بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18399
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 مرداد 94 1:36 ب.ظ

چند کلامی در وصف حسن غلامی

ثلاث – نیما خرمائی پور : حسن غلامی مجری برنامه شو نشینی و یکی از هنرمندان توانمند استان بوشهر و کشور است.

ثلاث – نیما خرمائی پور : حسن غلامی مجری برنامه شو نشینی و یکی از هنرمندان توانمند استان بوشهر و کشور است.نیما خرمایی پور او در کارنامه خود آثار هنری زیادی را در عرصه سینما و تلویزیون بجای گذاشته است که شو نشینی بواسطه معروفیت و روزانه بودن برنامه برای همه ایرانیان دوستدار بوشهر و حسن نام آشناست. شخصیت حسن را همیشه خارج از قالب طنز و بازیگری بررسی کردم. شخصیتی دوست داشتنی، زود جوش، پرشور، شدیدا عاطفی با دلی پر از درد و رنج که اگر سفره دلش باز شود (تاکنون بازنشده و هیچ کس از دل این هنرمند خبری ندارد) شاید خیلی از ما تحت تاثیر قرار بگیریم. حسن را از طریق دوست عزیز، همراه همیشگی و برادربزرگم فرزان اسدی میشناسم. حسن غلامی با نام هنری حنل تنها یک هنرمند نیست، او فرد خیّر، خیر خواه، یاری رسان و بی ادعاست. او دوست و دوستدار همه ملت ایران است. اگر با حنل همسفر شوید متوجه خواهید شد او در همه جای ایران زمین کلبه ای دارد در قلب تک تک دوستدارانش. اگر کمی با او بنشینید به تئوری خنده درمانی اعتقاد راسخ پیدا میکنید. هیچوقت از درد و رنج با شما سخن نمی گوید که باعث دلتنگی و کدورت شما شود. حنل همواره دوست دارد مردم را دور از غم و غصه و کسالتهای روحی و جسمی ببیند. تجربه زیادی در زندگی بواسطه مطالعات، تحقیقات و نشست و برخواست با بزرگان و علما کسب کرده است. همنشینی با او دانشگاهی است که در کمترین زمان بیشترین واحدهای تحصیلی را در زمینه های هنری و اجتماعی میتوان گذراند. او هرچه تجربه دارد در طبق اخلاص با دیگران به اشتراک میگذارد. اگر کسی ادعای دوستی با حسن را دارد بداند که او یک دوست واقعی است. در بدترین شرایط میتواند یار و همراه شما باشد. بیشتر ساعات شبانه روز را بیدار است و تقریبا از خواب متنفر است. کمتر پیامی در موبایلش بی پاسخ می ماند. در شبکه های اجتماعی مجاز دوستدارانش را ارج مینهد همانگونه که ایشان، وی را احترام میگذارند.

از نظر بنده (شاید نظر شما خوانندگان و خود آقای غلامی این نباشد) اما حسن یا حنل ما یک اشکال دارد و آنهم این که در استان محروم بوشهر چشم به جهان گشوده است. کم لطفی هم استانی هایش باعث شده که حسن غلامی کمتر در دایره هنرمندان بدرخشد. فعالیتهای وی همچنان از سوی بعضی از هم استانیهایش به نادرستی و از روی ناشیگری مورد انتقاد و حمله قرار میگیرد. بی شک اگر حسن غلامی، زاده استان و یا دیار دیگری از کشورمان بود امروز او را با افتخار به کشور و به جهان معرفی میکردند.

اما همه اینها دلیلی نمیشود که حسن نا امید گردد. ناامیدی در فرهنگ لغت حسن واژه ای است بی معنا. شاید همین امر باعث کم خوابی او باشد. چون همواره امیدوار است اتفاقی نو، زندگی او را متحول کند و بعضا هم اینگونه بوده. حسن قصه ما سرشار است از انرژی مثبت بسختی میتوان پذیرفت و باور کرد که در انتهای یک روز پر از تلاش و خستگی با حسن غلامی بنشینی و برای نیم ساعت گپ و گفت برنامه ریزی کنی و این گفتگو تا صبح و طلوع آفتاب ادامه داشته باشد. (من سعادت و تجربه همنشینی در چنین شرایطی با جناب آقای غلامی را داشته ام). اینقدر در گفتارش انرژی مثبت است و آنها را با تو به اشتراک میگذارد که گذر زمان و حوادث روز را فراموش میکنی. حسن غلامی این روزها در تهران مشغول ایفای نقش در سریالی است بنام “دست به نقد” که از شبکه نسیم در حال پخش است. حمایت شما از ایشان از طریق معرفی اش در شبکه های مجازی، تماشای این سریال از شبکه نسیم و همچنین معرفی این سریال به سایرین میتواند نقش موثری در تشویق این بازیگر جنوبی بی ادعا و حمایت از آثار هنری وی داشته باشد.

پایدار باشید

نظرات

  1. كوكا says:

    باسلام
    حسن غلامی مردی برای تمامی فصول مردی که خنده وطنز ریشه دراعماق وجودش دارد.
    متاسفانه مردم کنگان نمیدانند حسن غلامی کیه وچه توانایی هایی داره.حسن مابه تو افتخارمیکنیم.

    • pegah says:

      از اونجایی که آقا حسن از اعتماد به نفس بالایی برخوردارن و گوینده سخنی مثل تو دارن و تونستن نظر شخصی رو اینگو برانگیزند من به جنابشان افتخار میکنم حسن غلامی شناخته شده اند با تشکر از زحماتش ‌.

  2. محمد دراهکی says:

    حسن مرد دوست داشتنی جنوب ایران،با صفا و صمیمی و دلسوز و کسی که همواره به جنوبی بودن خود افتخار کرده و می کند.ایشان با همان صداقت و صمیمیتی که در پس دوربین های فیلمبرداری تصویری از ایشان را در تلویزیونهای خانگی در قالب نمایش می بینیم در وجود ایشان نیز در ورای این دوربین ها همان صداقت را می بینی .صداقتی که این روزها کمتر در هنرمندان و ورزشکاران و سیاسیون و سایر اشخاصی که به نوعی شهرتی بر هم زده اند سراغ داریم اما ایشان به لطف همین صداقت در ذره ذره دل هر بوشهری نیز جایگاه و پایگاهی دارد و فقط به عشق مردم با تمام وجودش ایفای نقش می نماید.حسن جان دوست داریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن