بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19009
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 مرداد 94 10:49 ق.ظ

امینی:

سهم نیروی کار بومی استان در پتروشیمی بوشهر به ۷۱درصد رسید

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پس از مذاکرات و رایزنی های فشرده، سهم ۷۱درصدی برای کارجویان استان در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر مورد لحاظ قرار گرفت و تعداد ۱۸۰نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پس از مذاکرات و رایزنی های فشرده، سهم ۷۱درصدی برای کارجویان استان در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر مورد لحاظ قرار گرفت و تعداد ۱۸۰نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، یوسف امینی مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این خبر افزود: در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر که در هفته آخر خرداد ماه سال جاری با نظارت این سازمان برگزار شد متقاضیان اشتغال در این پتروشیمی به رقابت علمی با یکدیگر پرداختند و نهایتا پس از آزمون کتبی و مصاحبه فنی، تعداد ۲۵۲نفر در این پتروشیمی به صورت رسمی و پیمانی جذب شدند.

امینی با تاکید بر رعایت سهمیه استخدامی نیروی کار بومی استان بوشهر گفت: پس از مذاکرات و رایزنی های فشرده، سهم ۷۱درصدی برای کارجویان استان بوشهر لحاظ شد و تعداد ۱۸۰نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به استخدام ۸۰نفر در مقطع تحصیلی دیپلم در پتروشیمی بوشهر گفت: ۱۰۰درصد نیروهای مورد نیاز این پتروشیمی در مقطع تحصیلی دیپلم از نیروی کار بومی استان بوشهر استخدام شده اند.

امینی با اشاره به تاکیدات مقامات عالی صنعت نفت نسبت به اشتغال نیروی کار شهرستان عسلویه و با پیگیری ویژه مهندس یوسفی مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس تعداد ده نفر از فارغ التحصیلان رشته های فنی شهرستان عسلویه خارج از روال آزمون یاد شده در این پتروشیمی به صورت استخدام رسمی به کار گرفته شدند.

وی در پایان تاکید کرد جذب نیرو در شرکت های نفتی، گازی و پتروشیمی منطقه ویژه صرفا از طریق مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و با رعایت سهم ۵۰درصدی نیروی کار بومی انجام می پذیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. امین says:

    اصلا نتایج نیومده که این اقا همچین حرفی زده و بگه ما همچین کاری کردیم

  2. زهرا says:

    اره فقط در حد آمار بله که به ۷۱ درصد میرسه مثل تورم که از ۱۴ ردصد بالاتر نیمره ولی من نمیدونم چرا قیمت همه چیز البته بجز طلا رفته بالا … نکنه با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. کنگونی says:

    سهم استان رعایت شده است اما متاسفانه سهم مردم اطراف تاسیسات مسموم رعایت نشده است سهم شهرستان کنگان و عسلویه وجم ه رعایت نشده واهمیت هم ندارد

  4. علی says:

    از غیب آمار داده وقتی هنوز نتایج اعلام نکردن

  5. محمد says:

    من فکر میکنم آمار ۷۱ درصد مربوط به شهرستان دیر باشه !!!
    آقای امینی بیشتر از اینکه به فکر مردم کنگان و دیر باشه به فکر مردم دیره .
    باید یه مسئوا از شهرستان های کنگان و دیر به جای او بره وگرنه هیچ فایده ای نداره .

  6. کنگونی says:

    جالبه من از هرکدوم از بچه های کنگون پرسیدم تو آزمون چکار کردین گفتن رد شدیم فکر کنم ۷۱% فقط مربوطبهبوشهرن نه کنگون و دیر و جم و عسلویه

  7. امین says:

    اقایون خبرنگار میشه امار در بیارین ببینین این ۷۱ درصدی که گفتن چجوری گفتن نتایج زده نشده

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن