بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16874
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 خرداد 94 4:14 ب.ظ

در فرمانداری

معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان/ ابراهیمی رفت، کشاورز آمد+عکس

ثلاث- امروز معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان انجام شد.

به گزارش ثلاث، همزمان با جلسه کمسیون تنظیم بازار در شهرستان کنگان، معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان نیزانجام شد.

در این مراسم قاسم ابراهیمی پس از هفت سال خدمت در این پست، امروز جای خود را به نصرالله کشاورز داد.

نصرالله کشاورز از بدنه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برای ریاست اداره نامبرده در کنگان معرفی شده است.

آخرین سمت نصرالله کشاورز، مسئول روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بوده است.

وی که اصلیتی دیری دارد، سال های زیادی را در مرکز استان سکونت داشته است. در حال حاضر مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در تهران می باشد.

 

تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۱۲) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۱۱) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۱۰) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۹) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۸) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۷) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۶) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۵) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۱) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۲) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۳) تودیع و معارفه رییس صنعت و معدن (۴)

 

//

نظرات

  1. کنگانی says:

    ان شاالله سبب خیرات و برکات باشد برای این شهرستان باشد.
    ایشان را چند سال است میشناسیم واقعا انسان وارسته و پاکی هستند

  2. اسماعیل says:

    مسئول روابط عمومی اداره صنعت و معدن بوشهر رو فرستادن برای ریاست اداره کنگان؟؟!!!

  3. امید says:

    سلام .ببخشید.مگه همه ی روسا از روزی که به دنیا اومده اند رییس بوده اند . شما میدونید مسول روابط عمومی در سازمان چه پست مهمیه، مسلما نمیدونید. بدنه هر اداره و ارگانی را روابط عمومی تشکیل میده آقا اسماعیل .از زحمات دلسوزانه جناب آقای قاسم ابراهیمی تشکر میکنم وامیدوارم مثل همیشه شاد و پر انرژی باشه و به ریاست جدید اداره صنعت و معدن وتجارت شهرستان کنگان ،جناب آقای نصر ا.. کشاورز خیر مقدم میگوییم

    • اسماعیل says:

      بله میدونم،پست روابط عمومی یک درجه بالاتر از آبدارچی یک اداره است!
      لطفا اینهمه ادا و اطوار از خودت درنیار و ادعای همه چیز فهمی نکن،مثل اینکه رئیس جدید رو فقط جنابعای میشناسی که اینهمه تملق میگی وگرنه ما که نمیشناسیم مسئول روابط عمومی سابق رو!!در ثانی تمام حرف من و امثال من اینه که مگه توی کنگان قحط الرجال هست که حتما نیروی جدید از بوشهر باید بیاد؟؟اینهمه جوون تحصیلکرده و لایق و پرانرژی داریم چرا کسی نمی بینه؟؟اینهمه بیکار داریم چرا کسی عین خیالش نیست؟؟چرا اختیار شهر کنگان و اداراتش دست بوشهریاست که هر جور عشقشون میکشه دارن واسه ما تصمیم میگیرن؟؟بوشهریها برای برازجون و گناوه و دیلم هم جرات دارن تصمیم بگیرن؟؟جرات دارن مسئول روابط عمومی یه اداره تو بوشهر رو بفرستن رئیس یه اداره تابعه توی برازجون بکنن؟؟
      واقعا که ،متاسفم برای تمام مسئولین بومی کنگان که فقط به فکر منافع خودشون هستن و فقط کل اختیارشون اینه که توی مراسم معارفه غیربومی ها حاضر بشن و عکس یادگاری بگیرن.
      بازم خوب شد فهمیدیم پست روابط عمومی چه پست پرهیبت و پرطمطراقیه!!!!

    • ناشناس says:

      جناب آقای اسماعیل
      با کلمه به کلمه ی حرفها و عرایض شما موافقم و تایید میکنم. زنده باد و درود بر تو که خیلی خیلی مردی و حرف دل همه ی ما ها رو زدی.

      و حالا آقای امید عزیز شما انگار بدت نمیاد بشی مدیر و ماشاالله استعدادش هم انگار داری و کمی صبر کن چند مدت دیگه کنگان فرماندار و شهردار میخواد و مطمعنم اگر کنگونی نباشی میتونی یکی از این پست ها رو بگیری چون تو کنگون تنها ملاک پست گرفتن کنگونی نبودنه و دیگه نه تخصص میخواد نه و نه چیز دیگه. پس بگو یا علی و خودتو آماده کن.

      با تشکر از ثلاث عزیز. ما دوست داریم ثلاث جان چون مثل اسمت اصیلی و به دور از هر جهت گیری سیاسی حرف دل مردم رو منعکس میکنی. خدا قوت

  4. امید says:

    جناب آقای قاسم ابراهیمی؛شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان کنگان که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت شما بر آن موج می زند،به یادگار خواهد ماند.و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود. لطف حق ،یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.
    هر آنکس خدمت جانان به جان کرد/به گیتی نام خود را جاودانه کرد.

  5. امید says:

    آسمان هم گاهی دلش میگیرد!!
    …………من که آدمم ……….!!
    آرزوی توفیق و کامروایی برای جناب آقای قاسم ابراهیمی از خداوند منان خواستارم.

  6. ناشناس says:

    سلام .آقا متین،مگه حق گفتن پاچه خواریه.همیشه حرف حق تلخ بوده،البته برای ناحق .امید وارم چشمان بینایتان را باز کنید.برای آقای کشاورز آرزوی سلامتی و کامروایی از خداوند متعال خواستارم.

  7. همشهری says:

    خطاب به انهایی که ادعای فهم و کمال دارن ..اگر اقای امید از شخصی تعریف میکند ..حتما دلیل بر با کفایت بودن ان شخص دارد نه پاچه خواری .همچنین اگر در شهر شما فرهنگ سازی شود ..اینگونه به همشهری خودتان توهین نمیکنید ..چه کنگان ،چه بوشهر هر دو از یک استان هستند..

  8. مهرگان says:

    سلام
    ثلاث جان نظر ما چی شد؟؟ تو کمیته ی ممیزی رای اعتماد نگرفت؟؟!!!!

  9. مهمان says:

    من ۱۲ ساله ایشون رو میشناسم فرد خلی خوبی هستند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن