بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19233
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 مرداد 94 1:59 ب.ظ

جامعه پویا قدر هنرمندانش را می داند

تجلیل از برندگان مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث+عکس

اختصاصی ثلاث- تجلیل از برندگان مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در استودیو عکاسی زوم برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث، در ادامه روند رو به رشد بحث توسعه هنر عکاسی در منطقه و اعتلای نام کنگان به وسیله این ابزار بسیار قوی و موثر، تور عکاسی سیراف به خواست جوانان شهرستان کنگان به همت عکاسی زوم و با همکاری و همفکری نهادهایی مانند فرمانداری، فرهنگ و ارشاد شهرستان، موسسه سیراف پارس، پتروپارس و سایت خبری تحلیلی ثلاث برگزار شد.

باید اشاره کنیم که یکی از اهداف مهم این تور عکاسی، حفظ میراث فرهنگی، تنها هویت تاریخی منطقه و یکی از مهمترین مستندات تاریخی خلیج فارس بود.

روندی که از ابتدای امسال برای موضوع عکس در شهرستان در نظر گرفته شده، سلسله وار تا پایان سال جاری که چهارمین جشنواره عکس ثلاث است، مرتبط می شود و در این فاصله زمانی و به شکل های مختلف موضوع عکس و عکاسی در شهرستان مطرح و انجام خواهد شد.

تفاوت ملموس کار را باید جایی دنبال کرد که هنر عکاسی توسط همین جوانان پر شور و علاقه مند در دل و متن جامعه انجام می شود و لذا می توان امیدوار بود که این روند بتواند یک جریان فرهنگی هنری را نیز در منطقه ایجاد کند؛ منوط به همکاری، تعامل و مشارکت همه اقشار و نهادها در کنار فعالان این عرصه مانند سایت خبری ثلاث، عکاسی زوم، انجمن عکاسی شهرستان و… است.

 

بعد از ظهر روز گذشته که همزمان بود با میلاد حضرت معصومه (س)، از برندگان مسابقه” عکس از نمایشگاه ثلاث” در محل عکاسی زوم تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

چندی پیش این مسابقه عکس به همت سایت خبری ثلاث برگزار شده بود. جوایز نقدی این مسابقه از طرف دانشگاه پیام نور کنگان، دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان و عکاسی زوم بود.

این برنامه در استودیو زوم و در میان دکور، نور و فون های مجهز برگزار شد. این فضای هنری در نوع خود برای حاضرین بسیار جذاب بود و باعث تحسین اکثریت هنرمندان نیز شد.

برنامه تجلیل در ادامه به نشست صمیمی با موضوع عکس نیز تبدیل شد.

حسن مختارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان در این برنامه گفت: خداوند منان را شاکرم که هم اندیشی وهم فکری قبیله فرهنگ وهنر و حمایت مسولین امر در پروسه ای که مدتها به نوعی اغاز شده، هم اینک به لطف و صفای جمع کثیری از جوانان هنرمند و اصحاب رسانه در این شهرستان ترسیم کننده اینده زیبای توسعه مقوله اندیشه پویا درجامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جمع تلاشگران عرصه هنر عکاسی وعاشقان میراث فرهنگی، تقدیری میداریم از همت و پویایی بیرق بدستان مقوله توسعه همه جانبه شهرستان؛ من نگاه مهربان همگان را ستوده و به آن افتخار می کنم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان افزود: شایان توجه است که علاوه بر حرکت اخیر، دیگر جوانان هنرمند دیارمان در روزهای اینده با تلاش دیرین خویش حامل برنامه های تخصصی در زمینه موسیقی، نمایش و شعر وداستان خواهند بود.

مختارزاده اضاف در پایان ضمن تقدیر از همه یاران همراه به ویژه تقدیر میدارم از دو جوان تلاشگر اقایان مهدی احمدی ومصطفی صفایی به پاس عاشقانه های تلاششان.

 

زبان هنر گویاترین و هنرمندان از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند

در ادامه احمد خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: اعتقاد دارم زبان هنر گویاترین زبان است و هنرمندان تاثیر گذارترین افراد هستند.

جامعه پویا قدر هنرمندانش را می داند

وی اظهار داشت: جامعه ای زنده و پویاست که قدر و منزلت و جایگاه هنرمندانش را بداند.

خاکنژاد عنوان کرد: هنر مرز نمی شناسد به همین دلیل در میان ما هستند افرادی از شهرهای مختلف که حضور دارند و هنرنمایی کرده اند و لذا این امر باعث ارتباط بیشتر خواهد شد.

وی خاکرنشان کرد: برنامه امروز، بیانگر گوشه ای از توان و ظرفیت هنرمندان ما در حفظ و حراست از داشته های ماست که البته نیاز به حمایت بیشتر دارد.

معاون سیاسی فرماندار کنگان گفت: از همه دست اند کاران تور عکاسی سیراف از جمله استاد مختار زاده ، سایت خبری ثلاث و به ویژه جناب مصطفی صفایی، عکاسی زوم و اختصاصا هنرمند توانمند جناب مهدی احمدی وهمکارانشان، موسسه سیراف پارس جناب محمد کنگانی تلاشگر عرصه میراث فرهنگی، شهرداری و شورای شهر سیراف، شهرداری و شورای شهر کنگان و شرکت پترو پارس  تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با همکاری هم مسیر حرکت این عزیزان را هموار سازیم.

 

اقدام برای شناسنامه دار کردن میراث و مراکز گردشگری شهرستان کنگان

خاکنژاد گفت: ما برای حفاظت از میراث فرهنگی و مراکز گردشگری شهرستان کاری گروهی را آغاز کرده ایم که ان شاء الله با همکاری علاقمندان این عرصه ضمن شناسنامه دار کردن میراث و مراکز گردشگری نسبت به معرفی آن نیز اقدام خواهد شد.

در این برنامه، نماینده دانشگاه پیام نور کنگان و دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز هدایا به نفرات برتر تقدیم شد.

 

 

عکس: حمیده عبدالله زاده- فرناز بختیار پور

 

 

 

مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۳) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۴) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۶) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۸) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۹) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۰) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۱) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۲) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۳) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۴) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۵) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۶) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۷) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۸) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۱۹) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۰) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۱) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۲) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۳) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۴) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۵) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۶) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۷) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۸) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۲۹) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۳۰) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۳۱) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۳۲) مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۳۳)مسابقه عکس از نمایشگاه ثلاث ۱ (۵)

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    بی عدالتی در انتخاب عکس. مسابقه از پارسال هم مسخره تر بود

  2. ناشناس says:

    عکس ها بی کیفیت و لرزش توشون محسوس بود
    ضمنا ثلاث دیگه عکس بود نزدی …

  3. ای خوشن آدم عکس از خودش بگیره و جایزه برای خودش بده واقعا باعث دل خوشی خودش می شه

  4. رهگذر says:

    تعریف عروس رو کی میکنه؟!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن