بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19841
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 شهریور 94 11:02 ب.ظ

۴۰ فعال فرهنگی مساجد شهرستان کنگان به حرم امام رضا (ع) اعزام شدند

ثلاث- قریب به ۴۰ نفر از فعالان فرهنگی مساجد شهرهای کنگان و بنک و روستای برکه چوپان ( از توابع شهرستان کنگان) همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) ، به همت دفتر امام جمعه کنگان به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

 

رییس دفتر امام جمعه کنگان چهارشنبه در آیین بدرقه زائران حرم مطهر رضوی گفت: اعزام زائر به حرم مطهر رضوی برای ششمین سال متوالی است که توسط این دفتر با مشارکت خیرین، مسئولین و برخی شرکتهای منطقه انجام می گیرد.
ابوذر حسین پور افزود: در سالهای گذشته عمدتا افرادی که تا کنون به حرم رضوی شرفیاب نشده بودند اعزام می شدند که طی این مدت با احتساب اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه بیش از ۲۰۰ نفر به حرم مطهر امام رئوف اعزام شدند.
وی عنوان کرد: این اقدام یک کار ابتکاری از سوی امام جمعه کنگان است که سالهاست در این شهرستان انجام می شود.
رییس دفتر امام جمعه کنگان اظهار داشت: امسال تصمیم گرفته شد تا در راستای ارج نهادن به فعالان فرهنگی مساجد، افراد نخبه ای که توسط هیات امناء مساجد معرفی می شوند اعزام شوند که این کار امروز انجام شد.
حسین پور سفر کاروان زیارتی را ۸ روزه ذکر کرد و با بیان اینکه یک پزشک همراه کاروان اعزام شده است عنوان داشت: یک روحانی برجسته نیز در مدت اقامت زائران در مشهد مقدس برنامه های متعدد فرهنگی و دینی را انجام خواهد داد و البته در طول سفر نیز چند مداح برنامه متناسب با سفر زیارتی را عهده دار خواهند بود.
وی در پایان از همه دست اندرکاران و متولیان بویژه امام جمعه تقدیر کرد.
فرماندار کنگان نیز با تحسین این اقدام ستودنی امام جمعه کنگان گفت: این کار ارزشمند مصداق تعظیم شعائر دینی است.
عباس جمشیدی بیان داشت: اعزام فعالان مساجد به حرم مطهر رضوی ، قدرشناسی از تلاش های خالصانه این تاثیرگذاران دینی و فرهنگی است.

 

 

۷۲۰۸/۱۶۵۶

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ... says:

    با تشکر از زحمات مسوولین خواستم این رو به خبرتون اضافه کنم که سفر مذکور بر خلاف تصور با حد اقل امکانات رفاهی و دردسرهای فراوان از جمله خرابی خودرو و توقف های طولانی در همان اغاز سفر انجام پذیرفته.شایسته نیست زحمات این عزیزان برای احیای فعالیت های دینی و فرهنگی این چنین پاسخ داده شود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن