بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16887
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 خرداد 94 5:10 ب.ظ

تب انتخاباتی در شهرستان کنگان

کناره گیری اولین رئیس اداره شهرستان کنگان از سمت خود برای حضور در انتخابات مجلس

اختصاصی ثلاث- نخستین رئیس اداره شهرستان کنگان جهت حضور در انتخابات مجلس از سمت خود کناره گیری کرد

به گزارش ثلاث، با توجه به اینکه افرادی که قصد حضور در انتخابات را داشته و نیاز به استعفا از مسئولیت خود دارند، باید شش ماه قبل از ثبت‌نام، استعفا دهند، آخرین مهلت برای استعفای این افراد ۲۸ خردادماه است.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان، قاسم ابراهیمی پس از هفت سال خدمت در اداره نامبرده، امروز جای خود را به فرد دیگری داد.

گفته می شود قاسم ابراهیمی قبل از موعد مقرر، خود را بازنشسته کرده است تا مهیای حضور در انتخابات مجلس شود.

با این حساب می توان اینچنین گفت که نخستین رئیس اداره شهرستان کنگان جهت حضور در انتخابات مجلس از سمت خود کناره گیری کرد.

وی که کارشناس ارشد جامعه شناسی و مدرس دانشگاه دیر نیز می باشد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ثلاث، ضمن تایید این موضوع، اظهار داشت: بنده برای حضور قدرتمند در انتخابات مجلس، بازنشستگی پیش از موعد گرفته ام و قطعا در انتخابات پیش رو حضور خواهم یافت، مگر اینکه انتخابات به شکل استانی برگزار شود که در آن صورت، احتمال کاندید شدن بنده کاهش می یابد.

باید منتظر ماند و دید لیست نهایی کاندیداها را چه کسانی تشکیل خواهند داد و چه فردی از میان شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه به عنوان منتخب مردم به مجلس راه خواهد یافت.

 

آذر ماه امسال زمان ثبت نام و ۷ اسفند ۹۴ زمان تعیین شده برای انتخابات مجلس است.

 

 

 

نظرات

  1. امید says:

    عمو الکی زحمت نکشید.مگه از قبلیش خیری دیدیم که از شما بخایم بیینیم؟ این وضعیت کنگانه چه تغیری کرد؟ چندتا جون ما رفتن سرکار؟ چیزی که مهمه منفعت خودشونه.فیش حقوقی یکی از نماینده ها توی فضای مجازی پخش شد به مبلغ۸۰میلیون تومان !!!!!!
    یه سوال همه ما شاهدیم که نماینده ها هر سال میلیون ها خرج میکنند که رای بیارن.واسه چی؟ واسه خدمت به مردم؟

  2. صادق says:

    با سلام از اینکه از کنگان رفتی ناراحتیم و از این که وارد عرصه انتخابات میشوی خرسند ما مردم کنگان با قدرت حمایتت میکنیم و خدا هم کمک میکنه ان شاالله که پیروز شوی و به مجلس واه پیدا کنید

  3. امید says:

    گرمی سلامم آتش خاطره هاست. پذیرا باش آگر چه میان ما با شما (آقای قاسم ابراهیمی) فاصله هاست.حیف و صدحیف شد که شما از کنگان رفتید و بازنشسته شدید.عیبی نیست وعده دیدار مان ستاد انتخابات شما.در کنار شما.با کمک ویاری خداوند متعال و مردم خون گرم کنگان.ما به قاسم ابراهیمی رای میدهیم. امید

  4. mostafa says:

    من که خیری ندیدم نه از شورا نه ازنماینده مجلس

  5. سعيد says:

    جناب ابراهیمی خودشونو ثابت کردن به مردم خونگرم زحمتکش پرتلاش خاکی بله وعده دیدار ما ستاد انتخاباتی برادر ابراهیمی

  6. ناشناس says:

    درود بر سعید و امیدوارم امید همه رو به یه چشم نبینه .همانطوری که ۵ تا انگشت مثل هم نیستند.امید جان،امیدوار باش. با خدا باش و پادشاهی کن .جناب آقای ابراهیمی واقعا مرد با خدا،بزرگ ،شریف،پاک و با ایمان بود من افتخار آشنایی با ایشان را داشتم و از نزدیک ایشان را دیده ام.مردی بی ریا و صاف است .برای همین در انتخابات در کنارشان خواهم بود اگر عمری باقی بماند.یا حق(این نیز میگذرد)امید…

    • امید says:

      عمو جان من نگفتم که آدم بدیه.فقط گفتم همین که رای میارن مردم رو فراموش میکنن.چشم کافر که شدیم.هر چی شما بگی.(این نیز با خارکوری میگزرد)

  7. جمعی ازدانشجویان دانشگاه آزاد دیر says:

    ما جمعی از دانشجویان اقای ابراهیمی هستیم وهمواره درانتخابات باایشان همراه خواهیم بود.وبه امیدموفقیت استاد ابراهیمی در انتخابات مجلس

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن