بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17317
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 تیر 94 3:51 ب.ظ

ادعای یک فتوای عجیب درباره مبطلات روزه

ثلاث – روزنامه جمهوری اسلامی نوشت که سلفی‌ها مدعی شده‌اند چند تن از مراجع مشهور شیعیان، روابط جنسی را از جمله مبطلات روزه نمی‌دانند.

ثلاث – روزنامه جمهوری اسلامی نوشت که سلفی‌ها مدعی شده‌اند چند تن از مراجع مشهور شیعیان، روابط جنسی را از جمله مبطلات روزه نمی‌دانند.

به گزارش ثلاث ؛ این روزنامه به نقل از پایگاه مصرالیوم نوشته است: سلفی‌ها با ذکر نمونه‌های غیرواقعی و واهی از فتواهای مراجع شیعه مدعی شدند که چند تن از مشهورترین مراجع تشیع جویدن آدامس، سیگار کشیدن و روابط جنسی را از جمله مبطلات روزه نمی‌شمارند.

سلفی‌ها همچنین مدعی شدند علمای شیعه مجوز روزه نگرفتن در سرزمین‌هایی که زمان روزه‌داری آن‌ها طولانی است را صادر کرده و قایل به قضای روزمره در زمستان شده‌اند.

محمود مهنا، عضو هیات علمای الازهر با لحنی موهن ادعا کرد: «شیعیان گروه بدعت‌گری هستند که امور غیردینی را وارد دین کردند. آنان قرآن را تحریف می‌کنند و مصرف سیگار برای روزه‌دار را جایز می‌دانند.»

همچنین «علاءالسعید» مؤسس ائتلاف سلفی دفاع از صحابه نیز مدعی شد: «شیعیان قوانین متفاوت با اهل تسنن را وارد این روزه‌داری کرده‌اند و قائل به این مقوله هستند که باید با اهل تسنن مخالفت کرد، حتی اگر بر حق باشند.»

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن