بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18092
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 تیر 94 11:08 ق.ظ

امام جمعه کنگان در خطبه های نماز عید فطر:

قطعی مکرر و فروش آب به تانکرها در وضعیت بحرانی آب در کنگان

ثلاث – حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور بویژه جنوب گفت: در شرایطی که مردم از کمبود آب بشدت در مضیقه اند متاسفانه عده ای آب شهر را به جاهای دیگر و تانکرها می فروشند که با این امر باید برخورد شود.

حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور بویژه جنوب گفت: در شرایطی که مردم از کمبود آب بشدت در مضیقه اند متاسفانه عده ای آب شهر را به جاهای دیگر و تانکرها می فروشند که با این امر باید برخورد شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان آب و فاضلاب در شهرستان کنگان گفت: گلایه ما از سیاستهای کلی و مسئولان بالاتر است ، و انتظار جدی مردم از مسئولان مربوطه نگاه عادلانه در توزیع آب به شهرستان های جنوبی استان بویژه کنگان است.

خطیب نماز عید کنگان در فراز دیگر با تبریک موفقیت دیپلماسی سیاسی کشور در انرژی صلح آمیز هسته ای به رهبر فرزانه انقلاب ، دولت محترم بویژه ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده گفت: این پیروزی سیاسی با اشراف و مدیریت رهبری و با تلاش های دولت ، خصوصا مجاهدت صادقانه و مجدانه تیم مذاکره کننده کشورمان محقق شده است.

محمودی گفت: در صورتی که طرف مقابل نقض پیمان نکند ، این توافق برکاتی برای کشور و دنیا خواهد داشت.

وی با اشاره به دغذغه های رهبری در خصوص لزوم ملاحظه با دقت در متن توافق و قرار گرفتن در مسیر قانون گفت: قوای سه گانه بویژه دولت محترم بایستی مراقب خدعه های دشمن و نقض عهدهای طرف مقابل باشند.

امام جمعه کنگان در پایان این فراز اظهار نمود: تسلیم شدن امروز دشمن حاصل مقاومت دهها ساله ملت بزرگ ایران به زعامت رهبری فرزانه انقلاب است.

محمودی در فراز دیگر خطبه ها فراهم کردن بستر ازدواج آسان جوانان را از ضروریات جامعه و تکلیف همگانی دانست و عنوان داشت: همه در برابر ازدواج جوانان مسئول اند.

وی با تبریک عید سعید فطر گفت: آنچه مهم است حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان و به تعبیری پایان رمضام بایستی آغاز زندگی مبارک بر مبنای دین باشد.

امام جمعه با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان به ۲ انتخابات پایان سال جاری اشاره و با بیان اهمیت و جایگاه رفیع شورای نگهبان گفت: دشمنان نظام و انقلاب مترصد تخریب و تضعیف جایگاه شورای نگهبان اند و بایستی مراقب توطئه های شوم دشمن بود.

لزوم احداث مسجد در برخی محلات و مرمت مساجد قدیمی شهر ، توجه به رعایت عفت و پاکدامنی در ساحل و ایجاد بستر گردشگری سالم و شرعی در سواحل از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود. 

ابوذر حسین پور

نظرات

  1. خ پاسداران says:

    خداییش اداره اب دیگه شورش دراوردن.هر روز دارن چند دقیقه زودتر آب رو مردم قطع میکنن.از اونور دارن آب رو تانکرا میفروشن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن