بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17160
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 تیر 94 4:09 ب.ظ

زوج جوان ۲ نوزاد خود را کشتند!

ثلاث – پرونده قتل دو نوزاد خانواده و اعتراف مادر به این جنایت با کشف سرنخ‌هایی در پرونده وارد مرحله تازه ای شد. زن جوان در حالی به قتل دو نوزاد خود اعتراف کرده که بازپرس پرونده با کشف سرنخ‌هایی احتمال می‌دهد جنایت نخست توسط شوهر وی انجام شده است.

ثلاث – پرونده قتل دو نوزاد خانواده و اعتراف مادر به این جنایت با کشف سرنخ‌هایی در پرونده وارد مرحله تازه ای شد. زن جوان در حالی به قتل دو نوزاد خود اعتراف کرده که بازپرس پرونده با کشف سرنخ‌هایی احتمال می‌دهد جنایت نخست توسط شوهر وی انجام شده است.
 
به گزارش ثلاث و به نقل از جام جم، ۲۵ شهریور سال ۹۲ ماموران کلانتری نامجو در جریان فوت مشکوک نوزاد دو ماهه ای قرار گرفتند. در تحقیقات اولیه مادر ۲۳ ساله مدعی شد فرزندش هنگام شیرخوردن به علت بسته شدن مجاری تنفسی اش فوت کرده است. در ادامه با دستور بازپرس وقت دادسرای جنایی تحقیقات در رابطه با مرگ نوزاد آغاز شد و پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی به علت اصابت جسم سخت با سر اعلام کرد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی مادر نوزاد بازداشت شد. او در بازجویی ها گفت: سه سال قبل با همسرم به نام سامان آشنا شده و با هم ازدواج کردیم. یک سالی که از زندگی ام با سامان گذشت، به اصرار پدرم برای ادامه زندگی از گرگان به تهران آمدیم. بعد از مدتی نیز فرزندمان به دنیا آمد. سامان بیکار بود و مشکل مالی زیادی داشتیم. به همین خاطر عصبانی بودم و بچه هم گریه می کرد. تصمیم گرفتم او را به حمام ببرم تا شاید آرام شود و بخوابد.

در حمام چند باری او لیز خورد و روی زمین افتاد. گریه هایش بیشتر شد، به همین دلیل من هم عصبانی شدم و او را محکم به زمین کوبیدم. در همین زمان همسرم به خانه آمد و متوجه حال بد فرزندمان شد. او فکر کرد کودک دوباره شیر اضافی خورده است، به همین دلیل او را سریع به بیمارستان رساندیم، اما فایده ای نداشت و فرزندمان فوت کرد. من هم از ترس اصل موضوع را به سامان نگفتم.

اعتراف به دومین جنایت

با اعترافات مادر قاتل، او بازداشت شد و ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند کودک یک ساله این خانواده نیز اسفندماه سال ۹۱ فوت کرده است.

به همین دلیل تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع به گرگان رفتند. تحقیقات اولیه نشان می داد کودک یک ساله به نام ابوالفضل توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل شده و مادر او ادعا کرده فرزندش هنگام شیر خوردن فوت کرده است.

از آنجا که ادعای مادر در هر دو مورد یکی بود ماموران به تحقیق از او پرداختند که مادر سنگدل به قتل دومین کودکش اعتراف کرد و گفت: ۲۴ اسفند ۹۱ همسرم دیر از سر کار آمد، برای این که بخوابد ابوالفضل را به اتاق دیگری بردم، اما او همچنان سروصدا و گریه می کرد. یک لحظه عصبانی شده و او را خفه کردم. بعد هم به خاطر عذاب وجدان خودکشی کردم، اما همسرم مرا نجات داد و به بیمارستان رساند. دو روز بعد پس از بهبودی مرخص شدم و به خانه آمدم. همسرم سامان من را دلداری می داد و برای این که موضوع را فراموش کنم به تهران آمدیم.

محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران دیروز پس از بازجویی دوباره از سپیده او را در قتل ابوالفضل قاتل ندانست و با توجه به این که کودک یک ساله دو روز بعد از خودکشی مادر فوت کرده و شش ساعتی نیز در خانه تنها بوده، دستور دستگیری سامان ـ پدر کودک ـ را به عنوان مقصر قتل کودک یک ساله صادر کرد.

این در حالی است که سپیده به اتهام قتل کودک دو ماهه اش همچنان در بازداشت به سر می برد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن