بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19098
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 مرداد 94 8:52 ق.ظ

ایرانجوان به استانداری می رسد،شاهین به شهرداری

ثلاث – شب گذشته نشستی در دفتر استاندار با حضور اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شده که در آن مصطفی سالاری ضمن اشاره به درخواست بالای جوانان و فوتبال دوستان جهت احیای شاهین بوشهر، خواستار مشارکت شورای شهر و شهرداری مرکز استان در این خصوص شده است.

ثلاث: شورای شهر بوشهر ظهر امروز (دوشنبه) در نشستی فوق العاده و غیرعلنی درباره تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ثلاث: شب گذشته نشستی در دفتر استاندار با حضور شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شده که در آن مصطفی سالاری ضمن اشاره به درخواست بالای جوانان و فوتبال دوستان جهت احیای تیم شاهین، خواستار مشارکت شورای و شهرداری مرکز استان در این خصوص شده است.

براین اساس، استاندار خبر داده که براساس توافقی که با گودرزی وزیر ورزش داشته، امتیاز یک تیم دسته دومی به بوشهر اختصاص می یابد که انتظار دارد توسط شورا و شهرداری مدیریت شود.

استاندار نامگذاری این تیم را برعهده شورا و شهرداری بوشهر گذاشته، ولی پیشنهاد کرده با توجه به سابقه و محبوبیت باشگاه شاهین در میان فوتبال دوستان، در نام تیم جدید از کلمه شاهین استفاده شود.

استاندار همچنین وعده داده در صورت موافقت با پیشنهادش جهت تیم داری، از محل ارزش افزوده اعتبارات بیشتری را جهت جبران هزینه ها به شهرداری مرکز استان انجام می دهد، ضمن اینکه قول ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در محلات تا دهه فجر از اعتبارات استانی را داده که با توجه به زمین های افتتاح شده طی ماههای گذشته و پروژه های در دست اجرای شهرداری، شهر بوشهر از نظر زیرساخت ورزش محلات در وضعیت مناسب تری قرار می گیرد.

برپایه این گزارش، سالاری با اشاره به اینکه برای تیم با سابقه ایرانجوان نیز پیگیر حامی مالی می باشد و تا آن زمان استانداری به این تیم کمک خواهد کرد، گفته: با توجه به اینکه ۹ میلیاردتومان از اعتبارات استان برای تکمیل ورزشگاه جدید بوشهر تا پایان امسال تخصیص یافته، ضرورت دارد دو تیم ریشه دار شاهین و ایرانجوان احیا و ساماندهی شوند تا زمینه استفاده از این زیرساخت فراهم شود.

گفته می شود در این جلسه از هویت باشگاه شاهین هم سخن به میان آمده است.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس، یکی از اعضای شورای شهر بوشهر خطاب به سالاری گفته که آیا با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی و نهادن نام شاهین بر روی آن، هویت گذشته این باشگاه احیا و در افکار عمومی با پذیرش مواجه می شود که استاندار هم در پاسخ تصریح کرده: با توجه به بدهی بالای ۷ میلیارد تومانی باشگاه شاهین و مشکلات مالکیتی آن، عملا امکان احیای آن نیست و یکی از راهکارها گرفتن امتیاز یک تیم دیگر و شرکت با نام شاهین است.

نظر شورای شهر بوشهر مثبت است

قرار شده شورای شهر بوشهر بعد از ظهر امروز در جلسه ای فوق العاده و غیرعلنی در خصوص پیشنهاد استاندار جهت تیم داری در لیگ دسته دوم تصمیم گیری کند.

گفته می شود هزینه مالی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حدود دو میلیاردتومان برآورد می شود.

البته برخی اعضای شورای شهر بوشهر با تیم داری و هزینه در ورزش حرفه ای مخالف بوده و معتقدند با وجود مشکلات فراوان در این شهر، باید اعتبارات موجود را به سمت رفع این مشکلات هدایت کرد، در عوض گروهی که اکثریت اعضای شورای شهر را شامل می شوند معتقدند اگر تیم داری شهرداری بتواند شور و هیجان دیگری به ورزشگاه پیر این شهر دهد و یکی از مطالبات جوانان را برای پاسخ دهد، می تواند بازخورد خوبی در جامعه داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه امروز ظهر شورای شهر بوشهر چه خواهد بود، هرچند به احتمال قوی با تیم داری در لیگ دسته دوم با نام مشابه شاهین موافقت می شود.

در همین زمینه استاندار بوشهر با بیان اینکه شاهین و ایرانجوان بوشهر از پرطرفدارترین تیم‌های مورد حمایت مردم بوشهر هستند، گفت: در نشستی که با وزیر ورزش و جوانان انجام شد، وی برای تأسیس تیم فوتبال جدید شاهین بوشهر موافقت کرد و مقرر شد این تیم در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور حضور یابد.

سالاری در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اضافه کرده: طی نشستی با حضور اعضای شورای شهر بوشهر، مقرر شده تیم شاهین با پسوندی که شورای شهر بوشهر مصوب می‌کند مورد حمایت مالی قرار گیرد.

سالاری خاطرنشان کرد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز مورد حمایت قرار خواهد گرفت که در این زمینه نشست‌هایی با مدیران عامل صنایع پتروشیمی، نفت و گاز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن