بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17234
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 تیر 94 1:04 ب.ظ

پایان ۸ ماه تجاوز وحشیانه به دختر همکلاسی + عکس

ثلاث – به گزارش پلیس میشیگان دانشجوی دانشگاه میشیگان به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربایی شناسایی و دستگیر شد. به گزارش ثلاث و به نقل از باشگاه خبرنگاران، “الی برونسون بردت” ۲۱ ساله به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در میشیگان پس از ربودن همکلاسی دانشجویش وی را به مدت ۸ ماه در منزل […]

ثلاث – به گزارش پلیس میشیگان دانشجوی دانشگاه میشیگان به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربایی شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ثلاث و به نقل از باشگاه خبرنگاران، “الی برونسون بردت” ۲۱ ساله به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در میشیگان پس از ربودن همکلاسی دانشجویش وی را به مدت ۸ ماه در منزل مسکونی اش در شرق میشیگان محبوس کرده و در این مدت مورد سوء استفاده جنسی و غیر اخلاقی خود قرار داده است.
بنابراین گزارش قربانی این حادثه پس از شکایت کردن از “الی برونسون بردت” به اداره پلیس مامورین توانستند او را دستگیری کنند.
همکلاسی ۲۰ ساله “الی” در اظهارات خود در دفتر پلیس گفت: در مدت ۸ ماهی که در اسارت “بردت” بودم مانند بردگان جنسی با من رفتار می‌شد.
دستگیری دانشجوی متجاوز بی‌شرم+ عکس
در ماه های اول اسارت این دانشجو به دلیل تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های بی‌شرمانه “الی برونسون بردت” مورد ضرب و شتم بی‌رحمانه وی قرار می گرفت.
تلاش های وی برای متواری شدن از این خانه وحشتناک بدلیل قفل و فعال بودن سیستم‌های امنیتی که توسط “بردت” فعال شده بود بی‌نتیجه می‌ماند.
“الی برونسون” و همکلاسی ۲۰ ساله‌اش هر دو از دانشجویان دانشگاه ایسترن در شرق میشیگان بودند. بنابر حکم قاضی دادگاهی که عصر امروز برگزار شد “الی برونسون بردت” به اتهام تجاوز به عنف محاکمه و به ۸ سال زندان محکوم شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن