بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17655
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 تیر 94 2:43 ب.ظ

طی هفته اطعام و اکرام در شهرستان کنگان

کمک رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران، قوت بیشتری میگیرد

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان گفت: در هفته اطعام و اکرام ایتام نیازمندان کمک رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران قوت بیشتری میگیرد.

 

DSC08012

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان کنگان، عبدالحسین رهبر مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان با اشاره به هفته اطعام و اکرام ایتام نیازمندان گفت: در این هفته کمک رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران قوت بیشتری میگیرد.

رهبر افزود: در این طرح خیران و نیکوکار ان به یاری خانواده های دارای سرپرست نیازمند شتافته و با حمایت های مادی و معنوی خود گره ای از مشکلات مددجویان باز می کنند.

وی خانواده های طرح محسنین را شامل خانواده های دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کار افتاده و مشکل دار عنوان کرد .

در راستای اجرای همین طرح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان در این کار پیشگام شده و ضمن دیدار با چند خانواده طرح محسنین کمکهای نقدی و جنسی به این خانواده ها اهدا ء کرد .

سرهنگ اکبا گفت: ما وظیفه داریم که به این خانواده ها رسیدگی کنیم و اگر اکنون لطف خداوند شامل حال ما شده و در این پست و مسئولیت هستیم از دعای خیر همین خانواده هاست و امیدوارم که خداوند ما را شرمنده این بندگان خوب خدا نکند.

 

اکبا اظهار داشت: بسیج سپاه پاسداران که خود از بدنه همین محرومین و مستضعفین است، یکی از سازمانهایی است که یار و یاور همین محرومین بوده و در کنار کمیته امداد حاضر به همه نوع فعالیتی می باشد؛ همچنان که در بحث بسیج سازندگی فعالیت دارد .

وی امادگی کامل خود را در رسیدگی به حل مشکلات نیازمندان این منطقه با کمیته امداد اعلام داشت.

 

DSC07888

توزیع ۲۰۰ سبد غذایی میان مددجویان کمیته امداد شهرستان کنگان توسط مرکز نیکوکاری علی بن ابی طالب

به مناسبت هفته اطعام و اکرام ایتام نیازمندان جشنی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار و مسئولین محلی و مددجویان تحت حمایت در مسجد علی بن ابیطالب برگزار شد .

در این آیین معنوی مراسم خطبه عقد یک زوج جوان نیز که هزینه ان توسط این مرکز تامین شده بود نیز انجام گرفت و بعد از ان تعداد ۲۰۰ سبد غذایی و ۲۵۰ پرس غذا بین نیازمندان توزیع شد.

 

DSC07907

DSC07934 DSC07928

//

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    شما اول به فکردکترمتخصص باشید بعد کلینک افتتاح کنید بیمارستان بدون دکتر مانده

  2. کنگان says:

    فکر کنم فقط یه مرکز نیکوکاری در کنگان باشه اون هم در کوزه گری و فقط به نظرم فقیر فقط در اون محل باشه

    متاسفیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن