بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18702
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 مرداد 94 3:02 ب.ظ

نشست مدیر کل بهزیستی استان با فرماندار کنگان انجام شد

ثلاث- مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به همراه جمعی از معاونین خود با فرماندار کنگان دیدار و گفتگو کرد.

ثلاث- مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به همراه جمعی از معاونین خود با فرماندار کنگان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، دکتر اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با حضور در فرمانداری کنگان با عباس جمشیدی فرماندار دیدار و پیرامون مسائل مختلف حوزه بهزیستی و نحوه بهبود خدمات رسانی به اهالی خصوصا خانواده های تحت پوشش بهزیستی و همچنین چگونگی افزایش جلب مشارکت های مردمی در شهرستان کنگان بحث و تبادل نظر نمود.
در این دیدار فرماندار کنگان با اشاره به آمار بالای افراد معلولین، از کار افتاده و بی سرپرست گفت: بهزیستی بعنوان نهاد حمایتی افراد آسیب پذیر جامعه، نقش موثری را در کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی می تواند ایفا کند.
عباس جمشیدی به ضرورت توجه به معلولان، جامعه هدف بهزیستی حمایت مادی و معنوی، توسعه مشارکت مردمی، مناسب سازی معابر و تکریم ارباب رجوع تاکید نمود.
فرماندار کنگان از خدمات بهزیستی در رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه تشکر و قدردانی کرد و بر گسترش خدمات از جمله تامین مسکن، درمان بویژه معیشت آنان تاکید کرد.

در این دیدار مدیر کل بهزیستی استان موضوعات مختلفی از جمله افزایش مستمری- تامین مسکن- اشتغال مدد جویان را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

دکتر اسدی راد گفت: ما وظیفه داریم با حداکثر تلاش جمعی و هماهنگی با سایر دستگاه ها شرایط مناسبی را فراهم سازیم و لازم است تا سایر دستگاه ها در زمینه بهتر شدن ارتقا شرایط زندگی مددجویان با بهزیستی تعامل و همکاری داشته باشند.
وی افزود: جامعه ای پیشرفته است که بتوان توانمندیهای خود را آشکار کند.
اسدی راد گذری نیز به اهداف کمیته مناسب سازی محیط برای معلولین زد و خواستار تشکیل منظم این کمیته گردید و تصریح نمود: نیاز است با مشارکت همه مردم و بخش های خصوصی و دولتی زیر ساخت های لازم برای سالمندان و معلولان جامعه مورد توجه قرار گیرد.

احمد خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در خصوص آسیب های ناشی از خورده فرهنگها – آموزش قبل از ازدواج – مشاور معلول و اجرای برنامه های با نشاط برای معلولین مطالبی را ارائه کرد.

  • شایان ذکر است بهزیستی کنگان ۲۰۷۵ نفر در حوزه اجتماعی – توانبخشی و پیشگیری تحت پوشش دارد. 

 

 

 

۱ ۳ مدیرکل بهزیستی

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    از کارکنان بهزیستی کنگان تشکر می کنم من پارسال یه کاریی تو این اداره داشتم خداییش خیلی راهنمایی کردن و شاید در کمترین زمان کارم انجام شد باز هم تشکر می کنم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن