بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18676
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 مرداد 94 10:56 ب.ظ

جعل عنوان نفر برتر کنکور امسال استان بوشهر توسط دیر نیوز

پارس خلیج:نکته بسیار جالب این است که تمام سایت ها با کپی از یک سایت با مطالب غیر موثق و غیر واقع، نفر اول کنکور در استان را از شهرستان دیر عنوان کرده اند که این موضوع توسط آموزش و پرورش شهرستان کنگان رد شده است. به گزارش پارس خلیج :یکی از سایت های دیر […]

پارس خلیج:نکته بسیار جالب این است که تمام سایت ها با کپی از یک سایت با مطالب غیر موثق و غیر واقع، نفر اول کنکور در استان را از شهرستان دیر عنوان کرده اند که این موضوع توسط آموزش و پرورش شهرستان کنگان رد شده است.

به گزارش پارس خلیج :یکی از سایت های دیر اینروزها سعی دارد با هر روشی از تهمت زدن به سایت های مشهور استان گرفته تا جعل عنوان نفرات برتر کنکور تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهد.

 

در حالی که خبر نفر اول کنکور سراسری در استان بوشهر توسط خانم معصومه نوروزی از دبیرستان اندیشه کنگان با رتبه ۲۴ در رشته ریاضی فیزیک در برخی سایت های استان و شهرستان کنگان به درستی منتشر شده بود اما یک سایت خبری در دیر با جعل این عنوان می خواست این عنوان و این افتخار بزرگ را به نام دیر به ثبت برساند که خوشبختانه  معاون آموزشی و نوآوری اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث این ادعای دروغین دیر نیوز را رد کرد و گفت:  کسب رتبه ۲۴ توسط خانم معصومه نوروزی که به عنوان نفر اول استان محسوب می شود را نیز به خانواده ایشان و جامعه فرهنگی شهرستان کنگان تبریک می گوییم.

فدایی دولت تصریح کرد: متاسفانه چند سایت خبری استان به اشتباه خانم نوروزی را داوطلب شهرستان دیر عنوان کرده اند که این موضوع صحت ندارد. این داوطلب هم کنگانی است و هم در دبیرستان کنگان تحصیل کرده و هم در حوزه کنگان کنکور داده است.

سایت خبری ثلاث متعلق به شهرستان کنگان و یکی از سایت های پربازدید کننده این شهرستان امروز نوشت: نکته بسیار جالب این است که تمام سایت ها با کپی از یک سایت با مطالب غیر موثق و غیر واقع، نفر اول کنکور در استان را از شهرستان دیر عنوان کرده اند که این موضوع توسط آموزش و پرورش شهرستان کنگان رد شده است. معصومه نوروزی متولد و ساکن کنگان است؛ در دبیرستان اندیشه تحصیل کرده و کنکور خود را نیز در حوزه کنگان داده است.

 

 

رتبه های داوطلبان شهرستان کنگان در کنکور سراسری ۹۴ نیز به شرح زیر است:

 

معصومه نوروزی از دبیرستان اندیشه بندر کنگان حائز رتبه ۲۴ ریاضی فیزیک در کنکور شد. وی نفر اول کنکور در سطح استان بوشهر نیز به شمار می اید.

فاطمه احمدی رتبه ۷۶۸ ریاضی فیزیک از مدرسه اندیشه

زینب اسدالله زاده رتبه ۴۰۰ علوم تجربی از مدرسه فاطمه زهرا(س)

مهسا مجیدی رتبه ۱۰۰۰ زبان انگلیسی از مدرسه اندیشه

الهام رزم جو رتبه ۱۰۰۷ رشته هنر از مدرسه اندیشه

زهرا محمدی رتبه ۳۰۰ زبان انگلیسی از مدرسه اندیشه

علی حاج علی کنگانی  رتبه ۴۰۰ زبان انگلیسی از مدرسه ملاصدرا

بدریه محمدی رتبه ۵۰۰ زبان انگلیسی از مدرسه اندیشه

 

نتیجه گیری: نتیجه کنکور ۹۴ برای شهرستان کنگان نشان از عزم و تلاش داوطلبان، آموزش و پرورش شهرستان، مشارکت منطقه ویژه پارس و دلسوزی دبیران بومی دارد. رتبه ۲۴ باید سرآغازی دوباره برای بهبود رتبه کنکور شهرستان در سال آینده باشد و در این راه تمام ظرفیت ها باید در اختیار آموزش و پرورش شهرستان و داوطلبان گذاشته شود.

Untitled-133

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن