بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1684
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 تیر 93 11:52 ق.ظ

مدیر مخابرات استان در گفتگو با ثلاث:

عملیات ارتقا خطوط همراه اول در جنوب استان انجام شد/افزایش دوبرابری پهنای باند استان

    به گزارش ثلاث، روز به روز استفاده از اینترنت بیشتر می‌شود و تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار می شود که نیاز به استفاده از اینترنت دارد و لازم است که زیرساخت‌های مورد نیاز برای استفاده مردم از این تکنولوژی‌ها فراهم شود. استان بوشهر در سال های اخیر همواره با مشکلاتی در زمینه اینترنت روبرو […]

 

 

به گزارش ثلاث، روز به روز استفاده از اینترنت بیشتر می‌شود و تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار می شود که نیاز به استفاده از اینترنت دارد و لازم است که زیرساخت‌های 80926653-5261194مورد نیاز برای استفاده مردم از این تکنولوژی‌ها فراهم شود.

استان بوشهر در سال های اخیر همواره با مشکلاتی در زمینه اینترنت روبرو بوده   و بعضا با قطعی‌های مکرر و گاها طولانی مدت روبرو بوده  و سرعت اینترنت نیز در بسیاری از روزها به کمتر از حد مورد نیاز رسیده است.

استفاده بیشتر از اینترنت و ورود تعداد بیشتر دستگاه‌های متصل به اینترنت می‌طلبد که به همین نسبت نیز پهنای باند اینترنت در استان بوشهر افزایش یابد تا مردم بتوانند استفاده مناسب تری از این تکنولوژی داشته باشند.

اختلالات روزهای اخیر در اینترنت استان بوشهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم و به ‌ویژه افراد و سازمان‌هایی که کار آنها به اینترنت بستگی دارد شود و این موضوع باعث برخی نارضایتی‌ها شد.

 

 

Mobile-ANT

علاوه بر این، آغاز عملیات شرکت مخابرات در قسمت جنوبی استان برای ارتقا شبکه همراه اول   بعضا با اختلالاتی در خطوط مربوطه همراه بود که البته این موضوع با اطلاع قبلی این مجموعه، آمادگی لازم را برای این موضوع در مردم ایجاد کرد.

شفاف سازی و اطلاع قبلی در خصوص اختلالات ایجاد شده به مردم از نکات مهمی است که مسئولان مخابرات استان بوشهر در راستای احترام به افکار عمومی و هم استانی ها آن را به خوبی رعایت کرده و همیشه در این راستا پاسخگو بوده اند که امیدواریم این روند در همه نهادها نیز باب شود.

 

 

حمید رضا بحرانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان بوشهر در این خصوص به خبرنگارثلاث خبر داد: انجام عملیات جایگزین تجهیزات ارتباطی سیار در منطقه جنوب استان با هدف ارتقاء کمی و کیفی شبکه همراه اول با موفقیت انجام شد.

وی افزود: اکنون با اتمام این پروژه، زیر ساخت های لازم جهت ارائه خدمات نوین مهیا شده و اختلالات مرتبط با این پروژه نیز عمدتا مرتفع شده است؛ لذا در صورت مشاهده هر نوع اختلال احتمالی، مردم می توانن با شماره ۵۵۶۲۰۲۰ تماس بگیرند.

 

 

مدیر شرکت عامل مخابرات استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: طی دو هفته گذشته میزان قابل توجهی به پهنای باند اینترنت استان افزوده شده وانشاءالله با هماهنگی های لازم شاهد ارتقاء کیفی شبکه خواهیم بود.

28_132

پهنای باند اینترنت استان بوشهر به دو برابر افزایش یافته است

بحرانی اضافه کرد: پهنای باند اینترنت وارده به استان، طی شش ماه گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است. امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات نوین و نسل های جدید ارتباطی در زمینه تلفن همراه استان نیز باشیم.

وی در پایان گفت: از صبر و تحمل مردم جنوب استان در جریان انجام عملیات برگردان شبکه ارتباطات سیار تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن