بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19056
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 مرداد 94 0:34 ق.ظ

خانه ریاضیات کنگان افتتاح شد + تصاویر

ثلاث : خانه ریاضیات شهرستان کنگان استان بوشهر روز دوشنبه در آیینی افتتاح شد.

به گزارش ثلاث رییس خانه ریاضات استان بوشهر در این آیین گفت: خانه ریاضیات کنگان با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز به کار کرده است و انتظار داریم سال آینده اعتبار بیشتری برای این مرکز تامین شود.
طاهر یزدان پناه افزود: با افتتاح خانه ریاضیات درشهرستان های بوشهر، دشتستان و کنگان و بهره گیری از استادان مجرب زمینه ارتقای سطح علمی علاقه مندان به رشته ریاضی دراین مناطق فراهم شده است.
وی اضافه کرد: در صورت تمایل و همکاری مناسب با خانه ریاضیات استان بوشهر برای راه اندازی خانه ریاضیات در سایر شهرستان های استان بوشهر آمادگی داریم.
یزدان پناه از همکاری مسوولان کنگان از جمله فرماندار، امام جمعه، شورا و شهرداری، آموزش و پرورش این شهرستان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در راه اندازی خانه ریاضیات شهرستان کنگان تقدیر کرد./ ابوذر حسین پور

خانه-ریاضیات-کنگان (۱) خانه-ریاضیات-کنگان (۲) خانه-ریاضیات-کنگان (۳) خانه-ریاضیات-کنگان (۵) خانه-ریاضیات-کنگان (۶) خانه-ریاضیات-کنگان (۷) خانه-ریاضیات-کنگان (۸) خانه-ریاضیات-کنگان (۹) خانه-ریاضیات-کنگان (۱۰) خانه-ریاضیات-کنگان (۱۱)

نظرات

  1. ناشناس says:

    جا مکانش کجاس تا بریم ثبت نام کنیم

  2. parvaaz parvaazy says:

    با تبریک از اینکه کلاس ریلضی تشکیل شده .لازم به تذکر که به هر طریق ممکن نحوه آموزش آنرا در دسترس علاقهمندان با کمترین هزینه ممکن بگذارید . تا دانش آموختگان این رشه مهم به لذت دنیای ریاضی آگاه شوند.وآنرا در پیش برد خودشان ودیگر هموطنان عزیز یاری رسان باشند.متشکرم.

  3. ْسعيد says:

    افتتاح واقعی؟
    آدرس کجاست؟
    یا از این افتتاح هایی که هر سال سالگردش هست و به جایی نمی رسه؟

  4. کار پسندیده ای است .به امید موفقیت هر چه بیشتر دانش اموزان و دانشجویان کنگان

  5. ابراهیم احمدی says:

    بلوار امام جنب اداره تبلیغات

  6. ارشام says:

    سلام کسی شماره تلفن ازش نداره من هرچه میرم تعطیل

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن