بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16732
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 خرداد 94 7:40 ق.ظ

اختتامیه اولین دوره مربیگری فوتسال استان

کارگروه تخصصی فوتبال راه اندازی می شود/ برگزاری کلاس مربیگری سطح ۱ فوتسال در کنگان + تصاویر

اختصاصی ثلاث – رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان گفت : یک دوره کلاس مربی گری سطح ۱ فوتسال در کنگان برگزار شد که در این دوره ۴ روزه ۲۰ نفر از مربیان استان بوشهر حضور داشتند.

برگزاری اولین دوره مربیگری فوتسال در سطح استان

به گزارش ثلاث؛ رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان در مراسم اختتامیه اولین دوره مربیگیری فوتسال در سطح استان بوشهر گفت: اولین دوره ی مربیگیری فوتسال به همت کمیته آموزش هیئت فوتبال کنگان برگزار شد.

 عبدالله زائری گفت : یک دوره کلاس مربی گری سطح ۱ فوتسال در کنگان برگزار شد و در این دوره ۴ روزه ۲۰ نفر از مربیان استان بوشهر حضور داشتند.

وی گفت:این دوره مربی گری با حضور استاد عارفیان از مربیان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: این کلاسها  در دو سطح تئوری و عملی در کتابخانه غدیر و سالن ورزشی امام خمینی (ره) کنگان برگزار و پس از امتحان برای قبول شدگان مدرک سطح ۱ مربی گری فوتسال صادر شد.

 

راه اندازی کارگروه فوتبال در کنگان

معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان نیز در این مراسم گفت: دوره های آموزشی نقش ارزشمندی را در ارتقاء سطح علمی ورزش ما ایفا می کنند و با جدیت باید این روند را دنبال کرد.

احمد خاک نژاد با بیان اینکه داشتن برنامه ی مدون از الزامات ارتقاء سطح ورزش و باشگاه هاست، افزود: مسلماً بدون برنامه نمی توان انتظار ارتقاء تیم های ورزشی را داشت و باید در این برنامه مشکلات مالی آنها دیده شود.

وی افزود: شورا و شهرداری های سه گانه شهرستان میزان کمک های مالی خود به ورزش را تا پایان خرداد ماه به ما اعلام خواهند کرد و میتوان با برنامه ریزی مشخص تا حدودی به دستجات ورزشی کمک مالی مناسبی کرد.

وی اظهار داشت : از روز اول حضورم در مجموعه فرمانداری با اعتقاد بر داشتن برنامه در تمامی حوزه ها ورود کرده و تلاشم بر این بوده که مجموعه ای هماهنگ و همگرا ایجاد نمایم که خوشبختانه این روند رشد خیلی خوبی داشته است.

خاک نژاد گفت: در همین راستان نیز کارگروه ورزش پیش بینی شده و به زودی نیز کارگروه فوتبال متشکل از متخصصان و دلسوزان این رشته ورزشی آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: عقیده بنده بر این است که ارتقاء و فراگیر شدن ورزش می تواند معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق و … را کاهش داده و به پویایی جامعه کمک شایانی نماید.

 

برخلاف جریان آب شنا کنید تا موفق شوید

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این نشست گفت: با توجه به توانمندی هایی که میبینم، پیشنهاد می کنم که برخلاف جریان آب در این شهرستان شنا کنید و علاوه بر کارگروه ورزش کارگروه تخصصی فوتبال و یا فوتسال راه اندازی کرده تا به طور تخصصی تر به این ورزش توجه شود تا شاهد نتایج بزرگ و بسیار مثبت آن در ورزش فوتسال باشید.

ابوالقاسم عارفی گفت: شهرهای کوچکی مانند قرچک که امروز نام آن در فوتسال ایران می درخشد با برنامه ریزی های اینچنینی به جایگاه قابل قبولی در فوتسال کشور دست یافته اند.

وی افزود: جدیت ما در فوتسال بخاطر تعصب بیجای ما در این ورزش نیست و با یک نگاه گذرا به آمار و مشاهدات عینی متوجه می شویم که فوتسال بیشترین تعداد ورزشکار علاقه مند به خود را در سالن ها جذب کرده و بیشترین جریان و پویایی را به دلیل جذابیت و هیجان بالا در بین ورزش ها داراست.

 

 

 

مربیگری-فوتسال (۱) مربیگری-فوتسال (۲) مربیگری-فوتسال (۳) مربیگری-فوتسال (۴) مربیگری-فوتسال (۵) مربیگری-فوتسال (۶) مربیگری-فوتسال (۷) مربیگری-فوتسال (۸) مربیگری-فوتسال (۹) مربیگری-فوتسال (۱۰) مربیگری-فوتسال (۱۱) مربیگری-فوتسال (۱۲) مربیگری-فوتسال (۱۳) مربیگری-فوتسال (۱۴) مربیگری-فوتسال (۱۵) مربیگری-فوتسال (۱۶) مربیگری-فوتسال (۱۷) مربیگری-فوتسال (۱۸) مربیگری-فوتسال (۱۹) مربیگری-فوتسال (۲۰) مربیگری-فوتسال (۲۱) مربیگری-فوتسال (۲۲) مربیگری-فوتسال (۲۳)

نظرات

  1. درود بر اقای زایری و محمد داد و بحرینی و سایر همکاران ایشان .

  2. حمید says:

    درود بر همه کسانی که فکر ورزش و سلامتی جوانان این شهرستان هستند..
    یه خسته نباشید هم به آقای خاکنژاد عزیز و دوست داشتنی

  3. الیاس says:

    متاسفانه چرا مربیان بومی شهرستان از این کلاسها استقبال نمیکنند مگر اونها از مربیانی مثل صداقت و رحیمی بالاترند

  4. بنک says:

    من میخواهم بدانم اگه این بحرینی نبود آیا هیات فعال بود ؟الان داره میره از هیات کی میت.نه جاش بگیره هیچکی نمیتونه

  5. میداف says:

    جا دارد از آقای بحرینی بابت برگزاری کلاس های آموزشی تقدیر و تشکر کنم

  6. ابوذر says:

    بنده خدا آقای بحرینی دو ساله در هیات هستش کسی بهش حقوق نمیده کارش هم داره به نحو احسند انجام میده الان داره میره از هیات قدر نیروهای دلسوز بدانید……

  7. کنگون says:

    ایول به آقای سعید محمدی

  8. ناشناس says:

    درود بیکران بر عبدالستار بحرینی که شبانه روز برای تعالی فوتبال و فوتسال کنگان با ارتباطاتی که ایجاد کرده بود دوره های زیادی را برگزار کرد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن