوطلب خبر داد.

به گزارش ثلاث، شاکر محیسن عصر امروز در نشست هماهنگی کنکور در کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان امری لازم و ضروری است و برای موفقیت در عرصه علمی و آموزشی باید اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: امسال در راستای افزایش کیفیت تعلیم و تربیت اهتمام خاصی داشته‌ایم و شاهد توفیقات ارزشمندی در این عرصه هستیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به برگزاری کنکور در هفته جاری و ضمن سخنانی در مورد امانت داری و شرح وظایف مراقبین و ناظرین خاطر نشان کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه، صبح و بعد از ظهر در تاریخ ۲۱ و ۲۲ خرداد و در رشته‌های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان خارجه و هنر و با حضور ۶۵۶ نفر برگزار می‌شود.

محیسن تاکید کرد: داوطلبان را فرزندان خود بدانیم و محیطی امن و آرام، بدون استرس فراهم کنیم تا داوطلبان با آرامش به سئوالات پاسخ دهند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان افزود: در جلسات و بازدیدهای مکرری از فضاهای آزمون داشته‌ایم و دیگر عوامل اجرایی مانند نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، اورژانس ، فرمانداری و….. نشست‌هایی داشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد از این آزمون به نحو احسن برگزار کنیم.

محیسن یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت‌تر کنکور سراسری در کنگان استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

*فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن