بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19474
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 30 مرداد 94 1:22 ق.ظ

وزیر کار: یارانه‌های افراد غیر نیازمند حذف می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بدنبال آن هستیم تا با حذف یارانه‌های طبقات پردرآمد، برای مردم کم درآمد شغل ایجاد کنیم، گفت: یارانه‌های افراد غیر نیازمند حذف می‌شود. ، علی ربیعی ظهر امروز در میان جمعی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و شالیکاران در سالن اجتماعات شهید باهنر لاهیجان اظهار کرد: با […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بدنبال آن هستیم تا با حذف یارانه‌های طبقات پردرآمد، برای مردم کم درآمد شغل ایجاد کنیم، گفت: یارانه‌های افراد غیر نیازمند حذف می‌شود.
، علی ربیعی ظهر امروز در میان جمعی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و شالیکاران در سالن اجتماعات شهید باهنر لاهیجان اظهار کرد: با تیم کامل به گیلان آمده‌ام تا پیشرفت و وضعیت روستاها و شهرهای گیلان را از نزدیک مشاهده کنم.وی با بیان اینکه خانواده تعاون خانواده بسیار بزرگی است، گفت: گیلانیان افراد فرهیخته و بزرگی را در بخش‌های سیاسی و اجتماعی کشور دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در زمانی دولت یازدهم کار را شروع کرد که ناامیدی مردم زیاد بود و زندگی بر مردم سخت می گذشت.

ربیعی با بیان اینکه در دولت گذشته ارزش هر هزار تومانی به ۵۶۰ تومان رسیده بود، خاطرنشان کرد: در بهترین حالت سالی هفت هزار شغل در کشور ایجاد می‌شد و دود دودکش‌های شهرهای صنعتی مشاهده نمی‌شد.

وی افزود: قفلی که بر صنایع زده می‌شد دل مردم را به درد می‌آورد اما در دولت یازدهم عهد بسته‌ایم با مردم صادق باشیم و آمار جعلی به مردم ندهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا حتی برای یک ریال کسی تصمیم غلط نگیرد.

ربیعی اضافه کرد: دولت حاضر را به خاطر کارهایی که نکرده است باید ستود زیرا دولت گذشته آب نبات‌های کوتاه مدت به مردم می‌داند و به گرسنگی دراز مدتشان توجهی نداشت؛ این درحالی است که ما برنامه داریم با حذف یارانه‌های طبقات پردرآمد برای مردم کم درآمد شغل ایجاد کنیم.

وی گفت: آینده بهتر از امروز است و خوشبختانه با شرایطی که پیش آمده در استان گیلان شاهد هستیم وضعیت اشتغال رو به بهبود است.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: فانوس کم نور اقتصاد و تعاون به کنار رفته و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است فیتیله بخش تعاون در اقتصاد کشور بالا کشیده شده است./ ایسنا

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن